[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:07

oooh weet wat je voelt asal had voor een tijdje terug haar neus gestoten dik gat in dr neus ow kon wel janken en iedere dag behandelen en ma hopen dat het niet te veel pijn deed bah kan da ook zo slecht tegen

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:08

Ohhh begrijp je idd helemaal!! T is zo sneu altijd -O-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:05

Amy wat balen....Kleefkruid doet ook wonderen.
Ik voelde me heel schuldig tegen over me paardjes dat ze gister door baasje zijn verwaarloosd.
We zouden ze na de carnaval gaan doen :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:08

@barcelona whahah en dat leek je niet meer verstandig????whaha

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:27

oh jee Jes, balen := maar met carnaval zullen ze berekend zijn op dit soort gevallen denk ik :+ Ik kan zelf niet zo goed tegen alcohol en vooral wijn, dat is mijn killer _O-
Amy, dat is ook schrikken! gelukkig niks heel ernstigs...

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:30

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:29

Ik ben nu op dieet en drink alleen maar water, ook tijdens het stappen :) Heeft ook veel voordelen! Nooit geen gezeur over wie de bob is, hele avond harstikke helder en de volgende dag ook weer helemaal fit! En ik doe meestal toch het gekste van allemaal, drank of niet :+

Zometeen weer de eerste paardrijles sinds jaren. Ben er een hele tijd terug mee gestopt ivm. overgewicht :)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:17

Heel veel plezier Joyce! :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:23

ja geniet er van en ff een foto maken he ook altijd leuk

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:18

Veel plezier Joyce!! Moet toch een kick geven dat je dit weer kan doen!!

Djuun heeft 'n dagje vrij vandaag:
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:23

Fijn he de paardjes in de wei. Die van mij staan ook heerlijk in de wei al hebben wij nu erg weinig gras ma ze hebben wel hooi in de wei

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:38

Iloontjeehh schreef:
Heel veel plezier Joyce! :D

Letizia schreef:
Veel plezier Joyce!! Moet toch een kick geven dat je dit weer kan doen!!

Djuun heeft 'n dagje vrij vandaag:
[ Afbeelding ]

Thanks, het gaf echt een kick om er weer op te klimmen :D Reed wat dat betreft ook zo weer weg, heerlijk! Was ook nog verbaasd over mijn rij-conditie, heb het half uurtje/drie kwartier privéles prima volgehouden zonder gehijg/gepuf/gezweet of rood hoofd- momenten. Fijn, braaf (en groooot) paardje onder m'n kont en gaan! Instructrice was ook heel tevreden, helemaal voor iemand die er zo lang uit is geweest wat betreft rijden. Ben dus helemaal in mijn nopjes en heb de hele tijd met een big smile op het paardje gezeten. Happy me! :D *\o/*

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:23

Super Joyce!!

aaaah, Djuun lekker in de wei :+: Ik kan niet wachten tot de paardjes hier weer de wei op mogen, als het land mooi droog is kunnen ze meestal vanaf half maart/april. Maar daarvoor gaan we wel vast opbouwen, helaas kan het nu niet omdat alles zeiknat is door de sneeuw -O-

Ik heb weer lekker gesport, heb door mn verschil in uiterlijk echt weer veel motivatie :D vanmiddag wordt Noah behandeld door de osteopaat, dus ik ben benieuwd of ze hem kan helpen weer recht te lopen :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:33

@tammy ik doe ze hier in de winter normaal ook niet op de wei maar omdat ik zelf plat lig heeft asal al zo weinig te doen en ach de grootste wei is hier toch al kapot.
Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:38

Ik sta op een pensionstal, in de winter zijn de weides afgesloten -O- Ze mogen wel onder toezicht in de paddock, Noah wordt iedere ochtend een paar uur in de paddock gezet met zijn vriendjes. Maar ik vind de wei zo veel fijner, dan hoeft er niemand in de buurt te zijn en kan hij lekker eten :)) En ik vind het zo'n heerlijk gezicht, paardje zonder deken om lekker in het zonnetje in de groene wei :+: kan niet wachten!!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:43

Bij ons kan het nu alleen omdat de wei keihard door het vriezen, maar anders is het hier natuurlijk een grote klei bende :+
Maar vind het wel fijn, deze uurtjes pakt ze maar mooi mee dit jaar :j

