Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:26

jaaaaa....pracht combi en meteen ff 2e worden tijdens de western ridden rubriek (L1/L2/L3/L4/L5)van de Nationale keuring!!
Zelfs door beide juryleden op een 2e plaats geplaatst!! Dat vertelde Angelique me. Toch een geweldig goede binnenkomer!! WAUW!
Tevens 1e van de L2 ruiters die hierin meereden.

Zeer succesvol western debuut +:)+

Krista en Scorpio werden als 1e geplaatst van deze gehele rubriek en waren dus ook 1e van de L1 ruiters. *\o/* +:)+

GEFELICITEERD!!! Het zag er allemaal geweldig uit. Uitleg van de speaker over deze rubriek was ook helemaal geweldig!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:38

CounTree schreef:
jaaaaa....pracht combi en meteen ff 2e worden tijdens de western ridden rubriek (L1+L2)van de Nationale keuring!!
Zelfs door beide juryleden op een 2e plaats geplaatst!! Dat vertelde Angelique me. Toch een geweldig goede binnenkomer!! WAUW!
Tevens 1e van de L2 ruiters die hierin meereden.

Zeer succesvol western debuut +:)+

Krista en Scorpio werden als 1e geplaatst van deze gehele rubriek L1/L2 en waren dus ook 1e van de L1 ruiters. *\o/* +:)+

GEFELICITEERD!!! Het zag er allemaal geweldig uit. Uitleg van de speaker over deze rubriek was ook helemaal geweldig!

Jaaa leuk he :D
Ook nog 1e in de Western Pleasure *D Het was een super leuk en succesvol NK !! ;)

Afbeelding

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 14:18

Ilona met Sivmayal, KWAM, ZAG EN OVERWON ;)

Wat goed he van Ilona en Siv, idd een lef team! Ik vond het er zeer goed uitzien en als deze combi nog even verder traint......dan zijn ze helemaal niet meer te houden.
Lfs Claudia *D

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 14:30

Afbeelding

<3 <3 stuiterend kwamen we binnen, Scorpio vergistte zich eventjes en dacht dat ie naar de hengstenkeuring moest :') _O- dus luid snuivend, snurkend, staart rechtovereind en piafferend begonnen we aan ons inrijden... maar hij herstelde zich al snel en liet zich weer mooi en krachtig zien. Hoe ouder hij wordt, hoe sterker!

1ste plaats van de Western Zadelrubriek, door beide juryleden op 1 geplaatst met een mooi totaal van 88 punten.
Leuk ook dat we direct onze plaquette voor de 2 behaalde Prestatie Predikaten op konden halen! Vervolgens bij de DAWRA de onderdelen van de L1 in, welke beloond zagen worden met het Allround Championship L1.

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar resultaten, eigen overwinningen etc.! Altijd weer gezellig zo de DAWRA met elkaar!

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:09

SCORPIO THE KING van ERMELO!! :*

Ik dacht even.........dit gaat niet goed...... :+ dit gaat Ilona zomaar winnen.......maar nee, die gekke boef Scorpio herstelde zich en ging ervoor!

Ik vond de andere ook heel goed maar Scorpio had idd net even dat tandje meer, liep met meer kracht en liep daar alsof hij de king was!

Vond ook Penthor erg leuk, die ging er helemaal in, werd iedere ronde steeds drukker, hahaha, ik kon er wel om lachen, die kop van hem, maar Angela vond het minder geslaagd...... :(:)

Het was wel weer een waanzinnig gezicht hoor al die western arabjes in de grote ring!
Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn met Nadra....volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

gr Claudia ;)

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:16

Ook hier een Arabierengek :D

Kijk maar in mn onderschrift, onze kerel is nu 20 jaartjes jong maar nog gek op leuke spelletjes }:0
Salvadior is een 7/8 Russische Arabier, mijn man heeft er vroeger ook regelmatig wedstrijden mee gereden, maar nu niet meer. 8-)

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:39

claudiaM33 schreef:
Ilona met Sivmayal, KWAM, ZAG EN OVERWON ;)

