Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:42

Jaaa, die had ik op t forum al gespot! Chique Glenn! En mooie foto! Hij is echt helemaal guppie af maar een echte stallion!

Spannend Glenn de keuring? Fingers crossed dus dit weekend!! Foto's maken he?!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 21-03-13 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:44

Ja hij wil hem hier niet plaatsen, snap ook niet waarom!

maar hij staat op het arabische volbloedenforum

fokkerij, dekhengsten 2013

grtjs

Dank u wel, ik hoop dat ze foto's maken!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:45

Je bent snel! Zag de link dus vorige post geëdit!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:56

wow prachtige flyer Glenn, ontzettend mooi!!! Over de clinic stuur ik je even een pbtje!

Ik heb een Samsung, en ik krijg alleen een groen vlak... Zal morgen even op een fatsoenlijk apparaat kijken! En je hebt je boktnaam veranderd, toch?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:12

Yup! :D En m'n avatar! Kan niet goed niks doen dus moest wat afleiding hebben tussen de wcbezoekjes door.. :o
Ik zal eens met hubbie overleggen want Webplays moet ook gewoon op andere tablets werken...

Ilse en Juan zijn ook zo vreselijk aardig! En ja Catje ben gewoon ontzettend enthousiast over hem! Hij was precies wat ik nodig had om mijn eigen sportarab te fokken en dat is boven verwachting bijzonder goed gelukt! Je moet Nour eens in t echt zien bewegen, je weet niet wat je ziet! Ben ik verliefd?!! Uhm.... Jaaaaa! <3

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:19

Even wat anders, deze fokkerij volg ik al sinds jaren echt sinds het begin ik in de arabieren zat, en had toen zo een droom van zoiets te kunnen starten op klein vlak in België, droom droom, dus!

Maar die zijn al sinds jaren in de top western arabieren aan het fokken, maar nu is hun stap nog groter! Deze scottsdale kanjer hebben ze gekocht en hij komt naar oostenrijk en ze hebben merrie's in de us die ze met hun knappe KOFFIEVOSSE BAIKAL gaan fokken heb hem ooit 1keer in real gezien toen nog in DEURNE europees kampioenschap en was toen al verliefd lol!

GUT FRONLEITENHOF
http://arabianhorses-austria.com/index.php?page=130

je ziet de reiningarabs!!!

mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:25

Oef wat een vreselijk machtig dier, die Baikal :9

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:33

Russisch he! :D Welke merries gaan ze voor hem gebruiken? Zoals je weet hou ik van de combi Russisch/Amerikaans (en Braziliaans) ;)

Marije, wordt morgen verholpen! Jouw tablet trekt de Flashversie niet vandaar t groene vlak. Hij zal m morgen in HTML draaien maar flash is natuurlijk wel gaver. ;)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:36

Ja ik ga hem zeker eventjes op de pc bekijken :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:26

Waaauw super gave site Yildiz!! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:29

Welkom nieuwe!!

Yil, de website ziet er top uit!
Gaaf hoor!

Glenn, zal snel eens op het fora kijken voor jouw stuk! Ben benieuwd.

Hier gaat het wel weer. Glenn, helaas heb ik sowieso fibromiyalgie. Maar sinds vorig jaar augustus steeds meer krampen in mn handen. Zeer vervelend en pijnlijk. Eerst dachten ze aan carpaal tunnel syndroom maar dat is het dus niet. Nu moet ik opnieuw een afspraak gaan make voor de reumatoloog. Ze denken toch meer een reumatische probleem. Dus de onderzoeken zijn weer gestart.

Vandaag ook weer voor het eerst sinds het kreupelen van nada, haar weer opgepakt. Nou ja, heb vandaag alleen even lekker gelongeerd. Ging goed. Nu fingers crossed dat ze nu blessurevrij blijft en ik ook en we nu weer lekker door kunnen trainen. Hope so!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 08:13

Wist je dat al Jes of pas sinds kort? En wat houdt dat precies in in het dagelijks leven zeg maar?

Bedankt voor jullie complimenten, maar uhm... Waar blijft de ongezouten kritiek? :D
Nog steeds aan de pot gekluisterd en begin t nu echt beu te worden...wil wel eens ff stukje doorslapen. :z
Heeft iemand ervaring met een voedselvergiftiging? Hoe lang duurt zoiets? Heb een keer eerder gehad in Kenia maar kreeg toen zo veel medicatie dat ik binnen twee dagen weer op de been was. Nu moet ik t doen met paracetamol en uitzieken. :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 12:30

Rije schreef:
ik kan hem op de tablet niet openen (puntje 1? :p) maar ga er nog wel even naar kijken op de pc.

