Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Net foto's gekeken. Wat heb ik toch een knettergek monster van een paard 

set_elkol schreef:
ik vond nog een oude foto, mijn pc is zo volgeladen dat ik soms dingen maandenlang niet tegenkom
[ Afbeelding ]
en in dezelfde map knap vriendje![]()
http://imageshack.us/a/img822/2041/p571.jpg
net zo leuk als Setel haha!
MirandaFuego schreef:De leukste zijn wel bezet.
) lekker ding dat het ook is
Moet ie wel deze kant opkomen want ik ga niet daarheen
(hoewel: zeg nooit nooit)
Als je d'r zo naast d'r moeder ziet. Wat het ergste is is dat Moush inmiddels al groter is nog dan Mish
maar van die wíst ik dat ie erg hard zou groeien, die komt van djamal..
Viel ook nog wel mee toch?
Begint het verjaardagenfestijn nu alweer
Dat was het eerste jaar, toen hij geboren werd, dat we belachelijk snel groeiende veulens hadden. Daarvoor, kijk naar emira en mawiyah, die zijn gewoon even groot als hun mama's.. Sinds dat jaar hebben we geen bolletjes veulens meer :S alleen nog scharminkels die knalhard groeien. Allemaal lange slungels (ook rat en pheo, die zijn niet groot, maar waren hele kleine veulens). Shamal hetzelfde, zelfde vader en zelfde geboortejaar als djamal, groeide ook zo enorm. Zijn zoon ging eind veulenjaar ook 5-7 cm in 3 maanden doen qua groeien :S Hadiyat, van djamal, precies eender... maar ook die van kur groeien met sommige merrie's erg hard. Shanaya x kur geeft grote veulens, maar kijk naar shaf en nayif, uit shanaia, beide eindigen rond 1.60 uit ouders van 1.51
Je weet hoe shaf eruit zag als hij een groeispurt had... Kon je voeren wat je wilde, gras en balen hooi op de wei, hooi en seniores en brok in de stal, onbeperkt vreten, maar je kon er niet tegenop :S die heeft ook een eind moeten komen, hij was het kleinste veulen en als jaarling het kleinste van de groep, maar hij werd BY FAR de grootste uiteindelijk.
maar ok, die is niet zo groot
de helft was bolletje
trusten! 

Als het opgeslagen is kom ik er voorlopig tot eind oktober niet meer bij haha, dus je moet goed je koppie erbij houden met het inpakken