Wat goed he van Ilona en Siv, idd een lef team! Ik vond het er zeer goed uitzien en als deze combi nog even verder traint......dan zijn ze helemaal niet meer te houden.
Lfs Claudia *D

hey Clau,

thank you... Ilona heeft even gevraagd bij Angelique wat ze ervan vond en waar ze aan moet werken.
Ilona heeft Siv zelf omgeturnd, zonder westernlessen, wat aanwijzingen van de kant LOL
Wij denken zelf dat dit voor Siv veel beter is dan de dressuur, hij is ook al een stuk rustiger geworden.
Ze zijn zo goed op mekaar ingespeeld, al zou hij achterste voren de bak door moeten, Ilona krijgt het voor mekaar *D Talentjes <3

Van Scorpio en Krista winnen zou nu al teveel gevraagd zijn :D zij zijn een topteam. GEFELICITEERD !!
Ze gingen eigenlijk voor een oefenwedstrijd (debuut) maar er is hoop *D

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:39

dropje2 schreef:
Ook hier een Arabierengek :D

Kijk maar in mn onderschrift, onze kerel is nu 20 jaartjes jong maar nog gek op leuke spelletjes }:0
Salvadior is een 7/8 Russische Arabier, mijn man heeft er vroeger ook regelmatig wedstrijden mee gereden, maar nu niet meer. 8-)

Wat een stoere combi! <3

Hihi en hoop voldoende hoor, voor Ilona en Sivmayall! Leuk dat ze er allebei zo'n lol in hebben, en ik zie graag van die mooie combi's in de westernring verschijnen! Gaan ze ook tussen de andere rassen starten?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:45

Krista schreef:
Hihi en hoop voldoende hoor, voor Ilona en Sivmayall! Leuk dat ze er allebei zo'n lol in hebben, en ik zie graag van die mooie combi's in de westernring verschijnen! Gaan ze ook tussen de andere rassen starten?

Krista, ik denk dat Ilona eerst bij de DAWRA blijft starten.
Ze had het ook al over het Fall-weekend begin november? Maar meer om te oefenen, te kijken en tips te krijgen.
Ze hebben het zichzelf aangeleerd en ik moet zeggen, mijn ogen stonden op steeltjes toen ik ze zag rijden. Hij heeft er veel gevoel voor, de neckreining zit er al aardig op, ook schroomt hij niet voor een rollback. Uiteindelijk willen ze gaan 'reinen' *D

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:54

Nog een mooie pica van picture lifestyle <3

Afbeelding

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:49

Laatst bijgewerkt door Leo op 16-09-10 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's quoten

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 09:04

Wij zijn ook bezig in de western <3

Afbeelding

Hatsjie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 13:02

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 13:17

Zie ik opeens Ilona samen met Siv voorbij komen in dit topic - dat is toch wel even lachen.
Op dit moment loop ik namelijk stage op Starreiners en kom vaak in contact met Ilona & Siv, en zo af en toe een blik tijdens hun training.
Wat een gaaf team is dat zeg :3

Tevens zijn ik en mijn merrie ook behoorlijk vooruit gegaan hier op de ranch.
Afbeelding
Afbeelding

Iniedergeval, voor ik hier kwam - kon ik nog niet vol trots laten zien hoe ze nu loopt. :3

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 00:48

Weer terug van het NK en super trots op mijn kanjers. Woensdag was mijn NK al helemaal top....met Nirvana door naar de WRAN final senior reining L2! Vrijdag de DAWRA reining, wederom werd Nirvana Nederlands kampioen met 9 punten voorsprong. Klinkt misschien gek, maar nog trotser was ik eigenlijk op June, die met sprongen vooruit ging dit NK. Bij de dawra reining kreeg ze brons. Maar een maand geleden (wedstrijd te vrouwenpolder) moest ik haar tot twee keer toe nog op twee handen pakken, omdat ze nog totaal stuurloos was. En nu kon ik haar vrij probleemloos zowel in de semi final wran als dawra final rondrijden op 1 hand, waren haar spins veel beter en waren de changementen weer terug op vrijdag. Een week ervoor gespeend van haar veulen, nog niet in getrainde conditie, klooie tijdens het losrijden door te draven en overkruist te gaan tijdens het cirkelen en dan zoooooo goed der best doen tijdens de wedstrijd .... men wat vind ik dit paard toch geweldig!! :o <3

Zaterdag de final wran reining met Nirvana. Helaas door een fout van mij lukte het rechter changement niet |o en liep ze overkruist, na een half rondje bleef ze nog overkruist en besloot ik haar op twee handen te pakken...tja domme pech, maar toch bij de beste 13 met mijn zelfgefokte arab tussen de paints en quarters! Tadaaaa....