Als t goed is, doet ie t nu ook op je tablet... ;)

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:12

Wellicht ligt het aan mijn Mac, maar met scrollen door een pagina, dan verspringt die een best groot stuk verder. Maar als je scrolt via het scrol balkje rechts ga die wel netjes geleidelijk, maar wie weet ligt het gewoon aan mijn Mac hoor. Dit is alleen omdat je echt íets van kritiek wilt hebben, want het stelt vrij weinig voor :P

En verder dan dat zou ik echt niet komen hihi, want het ziet er echt heel netjes, strak en duidelijk uit en met heeeele mooie plaatjes <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 18:40

Thanks Canisia, neem t mee. ;)

Tie vandaag gescand maar helaas pindakaas, hengstig! Ga t nu via KI proberen, zondag of maandag wordt madame geïnsemineerd.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:06

hè jammer, duimen voor de volgende keer. Was afgelopen keer een natuurlijke dekking?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 19:08

Yup! En alles leek mee te zitten, mooi weer, knappe man... Maar helaas... Het is nog vroeg genoeg dus komt goed! ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:57

Bimmetje schreef:
Welkom nieuwe!!

Yil, de website ziet er top uit!
Gaaf hoor!

Glenn, zal snel eens op het fora kijken voor jouw stuk! Ben benieuwd.

Hier gaat het wel weer. Glenn, helaas heb ik sowieso fibromiyalgie. Maar sinds vorig jaar augustus steeds meer krampen in mn handen. Zeer vervelend en pijnlijk. Eerst dachten ze aan carpaal tunnel syndroom maar dat is het dus niet. Nu moet ik opnieuw een afspraak gaan make voor de reumatoloog. Ze denken toch meer een reumatische probleem. Dus de onderzoeken zijn weer gestart.

Vandaag ook weer voor het eerst sinds het kreupelen van nada, haar weer opgepakt. Nou ja, heb vandaag alleen even lekker gelongeerd. Ging goed. Nu fingers crossed dat ze nu blessurevrij blijft en ik ook en we nu weer lekker door kunnen trainen. Hope so!!

Fibormiyalgie, mijn collega heeft dat ook , en bij haar gaat het echt met ups en downs! Ik hoop dat het allemaal beter meevalt in de mate van het mogelijke!
Ik duim dat zowel jij als Nada, beiden pijnloos en blessure vrij het seizoen kunnen oppakken en verder trainen!!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:01

YildizArabs schreef:
Russisch he! :D Welke merries gaan ze voor hem gebruiken? Zoals je weet hou ik van de combi Russisch/Amerikaans (en Braziliaans) ;)

Marije, wordt morgen verholpen! Jouw tablet trekt de Flashversie niet vandaar t groene vlak. Hij zal m morgen in HTML draaien maar flash is natuurlijk wel gaver. ;)

Beide puur poolse dames gefokt! en geimporteerd uit polen! Toskhara die KORDELEAS gekocht hebben toen en in Engeland stoeterij begonnen en na enkele jaren naar de us getrokken zijn!

en daar arabieren voor alle sporttakken beginnen te fokken want Kordeleas had in Europa enkel show gelopen en dan op latere leeftijd aan zijn reiningtraining begonnen!
ze fokken uitsluitend pools! bij GFH fokken ze graag POOLS RUSSISCH (zoals ons MALHA) ik zie ook graag die combi russich, amerikaans, en braziliaans maar met het nodige poolse bloed, voor de stevige body en benen en vaak ook super bewegingen! Ja we weten wat we willen nu nog de lotterij winnen! heb maar meegespeeld met de euromillion speelpot! wie weet lol!

mvg Glenn

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:05

YildizArabs schreef:
Thanks Canisia, neem t mee. ;)

Tie vandaag gescand maar helaas pindakaas, hengstig! Ga t nu via KI proberen, zondag of maandag wordt madame geïnsemineerd.

oei jammer Yildizh, ik duim volgende keer beter raak! met dit weer zijn ze vrij onregelmatig en misschien door die val ofzo! malha was over 2jaar ook héél goed drachtig tot 4maand en dan kwam er een hevig bliksempartijtje uit het niets , haar grootste angst en ze stond toen op de weide, ze wou niet voor of achter!
En ja ze deed echt heftig en bleef precies toen in de box altijd zoeken, dus ik enkele dagen nadien laten scannen en ja ze was het kwijt! en heeft echt een jaar nodig gehad om haar verlies trauma te verwerken!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:57

Ziet er goed uit glenn!! Heb ook even op het forum gekeken.
Hier gaat de fibro idd ook heel erg met ups en downs. Je moet daar echt heel erg mee leren leven en je dagen goed indelen wil je zo min mogelijk last hebben.
We doen ons best! ;)

Yildiz, jammer dat Tie niet dragend is, maar idd je hebt nog tijd zat!
Hopelijk nu wel raak! :D

Yil, ik wist al dat ik fibro had, dat is 1,5 jaar geleden ongeveer vast gesteld door de reumatoloog. EINDELIJK!! een uitslag! Na 7 jaar onderzoeken doen, (echo's, scans, MRI's en een tal van bloedonderzoeken) is dit het geworden.

