En ook jullie gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Neem aan dat het t schimmelhengstje is? Wanneer komt ie naar jullie en wat zijn je plannen met hem?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Foto geen idee hoe ik die hier moet neerzetten. Wij gaan idd niet naar Luttenberg, zou eerst wel gaan maar dan zonder paarden maar mijn moeder gaat niet goed en durf niet zo lang weg. Mischien komen we nog wel kijken.
raven schreef:Ja is idd t veulen van chess arabians van 23 feb j.l.
Hij wordt rond 31 aug afgespeend en kont dan naar mij toe.
Ze laten mams nu testen op homozygoot dus wacht fie test ff af. En anders wordt t veel poetsen.
. Het schijnt dat een enkel grijs haartje rond de ogen, de schimmelfactor reeds verraad....raven schreef:Nancy dank je wel. Papa is spier wit. Ik ga wel ff informeren wat de kosten zijn voor zo n onderzoekje. En idd anders wordt t veel poetsen. Geeft ook niks.

Hoe meer kleurtjes, vlekjes en stippen hoe vetter! Maar nog wel 100% arabier en dat wordt vaak lastig.. Die cremello kleur is ook zooo gaaf!
. En Deshie stond er maar een beetje bij van uhhhh?? Zal ik je maar even knabbelen op je nek dan? De oude tante ziet het nog wel zitten hoor haha