[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:22

Wat een mooie foto's van je knappe vent Yildiz :oo Fijn dat de camera eindelijk werkt :) Hoe voelt Jazzy zich eronder?

Ziet er lekker relaxt uit hoor Gelske :)

Ilya wordt groot! Paps en mams zijn niet zo heel groot toch? Leuke foto's met paps!

Brenda, er zal niks anders opzitten dan zelf rijden, kan niemand vinden en instructrice kan helaas niet. Ik ben zelf totaal geen bakrijder. Heb er zelfs een beetje een hekel aan :P Elke keer als ik zelf vol goede moed wil gaan Anky'en maakt meneertje het me knap lastig door te gaan lastbakken. Dan heb ik het alweer gehad met die piep bak haha.

Wat jammer van Fu's mama! Mooi paard was het, lekker grof! Nikita hobbelt zo te zien wel lekker op de halstertje!

Gaaf Tamara! En foutloos zo te lezen, super goed! Nog winstpunten gereden of jezelf geplaatst tussen al dat KWPN geweld? ~~}>

Hefig Eline. Ben je nu in contact met de UGent? Ben benieuwd hoe het verder zal gaan, ik zal duimen :(:)

Zo maar eventjes met de trailer richting strand, even pootje baden in zee, goed voor z'n beentje :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:43

Ja, de moeder van Fu was erg mooi, heeft een goede afstamming, dit was haar opa! :~

Afbeelding

Lekker hoor, pootje baden!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:05

Spannend hoor Eline, moest vandaag nog weer aan jou en Sem denken en die nare JKK

Miran ik heb beter geslapen maar dat komt denk ik omdat ik wat veel had gezopen vannacht :+ maar zelfs toen presteerde ik het om voor de wekker wakker te worden

Nicky ik snap dat je bakrijden stom vind :P idem dito hier! Ilya's paps en mams zijn 1m46 en 1m54 maar de nakomelingen van pa zijn allemaal boven de 1,50 dus misschien mist vader wat cm's. Ik verwacht dus dat hij Sets maat wordt.

Prachtige opa Miran!

Tam die sprongen zijn hoog! zo stoer :D Knappe jij en Noah!

Ilya verhaart nu best hard, zijn hoofd wordt licht,zijn bles is bijna onzichtbaar. Dat donkere maskertje verdwijnt ook. En gelukkig lijkt hij sowieso best licht/valkig te worden en niet oranje zoals ik vreesde :P
Vanaf met hem gewandeld om te wennen aan het afspenen straks/weg bij merries. Het waait heel hard dus het was een erg stuiterig stukje :P . dat gaan we nu elke dag doen. Hopelijk steeds verder. Hij vond het reuze leuk volgens mij.

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:36

Haha Ilya wordt geen wortel! :D
Elke avond aan de drank helpt natuurlijk ook. :P
Leuk dat je met hem gaat wandelen/stuiteren. :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:41

Zal morgen eens filmen als we aan de stuiter gaan, hij is erg grappig :')

Ja elke avond zuipen is ook zo wat he :P al helpt een wijntje altijd wel maar dat lijkt me niet verstandig. Vanavond probeer ik voor het eerst de homeopathische tabletten.
Lief dat iedereen zo met me mee heeft gedacht, wat zorgen we allemaal toch goed voor elkaar

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:35

Haha een verkleur stuiterbal kat wat apart dat ie juist lichter word meestal verharen ze donkerder maar ja ik heb verder ook weinig verstand van aparte kleurtjes. De onze zouden nu eigelijk lichter moeten worden maar die worden juist donkerder Qaseem is bijna zwart. Met drank kan ik juist weer niet slapen (drink ook bijna nooit) want daar word ik heel actief van zo zie je maar hoe het anders is bij iedereen. Een wijntje is niet zo erg wel een hele fles en als dat helpt ach waarom niet.

Die is mooi de Opa van fu,s moeder ja Bask is een van de mooiste bloed lijnen die er zijn. Ik hou niet zo zeer van opruimen hoor maar wel van schoon en netjes en opgeruimd en ja dan moet je het toch eerst opruimen. Het is echt zo heerlijk als het dan klaar is ja kan ik echt van genieten we hebben nou eenmaal veel paarden en dus ook spullen natuurlijk. Voor ieder een hoofstel halster dikke regen deken dunne regen deken zomer zweet deken winter zweet deken vier zadels plus been beschermers en alle anderen troep dus ja :o . En hu hangt alles helemaal goed netjes dat ik het zo kan pakken en terug leggen ;) . Fu heeft dus nog steeds iemand op de grond nodig die hem lijd. Het is wel grappig inderdaad hoe graag ze dat nog doen al hoop ik dat ik wel wat sneller zonder Erwin kan rijden.

