ik zag ze op verschillende pagina's ik stuur je een pb!
Set_Elkol
Geplaatst: 26-07-14 19:15
Denken jullie eigenlijk dat er in Nederland een markt is voor 'Arabieren' met kleurtjes? En dan bedoel ik echt de 80%/70% en meer, de gene met echt Arabisch type en dish? Het is in Duitsland en België best groot en ook verder over de grenzen, maar in Nederland is er nog niet zoveel..
Trouwens de zwarte hierboven en deze juf staan beide te koop.
katjen
Geplaatst: 27-07-14 10:59
wat een mooierds peterina. dat is wel een goede vraag denk dat er opzich wel markt voor is ook in nl mensen willen altijd wel wat aparts voor bv in de wedstrijdring . maar op of andere manier gaat bijna niemand de gok aan om het teproberen .ik wil het volgend jaar proberen maar pluk van twee landen mee. Maar denk dat je ze vanuit groningen nog makelijk evt ook in duitsland tekoop kan aanbieden
Ik denk zelf dat fokken voor de verkoop momenteel weinig meerwaarde heeft . Maar als er een valk met veel Arabisch type, goed lijf en dito bewegingen te koop zou staan, ging ik er wel serieus over nadenken, haha.
Beiden juffies boven zijn van Gestuet Falkenhorst in Duitsland. Staan op deze site (de zwarte wel, maar de champagne is nog niet toegevoegt, info staan wel op FB): http://traumpferde-verkauf.jimdo.com/