Fijn dat de camera eindelijk werkt
Hoe voelt Jazzy zich eronder?Ziet er lekker relaxt uit hoor Gelske

Ilya wordt groot! Paps en mams zijn niet zo heel groot toch? Leuke foto's met paps!
Brenda, er zal niks anders opzitten dan zelf rijden, kan niemand vinden en instructrice kan helaas niet. Ik ben zelf totaal geen bakrijder. Heb er zelfs een beetje een hekel aan
Elke keer als ik zelf vol goede moed wil gaan Anky'en maakt meneertje het me knap lastig door te gaan lastbakken. Dan heb ik het alweer gehad met die piep bak haha.Wat jammer van Fu's mama! Mooi paard was het, lekker grof! Nikita hobbelt zo te zien wel lekker op de halstertje!
Gaaf Tamara! En foutloos zo te lezen, super goed! Nog winstpunten gereden of jezelf geplaatst tussen al dat KWPN geweld?
Hefig Eline. Ben je nu in contact met de UGent? Ben benieuwd hoe het verder zal gaan, ik zal duimen

Zo maar eventjes met de trailer richting strand, even pootje baden in zee, goed voor z'n beentje

maar zelfs toen presteerde ik het om voor de wekker wakker te worden
Knappe jij en Noah!
. En hu hangt alles helemaal goed netjes dat ik het zo kan pakken en terug leggen
. Fu heeft dus nog steeds iemand op de grond nodig die hem lijd. Het is wel grappig inderdaad hoe graag ze dat nog doen al hoop ik dat ik wel wat sneller zonder Erwin kan rijden.
(paard had flinke artrose) 

Wat een heerlijke knuffeldoos is ze toch!
Het eerste parcours ging een beetje haperig, ik zat er veel te veel aan te prutsen waardoor ik heb een keer in de stop reed. Op een andere hindernis hadden we een balkje omdat we niet lekker uit kwamen, en op de laatste hindernis nog en stopje om dezelfde reden als de eerste
Heel stoer hoor, die springfoto's! Fijn dat je uiteindelijk wel lekker hebt kunnen rijden!