[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:37

Ahh wat super leuk zeg! Elkaar helemaal gevonden dus :) Hoe groot gaat Aliyah ongeveer worden?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:00

Iloontjeehh schreef:
Ahh wat super leuk zeg! Elkaar helemaal gevonden dus :) Hoe groot gaat Aliyah ongeveer worden?

tussen 1.52 en 1.55, ze is nu 3 en 1.46/1.47 en midden in een groeispurt ;) Als ze echt heel erg haar best doet, dan kan ze wellicht ook boven 1.55 komen, maar dat ligt er een beetje aan hoeveel ze er dit jaar bijpropt aan cm's. Als ze er dit jaar 8 cm oppropt, dan komt ze er overheen :j maar ik verwacht dat ze een cm of 4-6 dit jaar erbij doet en de komende jaren nog een beetje.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:04

Ik denk een Djunnah maatje dan :j We moeten dr eigenlijk nog eens een keer goed meten, maar denk dat ze zo rond de 1.52m zit??

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:07

Mooie maat idd, denk dat Asiyah ook ongeveer op 1.55 zit (misschien iets kleiner)

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:09

amyz schreef:
Gefeliciteerd! Mel ligt intussen ook op bank := Had je nog een foto geappt trouwens, zijn leuk geworden :D

Mel had met Aliyah meteen al meer dan ze ooit met padri heeft gehad.. Vond het echt mooi om te zien, die twee samen. Klopt gewoon :) En die grijns is de hele terugweg niet weg geweest hoor :D Was een leuke dag vandaag en was erg leuk om alle paarden nu eindelijk eens te ontmoeten :D En beterschap idd!

Zodra ik weer thuis slaap en dus weer wifi heb zal ik mn app bekijken :') Ik vond het heel apart ook dat ze helemaal op auto-hoogte bij het hek ging staan toen jullie weggingen :oo
Wij vonden het in ieder geval erg gezellig :j en de feedback over dream was ook fijn trouwens, wij zien hem elke dag en eline ook regelmatig, dus fijn om te horen hoezeer hij positief veranderd is van iemand die hem alleen op de show gezien heeft vorig jaar :) Sowieso was het ook leuk te horen dat het echt opvalt dat onze wilde arabieren zo relaxed zijn :j

Als ik mn laptop volgende week terug heb pb ik even hoe en wat verder :)

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:23

Taffie had ook een fan trouwens volgens mij <<) mjah, wie kan die knappe rooie hengst ook weerstaan met dat fijne koppie ;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:53

Wat zijn leuke shows om dit jaar naar toe te gaan eigenlijk? Ik wil wel graag wat meer gaan bekijken dan vorig jaar :) Toen zijn we op Sint-Oedenrode geweest en Zottegem.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:04

Dames! Ik heb vandaag weer een projectje van de showhalsters afgemaakt. Als iemand nog interesse heeft: ik heb weer tijd om een nieuw halster te maken! PB-box staat altijd open 8-)

Ik wil sowieso nog een zilver-roze halster gaan maken :j Misschien met bijpassend borsttuig :j

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:33

Oehhh zilver-roze, dat staat vast heel tof op zwart :D
ik heb echt geen idee wat voor kleur halster ik wil :') Toen Amy haar halsters kwam passen stonden ze allemaal super gaaf haha.. luxe probleem :')

Sorry even een snelle bijlees!
Super van de zadels, resultaten, paard-mens combi's enne vast nog wel meer leuk nieuws :D

voor de zieken, veel beterschap! Zag ook een blessure aan de voet voorbij komen, bah vervelend :( sterkte!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:43

Haha, we shall see Shanna :j Ben van plan hem eerst te maken, mocht je interesse hebben, dan hoor ik het vast wel ;)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:20

Jaa ik wacht het wel af :D sowieso zit ik niet zo breed momenteel :')

Brrrr is het al 30 graden?! ben die sneeuw elke x nu echt goed zat.. Vandaag was het weer feest -O-
Wedje leggen dat als ik morgen m'n raam open doe dat het weer wit is?!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:22

Ik ben het ook flink zat ja :\ Wil morgen heeeel graag lessen!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:23

Ow en joh, zie maar hoor :j Ik maak ze allemaal voornamelijk omdat ik het erg leuk vind om te doen :j Wanneer ik ze kan verkopen is dat alleen maar een leuke bijkomstigheid :j

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:27

:) En juist dat is goed! Zo breng je geïnteresseerde namelijk gelijk op ideeën wat voor halster ze bij je laten kunnen maken qua kleuren etc :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:41

Ja, daarom :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:25

Zo, nog effe voor het slapen gaan het beloofde verslag :D Ben gesloopt, was vroeg dag vanmorgen en een heel eind A1 was een soort ijsbaan dus was flink geconcentreerd tuffen :=

Maar was het helemaal waard :D Eenmaal aangekomen eerst een rondje langs alle paarden, just in case, maar tussen Mel en Aliyah was het heel snel bekeken eigenlijk. Na ''ze kan braaf voetje geven'' was het al gauw; Mel ga je gang....en zo onzeker als ze is...ze deed het gewoon! Dat was voor ons al genoeg. Dat Aliyah ook nog braaf voetje gaf was helemaal de kers op de taart :D
Mel liep eigenlijk steeds lekker te rommelen met Aliyah en we hebben haar gewoon een beetje laten gaan. Kregen van Ilona en Diana ook de bevestiging dat het voor Aliyah ook goed zat. Hadden natuurlijk wel dat idee, maar wij zagen haar ook maar voor het eerst natuurlijk :+
Ging helemaal in een deuk toen ik met cohorte buiten het land stond, omkeek, en ineens Mel op Mawiyah zag zitten :P Gewoon zo, op het land, zonder zadel of wat dan ook. Schitterend!

