En inderdaad, een onderlinge kun je mooi gebruiken om eens even te kijken waar je staat aan het begin van het seizoen. Maar het klinkt nu al helemaal niet slecht!! Sneeuw bij jullie?! Echt?
Dit weekend wordt ook weer afzien ben ik bang: vrijdag schriktraining, maar daar worden paard en ik vanzelf wel warm van het vuurwerk en de rookmachines denk ik
En zondag oefendag in Ermelo, maar ook dan voorspellen ze maar 2 graden boven nul
Flink inpakken dus weer.... Wanneer houdt het nou eens op???!!!
, gracieus ter aarde. Gelukkig kon ik mijn been wegtrekken maar ben wel op m'n schouder gevallen dus zal morgen wel spierpijn hebben. Met Tie ook alles ok dus daarna training hervat.

Heb er al wel 's over zitten denken om hem mijn mooie dressuur-oornetje aan te trekken als het waait/regent. Zal mooi staan met western tack
, gaat het hem voor ons ook echt nog niet worden dit jaar. Helaas, want het lijkt me een super gezellige wedstrijd en het zou een super ervaring zijn voor Shamit en ons zelf. Maar voor dat geld gaan we lekker dat lange weekend richting Loons Drunense Duinen of Veluwe met twee powny's en kunnen we twee weekjes erna een Wran doen in Zeist waar ook Nadeshje wellicht zijn eerste start kan maken in een in hand klasse.
Voor Robina leek het gelukkig ook op alleen een flinke knelling en niks echt kapots. Ze vertelde dat het zand wat muller werd en hij licht struikelde en niet de power/coördinatie had om weer overeind te komen, dus hij zakte heel rustig op zijn knietjes, rolde op zijn zij en weer overeind. Alleen dat stukje op zijn zij lag Robien haar been er wel ff tussen.. auwww! Na een stukje wandelen waren ze beide weer van de schrik bekomen en hebben we de km'tjes af kunnen maken, maar haar been heeft nu nog steeds alle kleuren vd regenboog

Ik heb een Pools gefokt arabiertje en ik overweeg over te stappen naar western. Ik heb in het verleden endurancewedstrijden gereden maar met twee kleine kindjes lukt dat nu niet meer. Ik zoek een nieuwe uitdaging maar het aanschaffen van nieuw materiaal (vooral de kosten) was nu toe een drempel om western te gaan rijden. Ik heb het al eerder overwogen.