Fibromyalgie ofwel: weke-delen reuma. Ook wel te zien als spier reuma.
Wat doet dat met je, een hele hoop helaas. Je hebt bijna altijd pijn. Dan in lichte mate dan in erge mate.
Beetje te vergelijken met hevige spierpijn, krachtverlies, vermoeid, vergeetachtig, hoofdpijn.
Vaak doe je teveel op een dag als een goede dag hebt (tenminste ik) dan lig ik er helaas de volgende dag weer uit. Je moet leren om de dagen zo in te delen dat je het elke dag redelijk goed vol kan houden. Dat lukt me eindelijk steeds beter. Nog steeds niet altijd helaas. Want zoals ik al zei met een goede dag ben ik snel geneigd meer te doen. ;)

In augustus kreeg ik steeds meer last van mijn handen en gaf eigelijk gelijk de fibro de schuld. Gaat wel weer over dacht ik. Maar soms ook zo'n hevige pijn dat ik toch heb besloten te laten onderzoeken. Nu dus geen tunnel syndroom terwijl ik eigenlijk had gehoopt van wel, want dan was er wat aan te doen. Snap je?
Nu verder onderzoeken bij de reumatoloog en kijken of er wat uit komt. Zo niet, hoort dit helaas ook bij de gevolgen van fibro en zal ik ermee moeten gaan leren leven.

Ik heb wel even een dipje gehad deze week. Dit omdat mijn gedachten even verder dwaalde.
Stel dat het toch bij de fibro hoort en er niks aan gedaan kan worden, hoe lang zal ik dan nog kunnen rijden?? Genieten van mijn ritjes met Nada? ;( Wil ik nog wel echt wedstrijd gericht gaan rijden? Of ga ik alleen nog voor het genieten en neem ik zo af en toe een wedstrijdje mee. Ik denk het laatste.

Maar goed, we gaan eerst verder onderzoeken, maar dit is wel even een punt van nadenken geweest voor me.
Ook wel logisch lijkt me, dit is mijn grootste passie in mijn leven!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 10:09

Jes, dat wist ik helemaal niet... Verschrikkelijk! En ja natuurlijk ga je dan verder denken... Al is get lastig om zaken in te vullen. Wat jij omschrijft doet me heel erg denken aan aan n vriendin van mij, haar klachten maar ook hoe zij haar dagen cq. Leven moet leven. Zij heeft de ziekte van Lyme. Weet je zeker dat je nooit n tekenbeet hebt gehad?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:28

ja nou ja, voor zover ik weet niet nee.
Maar ook daar is uiteraard naar onderzocht. Lyme en Q-koorts enz enz.

Ik ben ook door deze ziekte een dag minder gaan werken. Werk nu uiteindelijk 24 uur. (van 40 naar 32 en van 32 nu naar 24 sinds januari dit jaar). 3 dagen in de week. Dit is wel vol te houden voor me. Echt aanvraag voor afkeuren wilde ik nog niet.
Dit is ook de rede dat ik niet zover kan reizen voor wedstrijden, evenementen enzo.
Na een half uur in de auto gaan echt mijn benen al zeer doen. En moet ik langer reizen, stoppen we meestal een keer onderweg zodat ik even kan lopen. ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:33

owja yil, mooie naam heb je nu! hihi viel meteen op! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 11:48

Voor intimi blijf ik gewoon Yil(diz)! _O-

Heel erg klote Jes! Dan wordt je dus echt heel erg beperkt in je doen en laten...

Heb nog n vraag over de Leadline in Luttenberg. Heb m ook al aan de DAWRA voorgelegd maar misschien weten jullie t?
Ik zag namelijk dat voor de Leadline het paard geregistreerd moet zijn bij de vereniging, niks over de ruiter? Normaal zou Yul dan eerst lid vd DAwRa moeten worden voordat hij kan deelnemen. Dat vind ik best duur voor zon enkele keer een pleasure ritje in Luttenberg....Dus mijn vraag: moet hij lid zijn van DAWRA?