En wat een lofrede over Set, je kan er wel een liedje van maken!

Ben benieuwd naar de foto's!
Yil, haha, fijn zeg dat elke scheet geappt wordt!
Zos liep een jaar of 5 geleden zo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En die foto is gewoon ontzettend schattig
En hopelijk is Euffie nu inderdaad beter!
Ik hoop dat poezel 2 toch gauw opknapt!
) het duurt best lang ook nog daarna.
. Ze heeft even twee dagen gehad om over alles na te denken en morgen gaan we weer verder. Zo stom eigenlijk dat ik eerst echt niet durfden en nu echt weer zi heb om morgen verder te gaan.
Fijn zeg dat Noor zo goed gaat! Hoezo durf je niet te melden hoe het met Sjaak is?
Hoewel de kans klein is hebben ze besloten om er toch voor te behandelen, better safe than sorry...
Ze staan lekker samen in de uitloop en onder het afdak met een groot hooinet, en 's avonds laat ik hen buiten op de wei tot de volgende ochtend.
Ze bleken gelukkig al een stuk minder ziek, met andere woorden d'r was geen land mee te bezeilen

.
.

nu B+4 hahaha
(en oriënteer mij alvast lichtelijk voor een raszuivere, grote sheik Obeyd hengst dus heeft iemand nog suggesties hahaha ))

f4bjheu schreef:Even een upje vanuit het westen:
2 weken geleden zowaar 2 wp er bij gereden en dus 2x 1enu B+4 hahaha
Vorige week een onderlinge spring"wedstrijd" op een stal vlakbij gehad, pony deed het geweldig, ik had helaas Een blonde bui en nam de hindernis vanaf de verkeerde kant ( oeps.... ) as zondag in de revanche met onze eerste officiële springwedstrijd![]()
Het parcours staat op 80cm ! ( vind ikzelf wel pittig voor m'n kleine pony (D))
Wat ik mij afvraag:
Springen er meer actief hier, en welke lijnen zijn jullie paarden? Meerendeel Arabisch of toch Pools?
( ik heb zelf een Sheik Obeyd Egyptisch pur sang(en oriënteer mij alvast lichtelijk voor een raszuivere, grote sheik Obeyd hengst dus heeft iemand nog suggesties hahaha ))
Allemaal leuk en aardig een update, maar als je verder nooit in het topic reageert is het niet echt een bijdrage.
Eline en Lilian springen, ik spring KNHS wedstrijden, en binnen de AV wereld lopen o.a. Thabay en Jazzmeen ook regelmatig een parcoursje
En Fuego en Nour springen los!
met zijn heerlijke kleurtje en streken!

)!
Lijkt me zo banketstaaf als je net aan t zwemmen bent....
Ik rij dit jaar geen wedstrijden

Ik hoop het ook, maar ik zie hun toestand in elk geval niet verslechteren. Misschien durf ik zelfs voorzichtig zeggen dat Sem al wat verbeterd is, maar het blijft afwachten hoe ze zullen recupereren 

Met Sjaak is het wat lastiger maar hopelijk blijft hij ook goed!
Hopelijk voel je je zelf gauw wat fitter! 
Gaat dat makkelijk zo het water in? Fijn namiddagje zo te lezen, heerlijk toch met dit weer
Is Dayem zijn been weer helemaal beter?