Mel straalde echt en de klik was er overduidelijk tussen haar en Aliyah, dus het was vrij snel duidelijk dat dit inderdaad de verwachte match made in heaven was :D Nu is het even afstemmen etc en dan komt Aliyah deze kant op :D

SA; bedankt voor de gezellige dag en de rondleiding! Tawfiq heeft idd een fan :D Bianca had het in de auto nog over hem hihi. We zijn allemaal echt in de wolken voor Mel, en Mel zweeft (grieperig en al) op haar wolkje rond :P Het heeft zo moeten zijn, echt waar. De timing, oma Antha, alles klopt en valt in het pulletje. Terwijl Mel juist geen schimmel wilde := Toch liefde tussen die twee. :) Werd er zelf helemaal blij van!

Was idd zwáár onder de indruk van Dream! Wat is hij opgeknapt, ongelooflijk!!! Ik kan hem me nog herinneren van St Oedenrode en weet nog dat ik hem toen uit elkaar gevallen en wat neurotisch vond. Het is dat je het nu zei, want ik had hem niet eens herkend (terwijl ik toch weet dat jullie hem hebben!). Wat een prachtig paard is dat geworden, en hij oogde zo relaxed... Bianca was ook erg onder de indruk van het feit dat álle paarden zo rustig en relaxed oogden en 'aanvoelden'.

Was gewoon een erg leuk bezoek, bedankt! :D

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:01

Tnx :) Jullie ook bedankt voor de tijd en gezelligheid :j Ze zat trouwens op shanaya, mawiyah is niet ingereden :P

Ik dacht later nog; taf zou echt een paardje voor bianca zijn, lekker eigenwijs en brutaal en toch lief en knuffelig en beleefd maar wel pittig. Dat voelde ook goed, geheel onbedoeld en ongepland :') Maar ik geloof niet dat zij op zoek is :+

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 11:20

Ik werd vannacht ineens wakker en dacht; t was Shanaya, niet Mawiyah := Namen.... :+

Hmm niet echt op zoek idd, wel voor in de toekomst. Ze rijdt nu de Haflinger en die blijft ze sowieso rijden en qua tijd etc is het nu niet handig voor haar. Maar wie weet... :+ Ze vond hem wel heel erg leuk en idd echt een paard voor haar :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:11

klinkt gezellig zo dames!

Even een ego-post, ik ben in totaal 11cm kwijt na 13 dagen fitnessen, waarvan 3,5cm op mn buik :x het is nu allemaal weer een stukje strakker, ben zo blij _O-

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:16

Wauw wat onwijs knap! Das een ego-post waard hoor :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:19

toen ik op de foto's het verschil zag ging ik toch even uit mn dak hoor _O- Nu Noah nog, die is ook al goed afgevallen maar ook bij hem is zijn buikje de probleemzone :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:20

Umoyax wordt ook dik -O- Hij wordt echt een beetje té rond....en dat met al dat spelen wat ie nu de hele dag doet :oo

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:40

Hier gister enorm geschrokken. Gingen gister lekker uiteten als afsluiting omdat ik op dieet ga. Krijg ik ineens mega druk op de borst, hyperfentileren heel vaag. Wij alles laten vallen en snel da de ha post. Gelukkig niks met mijn hart maar kom net van de huisarts en heb waarschijnlijk het syndroom van Tietze. Heb ik weer heel pijnlijk en vervelend maar niks aan te doen...zucht! Door de aanval heb ik mijn borstbeen gekneusd en nu lig ik op de bank. Kan het dan ook een keer normaal gaan.....

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:46

Wat goed Tam *\o/* Ik heb het shredden maar opgegeven, gisteren was ik gewoon beroerd er van en m'n rug werd stijver ipv soepeler, das niet de bedoeling denk ik zo :n
Heb nu m'n Wii boven aangesloten en probeer zo'n 5x per week te Wii-fitten :Y)

Ai Joyce, dat klinkt niet prettig :\ Sterkte!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:52

Jeetje Joyce, sterkte :(:)

Letiets Spierpijn krijg je wel maar je moet geen last van je rug krijgen nee :n wii fit deed ik eerst ook, maar de wii staat op mn zusjes kamer dus ik kan dat niet regelmatig doen. vind dat de wii wel goede oefeningen heeft, vooral de yoga dingen doe ik graag! :j