Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is echt waardeloos als je niet kunt slapen ik zou ook niks nemen hoor kat word het alleen maar erger al die troep in je lijf is ook niet goed. Lekker met je kinders in de weer geweest ja ze worden toch wel weer knapper zonder al dat haar
.
we zijn er natuurlijk nog lange niet maar dit geeft wel vertrouwen om verder te gaan .
en wat maak jij altijd fijne bijlees-reacties! Heel lief
Echt zo'n hertensprong, hahaha.
Gefeliciteerd, dat is toch een gaaf gevoel, of niet? 
Stoer dat hij dat zomaar doet met Nikita! Was weer genieten dus!
Slaapgebrek is zoo slopend. Kan ook echt maken dat je alles negatiever gaat zien enzo.... ik hoop voor je dat je binnenkort weer beter aan je nachtrust kan komen.

en gefeliciteerd met Sjakie!! 
wel geen schimmel, ik moest even 3x lezen hihi
Maar wel balen zeg, die baal kan je toch wel terugbrengen/laten ophalen gok ik? Is niet waar je voor betaald hebt. Nu lekker op de wei, dat scheelt vast al 

Leuke poedelfoto met Fuutje!
Leuk ook dat j ehet zo goed kan vinden met Olina 

Ben benieuwd naar je foto's!
Ik zal alvast een worteltjestaart bereiden voor Nootje Tamara 
Ze moeten eens voorzichtig met zichzelf zijn! Dus komende twee weken even stappen en daarna serieus opbouwen!
Balen dat Dayem weer wat heeft, schiet niet op zo
zullen we maar weer eens ons best doen om ons mannetje staan tussen al dat kolossale KWPN geweld
Elke dag medicijnen nemen is inderdaad geen oplossing, want daar word je gauw afhankelijk van en dan sta je weer nergens. Al moet ik bekennen dat ik soms wel eens wat neem als het al een hele periode slecht gaat, dat helpt om de negatieve spiraal te doorbreken en als de batterijen wat opgeladen zijn gaat de druk om te moeten goed slapen er even af.
Bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens 
De andere mama's zijn blijkbaar ook dol op hem, wat een lieverd

Hopelijk heeft Noah zondag ook zo'n goeie dag! Laat al die KWPN-ers maar eens wat zien! 
Hopelijk gaat het gauw beter!
Dus dan rijd je je parcours, na de finish stap je even een rondje tot je de bel krijgt en dan rijd je je barrage. Dan weet je ook meteen hoe je er voor staat, en hoef je je paard niet de hele tijd op de wagen te zetten en er weer af halen
Er doen namelijk ontzettend veel mensen mee die met meerdere paarden rijden, dan is het ideaal als je klaar bent met je parcours dat paard dan ook echt helemaal klaar is. Achteraan op de wagen en verder met de rest, lopende band werk 
Miran in eerste instantie ga ik altijd muziek luisteren, boek lezen of soms zelfs douchen maar nu had niks geholpen dus toch even bokt checken vanwege een merrie die net was bevallen haha ik wilde even volgen.
Hier helaas alleen maar kleine wielen alhoewel waar ik nu naartoe verhuis met Nour n groter meer is, schaats(t)en we vaak. Officieel verboden voor paarden...officieel.

autocorrect? Ja ik kan melatonine wel weer gaan proberen.
mooie verhoudingen. maar ik ben bevooroordeeld 
mooie rabicano. en hij heeft zo'n vriendelijke uitstraling
gaaf halster ook!
autocorrect!!! Maar idd we begrijpen mekaar haha!
Maar was enige halster dat ie nog nooit had aangehad en vonden dat t wel kon
Mooie Nour.
. Echt leuk meertje volgende keer met jouw in draf he
.