Lekker naar het strand geweest Nicky ben je er niet af gewaaid jeetje wat een wind vandaag. Ja in de bak is ook echt niet mijn ding maar het is toch wel goed voor ruiter en paard en natuurlijk moet je zelf mee doen op je kanjer.

Eline echt balen van je plannen maar inderdaad als ze straks maar weer gezond zijn en dan kun je weer met ze knallen in de ring. Klinkt wel heel erg leuk waar je aan mee wilden doen met al die discipline,s.

Echt tof Tammy wat een gaaf gezicht jij zo met Noah over de hindernissen ben je nog in de prijzen gevallen??

IK geloof dat er een vloek op Qaseem zijn castratie zit de vorige keer zouden we natuurlijk met Sjaak naar de kliniek en anders had het weer roet in het eten gegooit. Ik had nu weer een nieuwe afspraak voor de dinsdag maar gisteren was Jhadorah niet lekker ze had koorts dus hadden we de VA gebeld die heeft haar een prikje gegeven en vanmorgen was ze nog niet lekker maar het was wel gezakt. Toen zag ik dat Qaseem er ook niet lekker bij stond uit de groep gehaald en getemparatuurd en ja hoor meteen de VA gebeld weer en ook hij heeft er iets voor gekregen. Ze zijn verder niet ziek kwa hoesten of zo dus nou ja nog wat spul voor een paar dagen gekregen maar ja het is nu natuurlijk niet verstandig om hem te ruinen dinsdag dus dat stellen we maar weer uit tot hij beter is.

Vandaag nog wel een lekker rondje polder gedaan met onze Dibah ik moet altijd als ik naar de bak ga een stukje over een fietspad en voor een rondje polder ga ik rechtdoor en naar de bak rechts. Toen ik opstapte liep ze het eerste stukje echt zo van ik heb geen zin maar toen ze door had dat we rechtdoor gingen zag je echt der oortje en het tempo omhoog gaan zo van jeehh niet naar de bak :D . Toen met Sil wel even naar de bak het blijft toch echt een topper onder het zadel maar een paar keer weer wat met haar gedaan en ze loopt weer zo fijn alle knopjes er dus weer netjes opgezet voor Erwin ;) .

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:42

Ben benieuwd Katja?
Haha ja drank helpt absoluut. Mijn HA zegt dat een glas rode wijn per dag beter is dan geen alcohol? Hou me graag aan dat advies lol! :P
Blue is zo gaaf joh! En leuk die papa's die zo betrokken zijn. Als ik dan ergens jaloers op moet zijn dan is t dat wel. Als je familie ook betrokken is. Das hier niet hoor, alleen m'n gezin een beetje... Ach ja, misschien is dat ook wel meer dan genoeg! :o

Waaaauw! Zo trots op Noah! Zo geweldig die arabjes tussen de specifiek sport gefokte rassen! Echt gaaf. Vind ik ook als ik Tie zie tussen de dikbillen.
Promoten die Arabs! *\o/*
Dus ja Eline, snap dat je baalt. Want hoe gaaf is zon allrounder te hebben? Maar is t nu al helemaal van de baan dan? Hoe gaat t nu met Sem?

Ik wist niet dat achter Fu Bask zat Miran! Via Bey Shah enorm fan van Bask! ❤️

En jaaaa de camera hangt!
Shot van nu :P

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:44

Jemig wat heb jij een pech Gelske nu weer de twee jaarlingen, wat vervelend! Heel veel beterschap.

Ja ik ben ook verbaasd want Ilya leek eerst juist wel donkerder te worden. Maarja bruine paarden zijn soms ook in zomer lichter dan in de winter en zijn basiskleur is natuurlijk bruin.. dus wie weet. Even afwachten nog.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:06

Bren, balen dat het fysiek ff tegenzit! Wat leuk dat Masje al groter is dan Questie, dat gaat een reus worden 8-)

Miran, wat sneu van Fu zijn mama! Vandaag is er bij ons ook onverwachts een paard heen gegaan (ingeslapen). Paard lag te rollen in de paddock, stond een beetje lomp op, wilt wegrennen, en trapt zo zijn voorbeen aan gort... verbrijzeld ;( (paard had flinke artrose)
Leuke foto's van Fuutje met Nikita! Lekker op touwhalster aan het hobbelen :D