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 00:52

nou ik ben wel besmet met het westernbvirus, vind arabieren zeker geweldig maar heb geen en rijd ook geen niveau met western:P maar ik volg t hier toch even :D erg leuk...

overgins hoorde ik iemand vertellen dat in veel quarters arabisch bloed zit... sowieso ook arabiertjes gezien op westernstal waar ik deed helpen :D dus tis me iig niet vreemd haha

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 01:02

Bas Almost June:
Afbeelding
nogmaals tijdens de prijsuitreiking samen met mijn kleine groom:
Afbeelding

Basciz Nirvana ('t paard van mijn kleine groom):
http://www.picturelifestyle.nl/componen ... 556236.jpg

En nu focussen op de volgende DRHA wedstrijd in oktober te Wanroij. We kijken het nog eventjes aan of June ook mee gaat.
Laatst bijgewerkt door Leo op 30-09-10 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Maximaal 2 foto's

Berwicowa

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:34

Countree, super gedaan zeg. Heb jullie zien rijden en ik ben helemaal verliefd op June. Wat een mooi beestje zeg.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:16

Countree: GEFELICITEERD!!!! *D *D *D *D *D *D *D *D

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:52

Nancy top gereden. Gefeliciteerd. Jammer dat ik je verder niet gesproken heb.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:15

Ja Joyce, waar waren jullie dan ook tijdens het feest....je weet toch dat je op de gangmakers moet wachten. :+

De band was :Y) De pauze muziek was geweldig leuk :D. Whoeha...heb iemand zelfs een reining dans zien doen. _O- Nope it wasn't me.

Oh en bedankt voor het compliment :o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:20

Berwicowa schreef:
Countree, super gedaan zeg. Heb jullie zien rijden en ik ben helemaal verliefd op June. Wat een mooi beestje zeg.

Thanx, Ben zelf ook helemaal verliefd op June. Das echt zo'n kicke knol...een heel apart apparaat haha. Maar zoooooo leergierig. Tis jammer dat ze na de rollback drafpassen deed, daar liet heel duidelijk de zilver medaille liggen, maar voor de rest deed ze het deze dagen zoooooo super! Erg leerzame dagen voor haar geweest, ze is enorm vooruit gegaan tijdens deze dagen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:39

Is er iemand die me kan helpen opzoek te gaan naar een 'reining' instructeur/instructice, die aan huis komt omgeving rotterdam.

Laatste les gehad, en ik ben nu al verder gekomen, ik wil ook echt verder .. Maar deze persoon kan mij thuis geen les geven. Te ver weg.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:50

@xdenies: Dat is niet eenvoudig....en zou ook niemand weten voor reiningles aan huis. Wij reizen elke week richting zwartewaal.

racinggirl schreef:
Countree: GEFELICITEERD!!!! *D *D *D *D *D *D *D *D

Thanx. Doe je a.s. zaterdag nog mee aan de onderlinge???

Cyann doet aan de trail mee met Nirvana.
En ik doe de reining met beide paarden.....mooie oefening!!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:27

CounTree schreef:
Ja Joyce, waar waren jullie dan ook tijdens het feest....je weet toch dat je op de gangmakers moet wachten. :+

De band was :Y) De pauze muziek was geweldig leuk :D. Whoeha...heb iemand zelfs een reining dans zien doen. _O- Nope it wasn't me.

Oh en bedankt voor het compliment :o

We waren al naar huis toe vonden de band niks er er was bijna niemand. En een van de meiden die we mee hadden moest zondag weer werken. Volgend jaar weer een kans. Maar hoop dan dat beide paarden mee gaan.

Wie was het dan dat heb ik weer gemist |(