[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:49

he jemig juist omdat Yildiz als laatste boven me stond ben ik haar vergeten en ik wilde nog wel zeggen dat ik dit stukje van TT niet zo vreselijk in de vacht vind zitten hoor! Het is een heeeeel chique meisje! en fijn van je leerzame dag :j

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:00

Nou slechte slaper ben ik niet slaap heel graag al ben ik geen uit slaper maar ga wel graag vroeg naar mijn bedje heerlijk :D . Is echt waardeloos als je niet kunt slapen ik zou ook niks nemen hoor kat word het alleen maar erger al die troep in je lijf is ook niet goed. Lekker met je kinders in de weer geweest ja ze worden toch wel weer knapper zonder al dat haar ;) .

Fijn dat het goed lijkt te gaan met Sem nee daar moet je echt niet aan denken om eentje te moeten missen , Wel fijn dat je VA ook even verder gaat vragen ik hoop echt dat het straks weer helemaal goed gaat met je paardjes. Echt balen zo duur hooi maar ja zieke paardjes is nog veel erger natuurlijk straks weer lekker op de wei dat is misschien weer even een zorg minder.

Fu als zeepaard hij kijkt wel een beetje van ik weet het niet wel heerlijk zoon rustig meertje om het water in te gaan.

Heerlijk he Yildiz leuke foto TT kijkt echt van wat is dat nou ze staat wel gezellig he zo met die anderen guppies heeft ze een loopstal met zen alle? Juan is van de schows toch leuk dat het goed ging.

Best knap he voor zoon ouwe schijtert als ik :D we zijn er natuurlijk nog lange niet maar dit geeft wel vertrouwen om verder te gaan .

Vandaag Dibah gereden die was het er echt niet met weer in de bak rijden eens geloof wel wat mooie stukjes maar toch ook een heleboel niet. Van het weekend maar weer even een rondje polder of bos daar is het ook wel weer tijd voor ga we volgende week weer verder met de dressuur.

Lekker met de pukkies op het erf getut samen hooi netjes vullen zo gezellig.

En mijn kanjer Sjaak is vandaag tien jaar geworden tien jaar al weer het lijkt nog zo kort geleden dat hij geboren werd.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door geshahquille op 09-04-15 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:01

Gefeliciteerd met Sjakie! Wat een lief guppie was het :D en wat maak jij altijd fijne bijlees-reacties! Heel lief +:)+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:48

Proficiat met Sjaak! Y)(^)
Wat n lieve foto! ❤️
En yup! Je bent super stoer Gelske en ik weet zeker dat je d'r zelf ruitermak kunt maken. Zolang het maar goed blijft voelen voor jou!
TT staat nu idd in de loopstal en dan overdag op t land. Vanaf 1 mei wordt dat 24/7 op t land. Ze zijn wel heel erg een drie eenheid hoor. Haast niet te scheiden. Maat goed, wel fijn als straks de oudere paarden erbij komen hebben ze wat steun aan elkaar.

Super irritant Katja steeds wakker te worden. Ik slaap over t algemeen als n roosje maar als er wat is (en dat is helaas laatste tijd nogal eens geweest), heb ik zelfde.
Klaarwakker... Lezen helpt bij mij, even iets anders in m'n hoofd zetten. :x

Lief Eline! Ja het gaat beter met Yul. Nog niet aanvalvrij maar heeft nu meer energie en meer in balans. Hij is idd gegroeid Miran!
Kreeg gisteren na een kinderfeestje nog een app van die moeder, dat Yul toch zon lieverd is, ja dat is echt leuk te horen! :)

Eline, hier ook mijn gedachten bij Sem. Hopelijk gaat het vanaf hier beter. :(:)

Heerlijke foto van t pootjebaden! Gaat Fu er graag in?
Waar is dat eigenlijk? Bij jullie in de buurt neem ik aan? Mooie stek!

Net fotoshoot met Nour en Maris achter de rug. Heb al wat gaafs op de camera mogen zien... :):)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:00

Zo, daar ben ik weer.

