ShamalArabs schreef:1 overhangend kaal takje houd echt enkele druppels tegen, denken ze...
miepende wezens zijn het

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:1 overhangend kaal takje houd echt enkele druppels tegen, denken ze...
ArabianRanch schreef:ShamalArabs schreef:1 overhangend kaal takje houd echt enkele druppels tegen, denken ze...
miepende wezens zijn het*zucht*
ShamalArabs schreef:Bij ons is het tot het begin van de middag droog én zonnig geweest! Daarna begon het langzaam te druppen, en toen eind van de middag stortregen... Overigens, leuk al die binnenbakken, logisch dat het droog blijft, maar onze supergrote buitenbak blijft met dit weer toch ook echt heel goed begaanbaar en vrij droog!! De weilanden blijven ook redelijk, maar wel zolang er voldoende gras op staat...
Tmroes schreef:En tja dat ding voelt toch wel heel eng als je begint te lopen
griebels schreef:Trouwens, hier ook even
Sabiha staat op stal
We hebben er 1u over gedaan om haar op de trailer te krijgen. We hebben haar niet gedwongen maar met lichte druk proberen over te halen. Uiteindelijk hebben we eerst de kleine erop gezet en moest Sabiha smal geladen worden. Dat lukte eigenlijk ook niet, en het laatste stukje hebben we haar zowat in de trailer getilt. Dominike (reader) zei al dat ik niets overdreven had mbt het laten van Sabiha. De trailer stond een 100m van de wei af (ivm modder voor de wei) en toen ik haar aanknipte stond ze al met angstige ogen naar de trailer te kijken die dus verder weg stond. Eenmaal voor de trailer stond ze echt te trillen van angst. Zelfs Dominike kreeg dmv contact maken haar niet op de trailer. Hij zei ook dat ze echt paniekerig aanvoelde...
Maar goed, alles is goed gegaan en ik ga gewoon wat vaker met de trailer oefenen, voeren op de trailer enzo... Hopelijk mag ik de trailer van de stalbaas daarvoor gebruiken.
sanie22 schreef:Hier schijnt al bijna de hele dag de zon, af en toe een buitje.
Wij hebben dus flinke mazzel!
Kan alleen ook niet naar stal, zit weer thuis met een nekhernia en kan nu ff niet autorijden.
Sterkte met t onweer .
toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon
sherif schreef:toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon
![]()
![]()
![]()
iedereen bedankt voor het dansen
toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon