Ziet er goed uit glenn!! Heb ook even op het forum gekeken.
Hier gaat de fibro idd ook heel erg met ups en downs. Je moet daar echt heel erg mee leren leven en je dagen goed indelen wil je zo min mogelijk last hebben.
We doen ons best!

Yildiz, jammer dat Tie niet dragend is, maar idd je hebt nog tijd zat!
Hopelijk nu wel raak!

Yil, ik wist al dat ik fibro had, dat is 1,5 jaar geleden ongeveer vast gesteld door de reumatoloog. EINDELIJK!! een uitslag! Na 7 jaar onderzoeken doen, (echo's, scans, MRI's en een tal van bloedonderzoeken) is dit het geworden.
Fibromyalgie ofwel: weke-delen reuma. Ook wel te zien als spier reuma.
Wat doet dat met je, een hele hoop helaas. Je hebt bijna altijd pijn. Dan in lichte mate dan in erge mate.
Beetje te vergelijken met hevige spierpijn, krachtverlies, vermoeid, vergeetachtig, hoofdpijn.
Vaak doe je teveel op een dag als een goede dag hebt (tenminste ik) dan lig ik er helaas de volgende dag weer uit. Je moet leren om de dagen zo in te delen dat je het elke dag redelijk goed vol kan houden. Dat lukt me eindelijk steeds beter. Nog steeds niet altijd helaas. Want zoals ik al zei met een goede dag ben ik snel geneigd meer te doen.

In augustus kreeg ik steeds meer last van mijn handen en gaf eigelijk gelijk de fibro de schuld. Gaat wel weer over dacht ik. Maar soms ook zo'n hevige pijn dat ik toch heb besloten te laten onderzoeken. Nu dus geen tunnel syndroom terwijl ik eigenlijk had gehoopt van wel, want dan was er wat aan te doen. Snap je?
Nu verder onderzoeken bij de reumatoloog en kijken of er wat uit komt. Zo niet, hoort dit helaas ook bij de gevolgen van fibro en zal ik ermee moeten gaan leren leven.
Ik heb wel even een dipje gehad deze week. Dit omdat mijn gedachten even verder dwaalde.
Stel dat het toch bij de fibro hoort en er niks aan gedaan kan worden, hoe lang zal ik dan nog kunnen rijden?? Genieten van mijn ritjes met Nada?

Wil ik nog wel echt wedstrijd gericht gaan rijden? Of ga ik alleen nog voor het genieten en neem ik zo af en toe een wedstrijdje mee. Ik denk het laatste.
Maar goed, we gaan eerst verder onderzoeken, maar dit is wel even een punt van nadenken geweest voor me.
Ook wel logisch lijkt me, dit is mijn grootste passie in mijn leven!