Djuun was pissig op me, ik had ze voor het uitmesten in de bak gegooid met haar bff en zonder deken. Dus ze moesten als laatste, want die dekens moesten terug op. Dus daar was madam het al niet mee eens, maar toen zag ik dat er 'n elastiekje uit een van haar vlechten was, dus daar moest even een nieuwe in en boyfriend liep al naar de wei, ZONDER HAAR -:(-
Dus dans en snuif toen ik ze naar de wei bracht, had nog wel een uitbarsting verwacht toen ik ze los klikte, maar het gras was te aanlokkend :')
Kleine dramaqueen :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:52

ik kan idd ook niet wachten tot ze lekker ind e zon zonder jasje kunnen en hier weer fijn in de pool gaan om af te koelen. Asal kan alleen nooit zonder jasje en kap. We hebben veel schaduw in de weides maar toch verbrand ze maar witte neusje

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:14

Wat heerlijk dat je zo fijn hebt gereden :D :D

Hier staan ze in paddocks met een berg hooi. Idd niet zo fijn als op de wei, maar iig lekker de ruimte en lekker spelen :) Maar zonder jas, ja, dat vind ik toch helemaal super voor ze :D
Umoyax zag me vandaag aankomen en kwam helemaal een stuk naar me toe gelopen, zodra ik bij hem was was het weer knokken voor iedere stap. Deed me wel heel erg veel dat hij, ondanks dat hij écht niet wilde lopen op de hobbelige ondergrond, toch naar me toe kwam <3 Benen leken vandaag al ietsje dunner iig dus dat was alvast fijn. Weer gesmeerd en vandaag ook vitaminespuit in gestopt, dat zou ook al goed moeten helpen. Hem nog even lekker in de bak gezet in het zonnetje en daar ging ie rollen (en bij Umoyax is het altijd een hele happening, daar gaat zeker 10min aan achterlijk gedoe aan vooraf :') ) en kreeg de indruk dat hij een beetje energie over had. Dus effe longeerzweep gepakt, alleen maar naar hem toe gelopen en ja hoor, staartje erop en rennen :+ Zodra hij bleef staan als ik aankwam ook gelijk gestopt, hij weet het het beste :)
Daarnet ook slobber gehaald voor m, heb het idee dat ie nu een fractie is afgevallen en aangezien hij vorig jaar ook al zo schraal werd van het verharen, is nu een beetje extra geen luxe denk ik. Houd ik hopelijk zn weerstand ook wat beter op peil :)

Nashwa even met Padri in de bak gehad en daarna lekker gepoetst, wat is Nas toch ook een schatje <3 Werd al begroet met een hinnik en bij het poetsen stond ze gewoon puur te genieten, heerlijk! :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 18:33

Wat een fijne verhalen allemaal, tevreden paardjes dus :D Fijn dat Umoyax z'n benen iets dunner leken. Bah, snap helemaal hoe je je voelt!

En Joyce lekker gereden, toppie!

Schijnt morgen te gaan sneeuwen, maar de dagen daarna gaat de temperatuur weer omhoog dus hoop dat dit de laatste keer is dit jaar.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 18:35

fijn dan umoyax wat beter te pas is

Sneeuw???nooooooo

Kan nog nie veel alles doet nog zeer. Paardjes net op stal gezet en ff lekker asal in de cowboy magic gezet. Dr manen zijn nu al 2x hand breette. Fijn ff opgeschoren kan allemaal zonder halster stal duur wagenwijd open braaf peerd :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:13

Hopelijk is Umoyax snel weer de oude Amy,

Joyce (van Asal) hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

Joyce (de andere :P ) wat fijn dat het rijden goed ging :D

Ik ben weer bezig geweest met een halster, zilver met fuchsia *D
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2081_n.jpg

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:16

@sieltjuh kan het met de pijnstillers goed onderdrukken ga nog ff niet heen werken wil morgen wel proberen na school te gaan. Dat Halster...helemaal mijn kleur...prijs???mag via pb

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:17

Ik zal je een pb'tje sturen :)

Ff afwachten dus nog, hopelijk gaat het snel beter :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:15

gave kleuren Ersiel! Haha Joyce wou net zeggen, vind het wel wat voor jou! :D

Nou Noah is weer uit de kreukels gehaald, zijn koten in de voorbenen knakte gewoon eng zo hard := en in zijn heupen ook, maar daarvan wist ik dat het niet goed zat. Hij was niet zo blij met de osteopaat, maar uiteindelijk ontspande hij wel lekker :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:32

Iig goed dat je het hebt laten controleren Tam :j

En ik heb ondertussen al contact gehad via pb met Joyce :))