Foto van Noah zijn nieuwe coupe komt morgen, vandaag zaten er nog krullen in van zijn knotjes :Y)

Jazzy haar baby is al bijna rijp! Spannend :):)

Eline wat lief van je vader! :) Jammer dat het nog niet duidelijk is hoe je nu verder moet gaan met de gezondheid van je beestjes... Die wedstrijd klinkt erg leuk, zou zonde zijn als jullie niet mee kunnen doen maar gezondheid voorop :j

Kat, hopen dat de power sleep zijn werk gaat doen :j Lieve Bloebie :+: Wat een heerlijke knuffeldoos is ze toch!

Gelske, het gaat echt lekker he :D Echt super stoer :j

Nog zo'n behulpzame semi-paardenvader, wat leuk van hem Kat! Gelukkig maar dat Il niet oranje wordt haha! Wat leuk, lekker met hem wandelen. Denk dat het zeker helpt met het afspenen :j

Hihi Nicky, ik wil wel bakhobbelen met Dayem maar dan moet je hem ff brengen en ophalen _O-

Nou, verslagje van vandaag! Noah was heet *\%/* Het eerste parcours ging een beetje haperig, ik zat er veel te veel aan te prutsen waardoor ik heb een keer in de stop reed. Op een andere hindernis hadden we een balkje omdat we niet lekker uit kwamen, en op de laatste hindernis nog en stopje om dezelfde reden als de eerste :+
Jurylid op het voorterrein is een bekende, die zei al 'Waar was je nou allemaal mee bezig? Afblijven die laatste drie passen!!'
Dus mezelf een schop onder mijn kont gegeven en een HC rondje aangevraagd. En die ging ZO FIJN :+: Ik ging veel meer er aan RIJDEN, Noah deed super zijn best en was scherp, en zo waren we ineens foutloos in een 1.00m parcours :j :#

Als dat tweede rondje meegeteld had zaten we zeker in de prijzen, er waren maar weinig foutloze ritjes en we hadden wel aardige stijlpunten :) Volgende keer gewoon in het eerste parcours knallen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:11

Super Tam! Gelukkig jezelf een schop onder de kont gegeven :D Stoer man

Wat schrikken van het paard van je stalgenoot, niet leuk

Mijn ouders hebben dus anderhalve week de hond ingeslapen en nu twee katten in de lappenmand, van de ene vraag ik me af of dat wel goedkomt. Het is ook wat met die dieren.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:14

oh en dit is Set als ze op het gras mag elke dag: (En Ilya is een dooie dodo aan het einde, op zn doooooie gemakje :P )

oh en nog een keer, Ilya is traag van begrip

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:26

Haha Ilya doet het op z'n gemakkie, die hysterische merries doen maar. :P

Tam, wat goed, het is soms lastig om uit je patroon te komen, vooral op een wedstrijd, val je toch eerder terug op je oude gewoontes..nu proberen volgende keer gelijk zo te beginnen! :))
Sneu van dat paardje, kan zo snel wat mis zijn. :(

Yil, eindelijk beeld!Maar geen paard.. :')
Aan mijn ouders heb ik ook geen hol, tis meer ellende, gelukkig hebbik m'n eigen walt disney gezinnetje! :D

Gelske, die castratie komt er nooit van..
Als ze maar snel weer beter zijn!
Grappig he dat ze het dan zo leuk vinden buiten.
Fu wil alles wel maar we wisselen veel af, maar wat zo raar is, in die andere bak is hij angstig maar toch wil hij wel graag heen..als ik daar langs kom wil hij graag dat paadje in, vooral denk ik omdat er andere paarden staan, maar toch wel grappig.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:40

Ilya Spuit 11 :') Heb je dat filmpje op facebook voorbij zien komen met die shetters die op jacht gaan achter een wild zwijn aan het dan die derde shetter die er op z'n dooie akkertje achteraan komt :+

Wat balen zeg Gelske, je hebt zo een grote lappenmand :(:)

Super gaaf Tam! Jammer dat dat rondje dan net niet mee telde :(

Strand was heerlijk! Bizar druk. Honden, vliegers, gillende kinderen (KIJIJIIJIJK MAMA, KIJK! PAAAAAARDJUHHH!!!), etc. Maar super braaf :) Lekker door het water gestapt, gratis aquatrainer :D

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:01

Ja soms heb je tijden niks maar daarna alles tegelijk :( . De temparatuur was net van beide goed gelukkig dus nu maar hopen dat het een klein virusje is en dat de rest niet ziek word. Het word gewoon echt tijd voor mooi weer en lekker 24 uur het land op.

