Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:01

bella24 schreef:
Jeetje Countree, wat weet jij veel van kleurengenetica, machtig interessant! Ik zag op jullie site ook een jonge Quarab. Houden jullie die zelf?

Dank je wel voor het compliment. Ik doe mijn best :D

Scarlett...tja zo nu en dan heb ik wel mijn twijfels. Helaas is ze niet zo koel als haar mams.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:47

Whoehoee patterns binnen! *\o/*
Uhhh waar begin je als de stippeltjes vd walk IN de pion beginnen.. :? Meestal is het toch links of rechts ervan..

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:06

canisia schreef:
Whoehoee patterns binnen! *\o/*
Uhhh waar begin je als de stippeltjes vd walk IN de pion beginnen.. :? Meestal is het toch links of rechts ervan..

Good question!! Pion onder de buik van het paard??? :Y)

Hihi ben benieuwd ;)

Wie doet er mee aan de reining beginners?? Ik mis dat pattern

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 20:06

Ik zou in dat geval rechts beginnen! ;) Helaas komt de reining te vervallen (ivm slechte bodem, Marije heeft me vanmiddag netjes gebeld) al waren we niet echt super voorbereid, had er toch wel zin in!

Vandaag na m'n werk Tie gezadeld en lekker ritje gemaakt! Helaas nog wel restje hormonen en toen ik opstapte bokkend en brullend door de stalgang naar buiten gebuiteld. Daarna was het goed en heb ik zelfs in de bossen nog ff HMS pattern geoefend voor volgende week, ging super! Ook changement om de paar passen op t bospad Toppie! En daarna volledig los op de duinen! Heerlijk! Iemand heeft volgens mij nog keigave pics van ons genomen maar dan durf ik weer niet m'n adres te geven he...
Daarna hoorde ik van de stalmeester dat m'n paard zichzelf steeds uitkleedt? Ja duhuh... Maar ja... Ging kijken op de wei en meneer had idd z'n borstsluiting met klittenband en twee haken netjes open gekregen! Raar beest!
Katja wilde de wildebras wel binnen zetten en man, wat hebben die twee een klik! Leuk om te zien! Totaal illegaal en daarom van korte duur heeft ze m in de binnenbak ff los gelaten! Vond ie leuk en wij ook! Helaas z'n supermoves (houden niet op film, ghehehe) niet kunnen vastleggen, maar voor t idee... N kleine sneakprevieuw!
http://youtu.be/mEY54ui7TYs

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:22

oh vandaar, dan weet ik meteen waarom marije me probeerde te bellen....was nie thuis nie. haha. Wat fijn dat dat netjes wordt doorgegeven!! We hebben morgen les, dus ok schrap reining. ;-)

Wat een mooie lokatie is dat zeg!! Filmpje nog niet helemaal gezien...hoe kort ook, mijn computer had er moeite mee...pffff

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 20:48

Ja he?! Toppertje Marije! *\o/*

Wil jullie gewoon stiekem verleiden weekendje Drunense duinen te doen, snap dat dan... :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:07

oke, heb een heel goedkoop logeer adres bij wanroij....hoe ver is dat bij jullie vandaan, kan ik lekker goeikoop de paardjes stallen...lijkt me wel ff kicken! Beetje crossen door de duinen!

ooooh men we hebben sinds vandaag een allesbrander. Ik vind dat ding helemaal goud!! Fikkie stoken binnen!! Heerlijk!! Is aangesloten op onze HR CV en verwarmt hierdoor ook alle radiator platen en vloerverwarming....Ik zeg daaaaaaaag Primagaz. *\%/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 21:13

Uhm... Toch nog 65 km, dik een uur rijden... Beter paard bij ons stallen, gezinskamer nemen (met uitzicht op Nour) en heerlijk geen wedstrijden maar gewoon boscrossen, met mij borrelen en s avonds beetje trainen... :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:28

STRAK PLAN!!! Leuk leuk leuk, Maaruh wel een keer als ooit die fiets Zon nog eens gaat schijnen op Nederland!!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 21:30

Haha! Ik hoorde in mei... :P

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:40

Jammer van de reining! Had jullie graag eens bezig gezien!!

Oeeh klinkt heerlijk yildiz!! Ben erg jaloers op jou plekkie! En dan mag ik nog niet klagen met strand op 15min :P
Wij hebben vandaag geboekt voor Hemelvaart weekend! 4 Dagen door de Veluwe crossen! Plekkie bij een of andere stoeterij. Paardjes 's nachts op stal en overdag kunnen ze in een afgezet stukkie wei op het kampeer terrein voor de camper :D
Loons Drunense houden we voor een keertje tijdens een normaal weekend, want dat is maar uurtje rijden voor ons. Duss wij komen ook zeker snel buurten :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 21:43

Jeeeeeh!!! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 00:53

oh jeeh....ontstaat hier een soort volwassen ponykamp bij yildiz...hihi. Canisia...wij kunnen carpoolen. Alleen het voornse kanaal zit ertussen....

