ik zie in je profiel dat hij goedgekeurd dekhengst was, heeft hij ook nakomelingen gekregen? Mooi he dat ze zo wit worden, ik heb een vliegenschimmel maar dat mooie bruin/grijze heeft ook wel iets prachtigs.
yassie14
Geplaatst: 15-02-13 22:13
jaa hij is 2 jaar geleden bij mij gekomen en ik heb hem helaas moeten laten castreren omdat hier in de buurt geen stal was die hengsten wouden hebben maar gelukkig heeft hij 1 nakomeling YA Lilia stond bij Yaccardia Arabiens en staat als het goed is nu te koop bij de kossack stud
Het zijn echte toverballen jaa die van mij was appelschimmel maar krijgt nu toch steeds meer tekenen van vliegenschimmel hoor!
ik moet weer even ontdekken hoe ik foto's plaats maar dan zal eens even wat foto's hier neerzetten!
Set_Elkol
Geplaatst: 15-02-13 22:14
je kan de foto's ergens uploaden zoals mijn album of ik doe altijd imageshack.us en dan moet je ze niet te groot hebben, je kan ook aanklikken dat je ze het formaat voor forums wilt hebben. en die link van de foto kan je hier dan gebruiken met de img knop bovenaan een nieuw bericht maken, maak je ze zichtbaar.
yassie14
Geplaatst: 15-02-13 22:18
oo dankjwel! ik zal eens even kijken haha
yassie14
Geplaatst: 15-02-13 22:29
dit was hij afgelopen herfst en toen was hij nog niet geshoren
nu hebben we hem geschoren (wel met tranqigel)
dit is hij na het scheren.
ook heb ik in januari meegedaan aan een de bittalentendag van Adelinde Cornellisen echt erg leuk!
daniellekas
Geplaatst: 15-02-13 22:36
Jeetje wat is hij wit geworden had hem niet eens zo herkend .
Set_Elkol
Geplaatst: 15-02-13 22:38
wauw wat een mooierd zeg Mooi gebouwd ook, geniet maar van je mooie Arabier.
Ik ben verkocht aan het ras en neem nooit meer een ander ras. En wat kun je soms ook om ze lachen, die van mij kan heel boos de kont naar mij toekeren als ik geen snoepje voor hem heb en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg maar geen beweging in dat dier te krijgen totdat ik een snoepje pak
Joyce ook vanaf hier gefeliciteerd en het word een verwend paardje zo te zien haha wij gaan ook naar Equitana dit jaar(voor mij ook voor het eerst) Welkom Yasmina knapperd hebje onder je kont en grappig om te zien dat Tidal wel aardig hetzelfde schimmeld als mijn merrie haha zij word in 27 maart 11jaar(tjee wat vliegt de tijd heb haar straks dus ook alweer 8,5 jaar) En ziet er nu zo uit De hoeveelheid vliegjes die ze heeft zie je niet op foto dit aantal is hard aan het groeien. en toen ze 8 was En leuk dit bitdag je gaat ook wedstrijden rijden? en meedoen aan rijrubriek Lowland Arabian Cup? Amy gelukkig gaat het weer de goeie kant op met zijn benen, en hij klinkt als op en top AV hoor haha hier zijn ze ook zo verwend lekker warm dekentje naar binnen met vies weer En ik wou dat de jonkies destijds wat harder werden ze hadden dan wel een schuilstal maar stonden 24/7 buiten en ook hun stonden keurig met het minste of geringste spettertje regen in de schuilstal
Set_Elkol
Geplaatst: 16-02-13 11:08
Bren jouw merrie vind ik ook zo prachtig, jij hebt je ook opgegeven in de Zeegse-fotomeeting he? Ik ook met mijn schimmelmerrie wie weet worden we allebei gekozen.