Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cindybijl schreef:AR: hij is prachtig! wat een snoetje zeg.
ben groot fan van Sivmayall, heb even op je site gekeken, vind AR Sinan Azim 'goed gelukt'!wow

cindybijl schreef:ben groot fan van Sivmayall, heb even op je site gekeken, vind AR Sinan Azim 'goed gelukt'!wow
Zit vast in de naam
maar daar kan hij goed mee horen
ArabianRanch schreef:haha Mooie foto's van Reindert (neem ik aan)
Divootje heeft wel mege orenmaar daar kan hij goed mee horen
![]()
Lekker ventje !
ArabianRanch schreef:Ons heerlijke ventje van El Ninjo en Amara, nu 1 week oud !
Hij kruipt lekker bij je op schoot, een klein brutaaltje, nieuwsgierig, zo überschattig![]()
http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... 1wkoud.jpg
word mooi weer vrijdag
liesB schreef:echt een mooi ventje net zo als zijn papaword mooi weer vrijdag
Ja wordt vrijdag 27 gr of zo

cindybijl schreef:bedankt!
mooie site LiesB, je hebt Legacy verleasd dit jaar lees ik op je site? dus het veulen is niet voor jullie?
missfcdb: PaardjeS he!

Wat een regen zaterdag of niet dan??
)
Nou ja, je doet er niks aan, maar het is wel jammer. Ik heb nog een filmpje van zaterdagavond, die zal ik je nog wel even sturen. 
Destiny02 schreef:En jullie gingen om half 4 weg, en vanaf half 5/5uur heeft de zon de rest van de dag geschenen.
) Maar leuk hoor, om nu eens alles in het echt gezien te hebben. En Texel is een heel mooi eiland! Toen de zon een uurtje begon te schijnen toen we van de boot afkwamen kreeg ik echt even vakantiegevoel, met al die gras- en graanvelden, schaapjes overal en mooie huisjes.

Aldewereld schreef:Destiny02 schreef:En jullie gingen om half 4 weg, en vanaf half 5/5uur heeft de zon de rest van de dag geschenen.
Wat? Haha, dat meen je niet?!
Maar ik heb nu toch nog een mooi filmpje kunnen maken, dus dat scheelt. Die zie je nog wel verschijnen
Maar ja, een veulen is natuurlijk leuker.