Eline, wat ongelooflijk klote van Sem zeg! Ik wens je echt het allerbeste ermee, hopelijk gaat het nu idd goed zo totdat ze weer op het gras kunnen, en dan heb je weer rustig de tijd om te zoeken naar een nieuwe duurzame oplossing. JKK is echt rotspul....

Tamara, wat een geniale foto van Noah :') Echt zo'n hertensprong, hahaha.

Gelske, wat een leuke foto's van je kanjers in de zee. Ben soms zo jaloers op al die mensen die zo makkelijk even naar het strand gaan. Het ziet er daar echt heerlijk uit om even uit te gaan waaien.
Vind het verder niet gek dat je er dan niet zo makkelijk op durft hoor. Zou het zelf ook spannend vinden op die manier. Komt vast goed :)
Suuuperstoer trouwens dat je het gisteren alsnog hebt gedaan *\o/* Gefeliciteerd, dat is toch een gaaf gevoel, of niet? :D
Gefeliciteerd met Sjaak.

Miranda, wat bizar dat je zadel telkens al zo snel bijgevuld moet worden... is dat normaal??
Gaaf daar, ook al foto's lekker in het water! :D Stoer dat hij dat zomaar doet met Nikita! Was weer genieten dus!

Katja, sterkte -O- Slaapgebrek is zoo slopend. Kan ook echt maken dat je alles negatiever gaat zien enzo.... ik hoop voor je dat je binnenkort weer beter aan je nachtrust kan komen.

Vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt op Olina met Dees op Boreas. Dit was de eerste keer dat we echt met zijn tweeën weg zijn gegaan, was echt heerlijk. Heb voor het eerst daar een beetje de omgeving verkend. Zijn best veel zandpaden en rustige boerenweggetjes, dus volgens mij is het wel heerlijk buitenrijden hier. Heb al echt zin in de zomer.
Mish heeft nog steeds lekker pauze. De tandarts is nog een keer geweest, want ze at nog steeds niet helemaal lekker... Begon ook weer met proppen maken enzo. Bleek helemaal achterin nog een haak te zitten, daar is het waarschijnlijk door gekomen. Dus die zit voorlopig even aan de seniores priores om goed bij te trekken en mag nu het beter weer wordt ook weer dagen op de wei grasjes smikkelen.
Van de week ook de osteo bij Olina gehad en die meteen naar Mish laten kijken (niet behandelen maar een korte check om te zien of behandeling nodig zou zijn), maar die zegt in elk geval dat ze er verder toppie uitziet :)
Dus al met al nog een beeetje in de lappenmand, maar hopelijk gaat het de goede kant op :D

Ben ondertussen vooral veel bezig geweest met Olina. Ik kan het wel goed met haar vinden :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 02:53

kijk daar gaan weer dus hè,het is nu drie uur.

Ben benieuwd naar de shoot van nour!

eline klinkt als een mooie omgeving! Fijn dat mish weer helemaal onderhouden is. Heerlijk dat je nu samen kan rijden met dees :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:49

Gelske, echt top zeg!! Heerlijk op je knappe paardje :) en gefeliciteerd met Sjakie!! *\o/*

Eline, jeetje wat een geld zeg :x wel geen schimmel, ik moest even 3x lezen hihi :Y) Maar wel balen zeg, die baal kan je toch wel terugbrengen/laten ophalen gok ik? Is niet waar je voor betaald hebt. Nu lekker op de wei, dat scheelt vast al :j
Yildiz, wat een lieve foto van al je mini's haha! Ik vind TT zo leuk he, heerlijk brutaal hoofdje :))

Miran, wat is Nikita eigenlijk groot geworden zeg! die is de afgelopen tijd een heel stuk de hoogte in gegaan, of ben ik nou gek :)) Leuke poedelfoto met Fuutje!