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 10:28

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 11:30

Wat een leukert zeg!!!
Watvoor kruising is het eigenlijk?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:45

Hebben ze ook huurpoownies :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 22:29

Super leuke pic van jullie samen!!!

Haha, ja Nancy, kom maar op! Leuk! :D En ja Corine, we hebben huurpownies! ;) Reed vandaag langs en zag in ene ook een camping 100 m verder op: De Schaapskooi in Drunen. Zelf ben ik niet zon campeerder dus zou liever in de herberg gaan liggen (lekker luxe), maar mogelijkheden zat dus....
Mochten jullie trouwens ooit iets boeken, noem mijn naam dan of laat het mij ff weten dan kan ik gidsen voor jullie. Zowiezo als je n leasepown huurt mag je niet alleen weg maar heb je n gids nodig van stal.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:44

dank jullie.

Nenaa, ik heb werkelijk geen ideee. Zijn moeder was al een kruising en zijn pa weet ik niet.

Huurpowns, als jullie dan gaan kom ik ook hoor!! :D

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:19

Ik vind pony kamp ook wel leuk klinken!!
Wanneer komt de inschrijf lijst haha

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:34

raven schreef:
Ik was ook op de keuring zondag in Belgie voor de hengst van vrienden van mij. Die staat ook in training bij Juan. (is de vader van onze nieuwe aanwinst :o)
shameless gezien in real mooi paardje had idd ook verwacht dat die groter was dan 154 dan is die kleiner dan mijn dikke arabier }> Vond dat de punten op de keuring erg tegen vielen.

Iedereen veel succes 7 april op de wedstrijd mischien komen wij nog even supporten

Die se hengst dan dat bij Juan staat die witte dus! Kan heel gaaf bewegen!

mvg Glenn

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:50

Klop glenn die witte.

Wij hebben helaas de verkoop afgeblazen om prive redenen. Dus t veulen komt niet onze kant op. Mischien cerder kijken voor een ander en anders volgend jaar.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 23:27

dat is balen Joyce!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 09:39

Heb t weer goed voor elkaar! Gisterochtend m'n Patterns voor de wedstrijd ván zondag geoefend. Ging best lekker, alleen de dubbele kleine cirkel overgaand van lope naar jog naar lopen toch best lastig voor Tie en mij op 1 hand.
Vanmiddag kwam de smid en heeft Tie weer voorzien van slidingplates.
Toen Nour ff bekappen en stom, voor t eerst met bekappen vast gezet op de poetsplaats (doe ik met poetsen ook maar met bekappen eigenlijk altijd alleen aan de hand). Maar goed, hij was braaf. Tot het eind. Toen schrok ie en neemt n jump naar voren, draait om en zet zich volledig en onmogelijk vast aan het halster. En flipt m in blinde paniek! En net als met die actie toen ie zich vastrolde in t t hek komt mama Yildiz m redden! Hoe stom! Ipv te wachten tot ie rustig werd, heb ik direct de twee paniekhaken losgemaakt maar ondertussen wel n kopstoot en tik op m'n been gekregen. Dacht echt n opgezwollen kop te hebben maar niks. Pas nadat Nour afgewerkt was en op stal gezet en gevoerd was kreeg ik beetje last van m'n been. En, zo poedersuiker, dik ei erop en kan ik niet meer lopen, grrrrrrr
Gisteravond, in het kader van beter laat dan nooit, toch maar koelen en hopen op t beste...
Heb Marije ingelicht denk dat t zowiezo zondag geen SMS gaat worden, hopelijk kan ik wel rijden...baal hier zo van, kan nu helemaal niks ook echt een ramp voor mijn werk als jobcoach. Komt dus echt niet uit nu maar ja wanneer wel...
Tips voor spoedig herstel zijn welkom! Lig nu met t beentje hoog)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:23

Tantum schijnt geweldig te zijn bij kneuzingen en dat soort dingen!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 18:55

Heb nog Simicur op stal liggen, werkt voor de paarden ook prima hihi! ;)

Joyce en Patrick! Op t matje!!! ~~}> Lees ik daar op FB dat jullie een hengstenveulen hebben gekocht?!!! En daar gewoon niks over vertellen!!! -:(- Kom maar es gauw vertellen en pics plaatsen! Ben helemaal fan van die bloedlijn! <3 Heel veel succes met jullie kleine nieuwe spruit, wordt vast ook een Western kanjer en van harte gefeliciteerd! *\o/*