Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben héél benieuwd hoe die uit gaat groeien, kan heel goed begrijpen dat jullie hem houden.
mooie foto

Reindert komt binnenkort op stal om Omar en andere AV bij mij op stal op de foto te zetten
We hebben nog geen datum, maar hij zou al bij de AV van mijn stalgenoot komen en heb hem toen gevraagd of hij tegelijk Omar zou willen doen, en dat wou hij
Ben echt super blij!
Kan inmiddels mijn muur in mijn slaapkamer wel bekleden met de rontgens van zijn rug en benen, maar gelukkig zijn ze dus allemaal goed
Daarna werd er een scan van zijn rug gemaakt, en daaruit bleek dat hij een pees/bandenblessure heeft over de lange rugspier/band die over zijn rug loopt en boven de doornuitsteeksels loopt. Het doet hem behoorlijk pijn.
Ik viel alleen half dood neer na het ik geloof in totaal wel 16 keer op en neer rennen in de hete zon. Ik moest hem daarna ook longeren op harde en zachte en onder het zadel laten zien. Conclusie is dat ik hem de komende 2 weken moet longeren en dan in stap en galop en in galop flink doorgalopperen want zijn rug is stijf en pijnlijk van het niets doen. Na het flink doorgalopperen werd hij steeds losser in zijn lijf en ging hij steeds beter lopen! Na die 2 weken mag ik hem weer rijden, maar dan eerst wel even los laten galopperen aan de longe. Ben echt super blij en er is een enorme last van mijn schouders gevallen want maakte me best wel zorgen om hem!
Ik ben blij
En nu dubbelblij want hij wordt dus ook nog door Reindert op de foto gezet

, ik blij te horen dat het beter met hem gaat!!!!! 
KimH schreef:Beter Reindert-foto's dan rontgen-foto's, ik blij te horen dat het beter met hem gaat!!!!!
) Ze zijn echt super! Die in de linkjes had ik niet gezien maar die zijn ook erg mooi. Vind de foto's dat je op zijn rug zit ook heel erg mooi geworden
Je gaat er zeker vast een paar uitvergroten en boven je bed hangen
Ze verdienen idd een mooie plaats want het zijn echt prachtige foto's! Bij mij komen ze straks ook in mijn nieuwe woonkamer en slaapkamer te hangen

Ik heb er zo ook een paar
Ik geef Raheem groot gelijk
Djilan schreef:Het is anders ook niet echt weer om erg actief te zijnIk geef Raheem groot gelijk
sannev schreef:

, Raheem is ook zo'n zoenpaard haha