Kat, is melatonine misschien iets? Ik heb daar wel veel aan gehad, werd een tijd terug ook steeds 's nachts meerdere keren wakker. Of het nou door die pilletjes kwam of niet, ik sliep na twee dagen ineens weer hele nachten door. Is homeopathisch, is misschien te proberen? :)

Aleeneh, heerlijk zo'n buitenritje! Balen dat Mish nog steeds niet helemaal goed eet, hopelijk is het nu over nu de haak weggehaald is :j Leuk ook dat j ehet zo goed kan vinden met Olina :D

Ik heb gisteren gesprongen met Noah, om te oefenen voor zondag. Het ging zo heerlijk!! Op wedstrijdhoogte, het hele parcours, zonder balkjes. Nu maar hopen dat dat zondag ook het geval is :))

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:18

Gaaf Gelske voor de eerste keer erop! En gefeliciteerd met Sjaak :)

Fuutje lekker pootje baden, was het ook wel heerlijk weer voor!

Ze is echt mooi Yildiz! Komt je veulencam online? Gaat Juan Murillo voorbrengen voor je? :) Ben benieuwd naar je foto's!

Rot zeg Kat dat je zo slecht slaapt... Iets van homeopatische slaapdingen werken niet?

Klinkt als een heerlijk ritje. Leuk dat jij en je vriendin nu samen op pad kunnen! Hoe is het met Mish dr pootjes?

Gaaf Tam! Moet je officieel zondag?

Ik heb ons zojuist in geschreven voor de amateur in Houten. We gaan de hele lijst weer doen; aan de hand, liberty en zadelrubriek. Even kijken of ik nog iemand kan vinden die de zadelrubriek wilt doen, anders moet ik er toch zelf weer aan geloven :P Ik zal alvast een worteltjestaart bereiden voor Nootje Tamara :))
Gister op controle geweest in Utrecht. DA was erg tevreden! Alleen heeft die idioot nu een iets verdikt kootbeen rechtsachter _-:( Ze moeten eens voorzichtig met zichzelf zijn! Dus komende twee weken even stappen en daarna serieus opbouwen!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:56

Worteltjestaart lust ik zelf ook wel Nicky :9 Balen dat Dayem weer wat heeft, schiet niet op zo :P
Zondag springen we officieel :j zullen we maar weer eens ons best doen om ons mannetje staan tussen al dat kolossale KWPN geweld _O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:49

Kat, je moet ook niet gaan bokken, dat is te interactief, zo blijf ik gerust de hele nacht wakker. ~~}>
Een boek lezen met niet te fel licht is beter en sporten helpt ook, dan heeft je lichaam meer behoefte aan slaap, ik heb hier thuis ook een paar idioten die weinig slaap nodig hebben. :Y)

Ja Tam, kom je weer aan met je minipaardje!
Maar jullie staan je mannetje! :))
Nikita groeit ook maar door ja..ze heeft nu evenlange benen dus de beuelriemen hoeven niet meer op maat gemaakt! :D

Dayem is een brokkenpiloot, hopelijk is het snel weer oke!

Aleeneh, leuk dat je zo lekker bezig kan met Olina!
Heerlijk dat je leuk kan buiten rijden daar.
En arme Mish..dat hoor je toch vaak, dat die achterste kiezen dan niet goed worden gedaan.
Het was idd niet normaal dat mijn zadel alweer moest, ze hadden te weinig vulling erin gedaan, er is nu nog heel wat bij gedaan.

Yil, we willen de foto's zien!
Fu was eerder bang voor water maar het gaat steeds beter, hij wilde nu zelfs zonder mij, na wat aarzelen besloot hij dat hij het wel durfde!
Dit is bij het Zuidlaardermeer, we hebben hier best leuke mogelijkheden! :))
Nog een leuk fotootje van gister!

Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:50

Lastig Katja :(:) Elke dag medicijnen nemen is inderdaad geen oplossing, want daar word je gauw afhankelijk van en dan sta je weer nergens. Al moet ik bekennen dat ik soms wel eens wat neem als het al een hele periode slecht gaat, dat helpt om de negatieve spiraal te doorbreken en als de batterijen wat opgeladen zijn gaat de druk om te moeten goed slapen er even af.
Ik hoop echt dat het slapen gauw betert! :Z

Gelske, gefelicteerd voor Sjaak! *\o/* Bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens :)

Yildiz, fijn dat het toch wat beter gaat met Yul :) De andere mama's zijn blijkbaar ook dol op hem, wat een lieverd <3
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's van Nour! :D

Aleeneh, bedankt voor de lieve woorden :)
Wat klinkt dat heerlijk zeg zo'n buitenrit, gaaf dat jullie nu met z'n tweetjes weg kunnen! En fijn dat je toch wel een klik lijkt te hebben met Olina.
Hopelijk gaat het met Mish gauw beter nu haar gebit weer in orde is!

