Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het deed me echt plezier om te zien dat er vanmorgen zelfs een galopje afkon richting de wei. Ik heb de indruk dat hij met zijn dikke winterjas wel wat energie kan sparen, ik ben normaal gezien niet zo van de dekens maar zodra ik het afneem staat hij heel zielig te rillen. 
Met reining, springen en de cross is veel meer spektakel 
En hoe hij er ook overheen wandelt, prachtig 

Wat een heerlijke foto's, en dat filmpje is ook om van te genieten! Hij loopt echt al een stuk beter, of niet? hoe is het nu met de hoefjes?
Hoop dat er gauw duidelijkheid komt of het inderdaad het hooi is, raar dat de rest nergens last van lijkt te hebben.

. Toen het briljante idee om bij een van mijn zadels een grote boom te zetten en ja wel hoor hij past onze Noor alleen de singel blijf nog niet lekker om zen plek dus daar even een ander voor halen. Nou ja toen ze opgezadeld stond toch maar weer even gehangen en al hangend een stukje gestapt ze is zo braaf ik vind me zelf echt zoon schijterd dat ik nou niet op durf zo stom
.

Hoop dat z'n lever niet te veel is aangetast 
Niet gewoon een voorjaarsvirusje? Deze periode is altijd lastig, verharen kost ook zoveel energie...

Ik wacht wel tot volgend jaar met starten. Heeeel misschien één van de laatste wedstrijden dit jaar impuls starten maar dat zien we tegen die tijd wel
We gaan met pinksteren twee nachtjes bij de fokker van Dayem logeren. Zij zit vlakbij het Montferland dus dat wordt fijn trainen! 
lekker enthousiast! Gaat Dayem mee naar de fokker? Wat gaaf! 

In Nederland verkopen ze Hartog Compact gras. Dat is sowieso JKK vrij.
.
. Haar uiteraard vreselijk beloont en je zag er echt kijken van waarom om eigenlijk. Foto is niet echt op een charmant moment genomen maar hier het bewijs.

Knap dat je dat gedurft hebt!
Maar goed, als het nodig is voor de beessies moet het maar even zo, we kunnen nu echt geen risico's nemen.
We doen het nu even zo maar ik ga toch op zoek naar een permanente oplossing die wat beter haalbaar is.
goed gedaan!

Ilya ziet er gelijk zoveel mooier uit. En hij heeft zo'n mooi masker van het verharen/verkleuren 
Ziet er echt gaaf uit!
Hopelijk is dit iets tijdelijk en slaap je gauw terug beter, als je uitgerust bent heb je meer energie en kan je alles gewoon veel beter een plaats geven
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Krijgen jullie de medicatie een beetje afgesteld? 
Hij knapt duidelijk wat op van de wei, zijn buik lijkt al een stuk minder opgetrokken en hij lijkt eindelijk van die vieze hoest af te raken. Verder blijft het afwachten, mijn dierenarts is in overleg met een andere DA om even af te toetsen of we toch niks missen.
gelukkig is je zadel weer goed.