Het is echt druk op zondag ga ook liever zaterdag of een keer door de weeks wel super dat hij zo braaf was.

Nee ik denk ook dat Qaseem geen ruin gaat worden nou ja ik hoop het wel hoor wil echt niet meer paarden alsjeblieft niet :D .

Onze paarden vinden de bak erg leuk als ze met meerderen heen gaan en los mogen. Maar ondanks ze liever op buitenrit gaan zijn ze eigenlijk wel altijd braaf want het is best wel druk om de bak met wandelaars honden en een speeltuin met van alles en nog wat fladderende eendjes in de sloot noem maar op. We raar dat Fu zo angstig blijft in de anderen bak zeker als hij het gezellig vind met de anderen paarden.

Leuke filmpjes kat.

Echt goed hoor Tam volgende keer ga je gewoon voor de prijzen hoog hoor een meter het lijkt niet zo veel tot je er voor staat met je paard.

Nog FF een leuk filmpje van gisteren Erwin dacht denk ik dat ik er na drie keer gewoon mee weg ree nou daar dacht ik en Noor toch anders over ;)

https://www.facebook.com/video.php?v=42 ... _processed

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 09:07

Nicky, je bent naar het strand geweest? Wat leuk! Fijn dat hij braaf was!
Ik ben idd in contact met UGent, laten we hopen dat we daar meer duidelijkheid krijgen...

Miranda wat een knappe opa :=

Katja, leuk dat je bent gaan wandelen met Ilya! Ik heb dat vroeger ook vaak gedaan met mijn jaarling :)
Lief dat je aan ons dacht trouwens :o
Wat een vrolijke paardjes op de wei :D

Gelske, hoe gaat het nu op de ziekenboeg? Balen dat Jhadorah en Qaseem niet lekker zijn, hopelijk is het gauw beter!
Leuk gereden toch met de paardjes zo te horen, Dibah is wel echt geen bak-miep hé :=

Yildiz, geen idee eigenlijk maar ik vrees er wat voor. Sem is nu al 6 weken niet zo goed dus zelfs als het nu ineens opgelost raakt komen we er niet qua trainingen :o We hebben nog geen enkele crosstraining gehad en ook voor vaardigheid en marathon zijn we totaal niet voorbereid.
Ik kijk het nog even aan, maar er zijn geen andere combinaties die alles zullen rijden dus volgend jaar kan ik opnieuw proberen :) het welzijn van de paardjes gaat voor!
Leuk zeg dat de cam werkt! :D

Tammy jammer dat je eerste rondje niet zo lekker ging, maar fijn dat je je toch HC hebt kunnen herstellen :) Je bent met een goed gevoel kunnen eindigen en je hebt er wat uit geleerd :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:54

Nicky, doe mij maar een leeg strand!
Gelukkig reageerd Dayem goed op de drukte.
Vorige keer bij het zuidlaardermeer was er een blaffende hond die achter ons ging staan, maar Fu reageerde er heel braaf op. (verder was er geen kip)
Maar vliegers en surfers, daar zijn we nog niet aan toe! :D

Gelske, Erwin moet haar misschien dragen? :D
Wel fijn toch, zo rustig, de stop zit er op, das het belangrijkste.
Ja, hoe gaat het met de patienten?
Met Fu ben ik nu ook even gestopt daar in de bak, meestal is hij het zomerseizoen iets gemoedelijker, dan probeer ik gewoon weer.
Hij was trouwens wel steeds iets rustiger, alleen duurt het bij hem allemaal wat langer voordat hij verwerkt heeft.

Eline, misschien is het leuk om met Sem wat te grondwerken/vd-en, als hij zich goed genoeg voelt, worden ze vaak ook vrolijk van. :)

Nikita wilde heel graag Zos voor de kar, dus we gaan donderdag kijken bij een kar, kan Zos ook weer eens wat meer aan het werk! :j

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 13:28

Jeetje Eline, ik hoop dat Sem snel opknapt! Je doet er in ieder geval alles aan!

Geweldige paashaas heb je toch, Tamara :D durfde je het aan om zijn manen te kortwieken? Ik vind dat toch altijd een beetje vloeken in de kerk :x Heel stoer hoor, die springfoto's! Fijn dat je uiteindelijk wel lekker hebt kunnen rijden!

