Benieuwd naar de foto's van je fotoshoot, Katja! En die Setje van jou is gewoon een gouden merrie

Ik snap jouw keuze om de manen kort te maken hoor, Tamara, vanuit sportoogpunt is het ook veel idealer! Ik vond ook wel dat ze hier vroeg de wei opgaan, normaal gaan ze hier in de regio pas per 1 mei, maar ik klaag niet

Echt heel fijn hoe goed ik op de hoogte wordt gehouden, alles wordt overlegd, ik krijg zo vaak foto's en filmpjes!
Sinds dat ik op m'n 10e van m'n pony afgestuiterd ben en m'n schouder en sleutelbeen heb gebroken, vind mijn moeder de paardensport niet meer zo leuk en is ze vooral bang dat er dingen gebeuren. Ze hebben Ely wel eens gezien en m'n moeder is laatst meegeweest naar Euforio, maar voor de rest is het echt mijn ding.
Goed dat je ze geen medicijnen meer geeft, Gelske, ik vind dat ook niks, die jonge lijfjes moeten het toch vooral zelf doen! Fijn dat ze zich beter voelen! En top dat je het inrijden van Noor toch zelf doet en er zo'n goed gevoel bij hebt! Ik heb het voor Euforio al uitbesteed (daar kan je nooit vroeg genoeg over nadenken

Wat een lastige situatie, Eline, maar fijn dat het lijkt alsof ze zich beter voelen en dat de dierenartsen denken dat ze volledig zullen herstellen! Aan jouw goede zorgen zal het niet liggen in ieder geval!
Haha gekke Mas!
Klinkt als een heerlijk middagje verlof, Yildiz! Leuk dat jullie er zaterdag ook zijn, ik wil juist komen voor de ridden classes, dus ik zal flink aanmoedigen!
Wat leuk dat je vader meegaat, Nicky, ziet eruit als een lekker ritje!
Nog maar anderhalve week en dan brengen we Ely naar Veenendaal... Hoewel ik nog steeds 100 procent achter de keuze sta en ik weet hoe goed ze het daar krijgt, ga ik haar denk ik toch wel zo enorm missen (ook al kan ik langsgaan wanneer ik wil)