Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bimmetje schreef:Welkom nieuwe!!
Yil, de website ziet er top uit!
Gaaf hoor!
Glenn, zal snel eens op het fora kijken voor jouw stuk! Ben benieuwd.
Hier gaat het wel weer. Glenn, helaas heb ik sowieso fibromiyalgie. Maar sinds vorig jaar augustus steeds meer krampen in mn handen. Zeer vervelend en pijnlijk. Eerst dachten ze aan carpaal tunnel syndroom maar dat is het dus niet. Nu moet ik opnieuw een afspraak gaan make voor de reumatoloog. Ze denken toch meer een reumatische probleem. Dus de onderzoeken zijn weer gestart.
Vandaag ook weer voor het eerst sinds het kreupelen van nada, haar weer opgepakt. Nou ja, heb vandaag alleen even lekker gelongeerd. Ging goed. Nu fingers crossed dat ze nu blessurevrij blijft en ik ook en we nu weer lekker door kunnen trainen. Hope so!!
YildizArabs schreef:Russisch he!Welke merries gaan ze voor hem gebruiken? Zoals je weet hou ik van de combi Russisch/Amerikaans (en Braziliaans)
![]()
Marije, wordt morgen verholpen! Jouw tablet trekt de Flashversie niet vandaar t groene vlak. Hij zal m morgen in HTML draaien maar flash is natuurlijk wel gaver.
YildizArabs schreef:Thanks Canisia, neem t mee.![]()
Tie vandaag gescand maar helaas pindakaas, hengstig! Ga t nu via KI proberen, zondag of maandag wordt madame geïnsemineerd.