Lastig van je zadel, Miranda, maar fijn dat het nu weer opgelost is! Leuk dat Zos voor de kar komt, lijkt mij ook wel gaaf om eens te doen!

Wat maken jullie toch heerlijke wandelingen op het strand, Gelske, dappere jaarlingen heb je! Superstoer dat je gewoon op Noor bent gestapt en wat doen jullie het goed samen! Vervelend dat je jaarlingen nu weer ziek waren, het zit jullie niet mee...

Leuk dat jullie gaan logeren bij Dayems fokker, Nicky, ze zit toch net op een nieuwe stek? Gaaf dat jullie weer meedoen met de amateurkeuring. Ik kom jullie wel aanmoedigen hoor *\o/* Braaf paard zo op een druk strand!

Knap meidje is die TT toch! Je knappe man staat ook goed op de foto zeg! Hij lijkt wat manser te tonen, mooi!

Katja, zorg je wel een beetje goed voor jezelf, meis? Lekker genieten van je knappe kudde! Benieuwd hoe Ilya er dalijk uitziet in z'n zomervachtje! Geweldige filmpjes van hem!

Fijn dat je zo goed klikt met Olina, Aleeneh!

Vervelend dat het lichamelijk niet zo goed met je gaat, Brenda :(:) Gelukkig gaat je beestenboel wel lekker en dalijk je puppy <3

Ik werd van de week door de opfok gebeld dat ze wormen bij Euforio hadden gevonden nadat ze hem ontwormd hadden, dus ik hoop dat we hiermee de oorzaak hebben gevonden waarom hij niet lekker was en afviel. Ze blijven hem even goed in de gaten houden en als we het niet vertrouwen, laten we alsnog bloed onderzoeken. Maar ik kreeg gister filmpjes te zien dat ie ook weer lekker aan het rennen en spelen was, dus heb goede hoop!
Ely is vrijdag voor het eerst op de wei gegaan, dus die is weer helemaal happy!
Afbeelding
Lekkere ongetrainde blijerd van me <3

Voor de rest druk met zwanger zijn haha en gedoe op m'n werk, waardoor ik jullie weer wat verwaarloosd heb :(:)
Wie gaan er naar de Tulip Cup eigenlijk? Ik ben er zaterdag!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:30

Ely is weer blij!
Hopelijk is het nu opgelost met Euf.

Zos had ik al op z'n 3e voor de kar gehad, maar toen verder niet veel meer mee gedaan.
Nu wil Nikita het graag, dus we zullen zien, hopelijk wil hij een beetje meewerken.
Hij heeft namelijk nog al veel temperament. :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:44

lekker naar het strand Nicky! dat wil ik ook nog erg graag. En fijn dat hij zo'n braverd is!

haha die Noor, die moet nog even wennen aan het hele rij-gebeuren :D

Wat spannend Miran, Zos voor de kar! wel ontzettend leuk zeg

Annika ik ben echt blij dat Eufje weer beter gaat <3 En met jou ook gelukkig goed, ik weet het dus nog niet van de Tulip :) misschien kom ik wel aanwaaien nog :D rond het middaguur dan denk ik.

en Ely is zo lekker happy happy!

Ik had vandaag een fotoshootje dus bereid jullie maar voor, binnenkort alweeeeer foto's van mijn paarden _O- zo ongeveer het enige wat ik met ze doe.
Blue was zeer beledigd dat ik haar staart met ijskoud water had gewassen dus wie wilde de hele dag niet meer bij me komen :(:)
en Set, ooooh Setje <3 wát een merrie. Zo lief, zo fijn, zo Zen. Zo geweldig lief en mooi, zo vreselijk vanzelfsprekend dat ze er is en toch zo speciaal. Zo blij als ik haar zie, haar lieve hoofd en haar mooie stipjes. Ze is altijd zo dankbaar als ik haar kom verzorgen en zo trouw als een hond, er zit geen kwaad in. Die ogen stralen zoveel zachtheid en geluk uit.
Zo dat was even mijn lofzang aangezien ik Set als heel vanzelfsprekend beschouw en haar te weinig in het zonnetje zet. Misschien ook wel doordat de meeste bokkers Blue en Ilya leuker vinden door denk ik de kleur en uitstraling. Maar geloof mij, als er maar 1 paard mocht blijven dan is het Set. Mijn paard :+:
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 13-04-15 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:44

Kat, hoe is het met de katten :(:) Wel balen hoor, hond ingeslapen en nu ook nog de katten ziek -O-
Zos voor de kar, ik wil wel een foto zien! Lijkt me prachtig, die gekke vrolijkerd stuiterend voor de kar, in passage net zoals het filmpje toen _O-

Aaaah blije Ely!! Wat fijn dat ze het land weer op kan. Noah is waarschijnlijk pas over 2 weken aan de beurt, er is vandaag gegierd :Y) Fijn dat ze bij Euf een waarschijnlijke oorzaak hebben gevonden!