Tammy, fijn dat het springen gisteren zo goed ging :) Hopelijk heeft Noah zondag ook zo'n goeie dag! Laat al die KWPN-ers maar eens wat zien! ;)

Nicky, balen van Dayem inderdaad! Dat zijn stomme ongelukjes natuurlijk maar probeer hen maar eens uit te leggen dat ze dat beter niet kunnen doen 8)7 Hopelijk gaat het gauw beter!
Spannend zeg die wedstrijd in Houten! Waarom zou je niet zelf de zadelrubriek rijden?

Miranda wat is hij toch leuk! En helemaal zelf het water in, de held +:)+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:11

Ja, knap he van Fu, het ging gister zo goed, het leek wel een normaal paard! :D

Gelske, vergeet ik hele Sjaak! :oo
Nog gefeliciteerd, wat een leuke foto van mini Sjaak! <3

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:36

Hihi, ik hoor net dat er in mijn klasse 101 (!!) starts zijn :') Kom ik daar met mijn Arabische ponybeest, zie je me al gaan _O- En in het hele weekend al meer dan 550 aanmeldingen... drukke boel dus :))

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:41

Jeutje Tam, dat zal ook wel een lange dag worden, hoe werkt dat met springen, moet je dan niet heel lang wachten op een barrage ofzo?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:38

Lief jullie berichtjes! Ga vanavond even bijlezen. Nu egopost solly...

Heb vandaag nogal n rotdag dus echt super blij met de eerste foto's van Maris.
Er staat er al 1 bij Arabs ITP maar voor jullie een paar alvast.
Ga zeker een topic maken zijn echt geweldig. Nadeel ik kan niet kiezen hihi! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:53

Miran, in de klasse B rijd je op fouten en stijl, daar zit geen barrage bij. de barrages die gereden worden zijn ingebouwd bij ons :j Dus dan rijd je je parcours, na de finish stap je even een rondje tot je de bel krijgt en dan rijd je je barrage. Dan weet je ook meteen hoe je er voor staat, en hoef je je paard niet de hele tijd op de wagen te zetten en er weer af halen :j Er doen namelijk ontzettend veel mensen mee die met meerdere paarden rijden, dan is het ideaal als je klaar bent met je parcours dat paard dan ook echt helemaal klaar is. Achteraan op de wagen en verder met de rest, lopende band werk _O-

Yil, heerlijke foto's! Je knappe mannetje :+:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:18

die tweede vind ik sowieso echt prachtig Yildiz! vervelend van je rotdag.

Lief van jullie die tips, melatonine heeft eerder niet geholpen bij mij maar nu misschien wel :j Miran in eerste instantie ga ik altijd muziek luisteren, boek lezen of soms zelfs douchen maar nu had niks geholpen dus toch even bokt checken vanwege een merrie die net was bevallen haha ik wilde even volgen.

Nicky leuk van houten! jammer van het verdikte been maar wel fijn dat ze tevreden waren

wat een boel aanmeldingen Tam! :oo

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:56

Afbeelding

goed te zien dat Ilya's buik en benen al een stuk hoger zijn dan die van Boeeh

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:27

Hij is idd erg hoogbenig Katja! Nice, I like! *D
Ben absoluut niet van de medicatie maar nood breekt wet en idd over megatonnen hoor ik goede berichten. Veel van mijn cliënten gebruiken het zonder verdere nadelige bijwerkingen. Misschien paar dagen kijken om t ritme te doorbreken?

