Sieltjuh schreef:Dat vind ik maar ingewikkeld
Dan moeten we een ander Joyce-Joyce ezelsbruggetje verzinnen

Shanna_ schreef:Waauw wat super leuk Joyce!Gefeliciteerd! Mooie merrie!!
Bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En we woonde er met zn 5en

prachtige merrie hoor! Lekker genieten op je wolkje!
Gave spulletjes alweer en heerlijk om voor jouw eigen paard te kunnen shoppen! Geniet daar ook nog elke keer weer van
Hij vindt het ook wel gezellig volgens mij, de patient uithangen
T is gewoon een aanstellertje.. Hij wil een warm jasje en warm eten en niet in vies weer buiten hoor, daar houdt ie niet van!

Zo leuk, als ik met hem meeren gaat ie zich helemaal groot en stoer maken, kreeg zelfs nog een speels bokje 
Ze is té braaf eigenlijk, als ik druk op het touw geef gaat ze keurig lopen. en als ik dan probeer uit te leggen dat dat níet de bedoeling is snapt ze het niet meer en klapt ze dicht
Uiteindelijk tóch gelukt om haar stil te zetten, min of meer op te stellen én een stukje hals te vragen (zonder dat ze weer naar voren liep)
Maarrr, Yusraa is 12 april jarig, goed excuus toch?
T is dat meneer niet zonder jas kon, anders had ie ook nog lekker teddy geweest dit jaar
''omdat vandaag een echte puddingdag is''. Zo is er ook altijd wel een excuus om te shoppen voor je paard
Heb nog wel meer excusen om te mogen shoppen, hihi. Maar ik probeer me in te houden, prioriteiten komen toch iets anders te liggen met een eigen paardenkind (Wat uiteraard ook niet erg is!)