Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(had staan bokken en springen in dr stal
). 
Ze vindt het vréééselijk om ergens laatste in te zijn. __Nicky schreef:We hebben allemaal een eigen paddock waar ze van 9 tot 18 op staan, 's nachts inderdaad binnen. Kan hem ook buiten laten maar niemand doet dat aangezien er heel veel Polen in de buurt zitten. Met die verhalen over verminkte paarden durven we dat niet
ik vind het zelf ideaal deze manier. Dekens en paard blijft heel maar toch lekker buiten de hele dag.

Zoveel mensen, zoveel wensen! 

Geldt natuurlijk ook voor paarden

Wel zijn ze stapel op elkaar, liefst constant in elkaars buurt en aan de hand, over het draad en over de staldeuren altijd dik spelen. De lieverds
Ik heb dr zelfs wel eens betrapt dat ze stond te poetsen met 1 van de jonkies! 

)

En als ik ze dan zie trio-kroelen dan ben ik zó blij dat ze samen staat 

Het lijkt me echt zwaar om je 'oude' vriendje nu weer terug te zien. Maar hé, we hopen op het beste! Ik ga voor je duimen
Hoe heb je dat nou precies geknoopt, letietz?
Je hebt 2 prachtige nieuwe kereltjes!
lieve foto!
Gaat vooral om de leut!

! Heeft bij Shief ook zeker twee maanden, misschien wel langer, geduurd met rijden voor ze lekker ging ontspannen en m'n hand op zocht! En nu, 1,5 jaar later, is ze pas echt constanter in de aanleuning. Dus neem lekker de tijd, komt allemaal goed!
. Grappig daaraan is om te zien dat die steeds rechter gaat staan, naarmate ze zelf ook rechter wordt!
Haha je zag haar bijna zeggen; oeps, nu ligt ik vast

Woogy schreef:Bute is een middel wat duidelijkheid kan geven over pijn. Vaak als je stopt wordt de pijn die over tijd langzaam is opgebouwd zo heftig dat de klachten na het stoppen vaak veel erger zijn.
Je hebt nu een rustige brave Umo terug, dan is het toch de pijn die zijn gedrag verklaart?
Waarom wordt de pijn erger? De aandoening zal toch niet veranderd zijn in 14 dagen?