Zo dan! Dat is nogal eens n klasse! Maar juist super stoer om tussen al dat geweld met je bierekind rond te springen! Goede reclame weer voor de bier! +:)+
Succes en zet m op! *\o/*

Prachtig zon groot meer! :wow: Hier helaas alleen maar kleine wielen alhoewel waar ik nu naartoe verhuis met Nour n groter meer is, schaats(t)en we vaak. Officieel verboden voor paarden...officieel. }>

Super Alineeh zo samen lekker ritjes maken! En fijn dat Mish nu weer in de opwaartse spiraal zit!
Gaat helemaal goed komen! :)

Nicky, yup de veulencam komt online maar net als bij alle vorige keren slechts voor een select gezelschap en nu helemaal met Jazzy. ;)
Ben wel benieuwd hoor pffff....
Leuk Houten! En EK Lille deed je ook mee toch?
Of Nour in halter geshowd gaat worden is nog steeds de vraag hoor. Even EK amateur afwachten hoe die t doet. Hij beweegt super maar hij vindt t, alhoewel alle knopjes er nog steeds opzitten, geen drol aan. Maar als t wel beetje gaat ja dan brengt Juan hem voor. :)

Thx voor de complimentjes! Heb ze nog niet allemaal binnen maar ze zijn weer zo waanzinnig gaaf! Echt Maris is geniaal... _/-\o_

Nog n paar om t af te leren?! :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:30

leuk megatonnen :P autocorrect? Ja ik kan melatonine wel weer gaan proberen.

Ja Ilya zit best leuk in elkaar vind ik :o mooie verhoudingen. maar ik ben bevooroordeeld :D

Heel spannend je veulen op komst Yildiz! Ik wacht in spanning.

En Nour, ja Nour <3 mooie rabicano. en hij heeft zo'n vriendelijke uitstraling <3 gaaf halster ook!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:46

Dow! Ja _-:( autocorrect!!! Maar idd we begrijpen mekaar haha! :D

Uiteraard ben je bevooroordeeld en terecht!

Halster is van Tie... :') Maar was enige halster dat ie nog nooit had aangehad en vonden dat t wel kon :')
Grappig dat je dat schrijft! S ochtends zei Juan nog terwijl hij met m aan t werk was: You are very very Gentle! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:47

ja hij is echt lief, dat lees je in zijn ogen :D Mooie Nour.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:12

Ze zijn prachtig de foto,s Yildiz echt een mooie sfeer Nour ziet er toppie uit. Jammer dat je niet zoon leuke dag had maar gelukkig begint morgen gewoon weer een nieuwe.

Het klinkt misschien simpel kat maar misschien moet je gewoon niet zo veel moeite doen voor het slapen gewoon naar bed zonder gedoe lukt het wel is het fijn lukt het niet rust je uiteindelijk toch meer uit als je blijft liggen in plaats van dat je dingen gaat doen.

Miranda hoe kun je Sjaak nou vergeten ;) . Echt leuk meertje volgende keer met jouw in draf he :D .

Zo Nicky dat word een drukke dag wel leuk hoor naar de amateur. ohh Dayem de brokken maken ja het valt soms niet mee om ze heel te houden.

Weer lekker aan het springen geweest tam op naar de wedstrijd zondag leuk.

Lekkere rit gehad is gezellig he samen jammer dat het nog niet helemaal goed was met Mish wel fijn dat de VA haar er toppie vind uit zien.

Vandaag Noor weer opgezadeld opgestapt en met Erwin er naast wat rondjes in de bak gelopen. Dit keer zelf halt gehouden en haar laten stappen en een poging tot zelf sturen gedaan. Ze vind het duidelijk vreemd en moeilijk maar wat is dat paard toch braaf zo rustig. Daarna weer uitgebreid beloont met heel veel knuffels en snoepjes <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:21

Ik doe geen moeite hoor, ga gewoon naar bed en val best vlot in slaap. Maar dan word ik wakker rond 1 uur, 3 uur en 5 uur. Als het wakker liggen dan te lang duurt probeer ik wel wat.

Fijn dat Noor zo lief en braaf is!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:48