griebels schreef:tussen de 3.000 en 35.000![]()
Tiepfoutje haha...
moet natuurlijk 30.000 en 35.000 zijn
ik heb haar niet gekocht op afstamming maar op karakter, dus voor de afstamming had ik haar laten staan, zijn er teveel van
Ik ga niet fokken hoor, ze is half uitgeleend. Ik wil geen veulen, kan ik niet meer verkopen
Exceem mag invloed hebben, knie vind ik van niet. STEL ik zou haar ooit moeten verkopen (wat niet gebeurd maar goed) dan kan iemand die die knie een probleem vind in combinatie met de prijs, gewoon weer naar huis gaan zonder Sabiha
Bewijs is er dat die knie goed is, niets mis mee.
Maar ik ben dan ook errug eigenwijs
Ik heb ook een paard (toevallig ook AV) met een beengebrek - is ongeveer wel vergelijkbaar met wat zij heeft als ik het zo hoor - en daar heeft meneer ook totaal geen last van; hij kan precies hetzelfde als ieder ander paard. Ik betaal me alleen scheel aan het speciaal beslag maar dat wist ik al toen ik hem kocht dus daar hoor je mij niet over klagen. Mensen die een paard niet willen door een gebrek wat geen gebrek is kunnen zichzelf wel voor de kop slaan want wie weet lopen ze iets heel moois mis. En ik kan het weten, want ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.

Ik vind het een goede hengst voor je merrie qua bouw: hij vult haar mooi aan. Ik ben erg benieuwd wat dit zal opleveren. Hij voert mooi bloed dus dat papier zit sowieso goed.