Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annikab schreef:Heel hard, maar aangezien hij nu zo'n verandering/verbetering laat zien op de pijnstillers, is het dan wel eerlijk naar hem toe om eerst weer te stoppen met de pijnstillers, waardoor hij weer terugvalt in de pijn, voordat je besluit om hem eventueel uit het lijden te verlossen? Weet je nu niet al genoeg?
amyz schreef:De foto's liggen bij diverse klinieken en artsen, ook buiten Nederland, ik verwacht niet dat Tom een ander antwoord zal geven.
amyz schreef:Ah bedankt. Ik ben effe niet zo goed in hints momenteel![]()
Tijdelijk van de buut af wil ik wel echt doen, om die 100% zekerheid te hebben voor mezelf. Het is absoluut rot dat hij er vanaf moet maar zou het mezelf ook niet vergeven als ik het niet zou doen, het is een beetje de ultieme test...
ik heb daarbij gezegd hem nog een maand lol in het leven te gunnen. Misschien wordt het uiteindelijk korter, dat kan altijd, maar nog even genieten...
ik zit daarbij ook met Nas, wil wel zeker zijn dat ze drachtig is voordat ik Umoyax laat gaan... Zou anders erg zuur zijn...
Letizia schreef:Serieus? Want volgens mij zit er enorm strenge controle op organen en als het niet wordt vertrouwd wordt het niet gebruikt.
Trouwens elk medicijn, elke therapie heeft zijn slachtoffers gekend, hierdoor zijn ze verbeterd en maken ze mens en dier beter...