Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar met carnaval zullen ze berekend zijn op dit soort gevallen denk ik
Ik kan zelf niet zo goed tegen alcohol en vooral wijn, dat is mijn killer 
Heeft ook veel voordelen! Nooit geen gezeur over wie de bob is, hele avond harstikke helder en de volgende dag ook weer helemaal fit! En ik doe meestal toch het gekste van allemaal, drank of niet 

Iloontjeehh schreef:Heel veel plezier Joyce!
Letizia schreef:Veel plezier Joyce!! Moet toch een kick geven dat je dit weer kan doen!!
Djuun heeft 'n dagje vrij vandaag:
[ Afbeelding ]
Reed wat dat betreft ook zo weer weg, heerlijk! Was ook nog verbaasd over mijn rij-conditie, heb het half uurtje/drie kwartier privéles prima volgehouden zonder gehijg/gepuf/gezweet of rood hoofd- momenten. Fijn, braaf (en groooot) paardje onder m'n kont en gaan! Instructrice was ook heel tevreden, helemaal voor iemand die er zo lang uit is geweest wat betreft rijden. Ben dus helemaal in mijn nopjes en heb de hele tijd met een big smile op het paardje gezeten. Happy me!
Ik kan niet wachten tot de paardjes hier weer de wei op mogen, als het land mooi droog is kunnen ze meestal vanaf half maart/april. Maar daarvoor gaan we wel vast opbouwen, helaas kan het nu niet omdat alles zeiknat is door de sneeuw 
vanmiddag wordt Noah behandeld door de osteopaat, dus ik ben benieuwd of ze hem kan helpen weer recht te lopen
Ze mogen wel onder toezicht in de paddock, Noah wordt iedere ochtend een paar uur in de paddock gezet met zijn vriendjes. Maar ik vind de wei zo veel fijner, dan hoeft er niemand in de buurt te zijn en kan hij lekker eten
En ik vind het zo'n heerlijk gezicht, paardje zonder deken om lekker in het zonnetje in de groene wei
kan niet wachten!! 

Maar zonder jas, ja, dat vind ik toch helemaal super voor ze 
Benen leken vandaag al ietsje dunner iig dus dat was alvast fijn. Weer gesmeerd en vandaag ook vitaminespuit in gestopt, dat zou ook al goed moeten helpen. Hem nog even lekker in de bak gezet in het zonnetje en daar ging ie rollen (en bij Umoyax is het altijd een hele happening, daar gaat zeker 10min aan achterlijk gedoe aan vooraf
) en kreeg de indruk dat hij een beetje energie over had. Dus effe longeerzweep gepakt, alleen maar naar hem toe gelopen en ja hoor, staartje erop en rennen
Zodra hij bleef staan als ik aankwam ook gelijk gestopt, hij weet het het beste

Werd al begroet met een hinnik en bij het poetsen stond ze gewoon puur te genieten, heerlijk!
Fijn dat Umoyax z'n benen iets dunner leken. Bah, snap helemaal hoe je je voelt!
) wat fijn dat het rijden goed ging 

en in zijn heupen ook, maar daarvan wist ik dat het niet goed zat. Hij was niet zo blij met de osteopaat, maar uiteindelijk ontspande hij wel lekker