Korte manen is ook eigenlijk niet wat ik wil, maar Noah zijn manen zijn zo dik als die van een Forester, en ze worden niet langer dan 10cm boven de onderkant van zijn hals -O- Dat staat ook niet erg mooi, en dan kies ik toch maar liever voor functioneel. Met het oog op het outdoorseizoen, waar we elke 3 weken wel een wedstrijd gepland hebben en halflange manen die weigeren om mooie knotjes te vormen :j

Yildiz heeft beeld! :):)

Nicky, wat fijn dat Dayem zo lekker rustig blijft met gillende kinderen! Toen ik op de soesterduinen was vorig jaar was er ook een stelletje met een jong jochie. papa vraagt aan jochie: "Wat zijn dat voor dieren, weet je nog hoe die heten?"
... "KOE!!" *kindje kijkt erg trots naar papa*
Wij hadden het niet meer :')

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:46

Haha, Miran, temperamentvol hoort gewoon bij jullie, hihi! Benieuwd hoe Nikita dat gaat aanpakken! Super leuk!
En ach, mijn ouders zijn wel betrokken hoor alleen hebben ze niks met paarden. Mijn moeder heeft serieus twee weken nachtmerries gehad toen ze naar Nour kwam kijken waar de stalgang erg smal was... En dat terwijl haar vader mijn grote voorbeeld als fokker is. Raar he? ;)

Het ontwormen heeft dus z'n "vruchten" afgeworpen?! :+
Fijn dat ze je zo op de hoogte houden! Goud waard!
Ben bij de meisjes ook zo super tevreden! Elke scheet wordt geappt, zo fijn!
Alleen nu hebben we beetje gekkigheid met de camera op Jazzy. Wordt constant op de muur gedraaid via de app om mij te jennen, lol! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:50

lief dat je het vraagt Tam!
Beide katten zijn buitenkatten maar wel lief en komen altijd thuis voor eten en liggen ook net zo lief af en toe thuis lekker te slapen binnen. De ene lag afgelopen week op zolder in een doosje en mijn vader dacht dat hij lekker lag te pitten. De volgende dag lag hij nog steeds in het doosje en bleek hij niet te kunnen lopen. Geen uitwendig zichtbaar letsel. Meteen naar de DA en hij bleek een gezwollen achterlijfje te hebben waardoor het wat verlamd was door de druk op zijn ruggegraat (volgens mij) en hij had dus veel pijn. maar verder geen echt letsel. Pijnstillers gehad en na een dag op de bank weer zover bijgekomen dat hij weer lekker naar buiten mag en lijkt nu al zo ongeveer hersteld. We weten niet wat er is gebeurd, gevallen van iets af of misschien net een tik van een auto gehad.
De andere kat begon vorige week met niezen en daarna ook hoesten/rochelen, en toen stopte hij ook nog met eten. de dienstdoende DA op zaterdag dacht alleen een verkoudheid en heeft daar iets voor mee gegeven. Maar nu eet hij nog steeds heel slecht, zit helemaal vol met snot en is in een paar dagen tijd erg sterk vermagerd. Dus ik denk dat we nog even naar onze eigen DA moeten gaan nu want ik schrok gister erg van hoe dun hij was (vel over been). Hij is al 15.

haha leuk Yildiz, dat je gepest wordt :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 19:55

He blegh wat sneu van de poezels! Laat je even weten wat jullie DA zei!

Ja lachen hoor Yil pesten, toch niks te doen, pffff.... :roll:

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:01

He wat naar Kat, gelukkig kan poezel 1 nu weer aan de wandel! Zou ook denken aan een val of zoiets. Poezel 2 klinkt wel heel erg sneu... Duimen voor zijn bezoekje aan de DA :(:)

Hihi, Yildiz ik zou jou ook gaan pesten als iedere scheet die ik laat door geappt wordt hoor :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:15

Jullie zijn hilarisch... :') Bedankt voor t medeleven he?! >;) :P :D