Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jalenka_Kiya schreef:Ik heb aan Mod Djilan gevraagd of dit topic zo lang mogelijk NIET ik de HK geplaatst kon worden omdat mensen het anders niet terug kunnen vinden. Er zijn er namelijk ook veel die alleen meelezen.
En er is wel vaker opgeroepen om het on topic te houden. Altijd leuk om eens een ander berichtje te posten maar soms wordt het meer een slowchat en dat vind ik erg jammer. Dan denk ik: he 3 pagina's met ideeën! maar dan lees ik eigenlijk een priveconversatie. Elkaar op de hoogte houden is leuk maar kletsen kan ook via een ander topic of pb. Het zou jammer zijn als dit topic na alle andere opeens wel naar de HK verbannen wordt!
Bonjoy schreef:Inderdaad, daarom heb ik nog steeds hondenriemen, omdat ik nog geen ketting bij de bouwmarkt heb kunnen vinden, waar geen puntige hoekjes aan zitten enzo. Ik ga nog een keertje een ketting op Sayila bestellen, gewoon om te kijken hoe sterk dat isDaar hebben ze namelijk kettingen met gewoon ronde schakels volgens mij
melanie_h schreef:Ik heb ook eens een ketting gekocht bij sayila, maar die kwaliteit is niks voor paarden het zijn echt van die kettingen voor sieraden.
RhealLover schreef:Sterk genoeg is het zeker (bestaat uit 3 nylon banden, zelfde spul als halsters van worden gemaakt)
Maar op een hoofdstel komt zelf haast geen kracht op te staan, een halster hoort stevigheid te bieden, een hoofdstel houdt alleen het bit op zn plaatsevenas de frontriem en de keelriem weer het kopstuk weer op zn plek hou
echter lekker met dat ding gereden hoor! zonde ral die extra riempjes blijft het perfect zitten, schuift niet ofzo. Er komt ook alleen nog maar een frontriem op, moet alleen nog versiering ervoor halen gezien ik net te kort kom met wat ik had liggen.
Ja het is idd glitterigis ook de bedoeling moet goed matchen bij het borsttuig