Ik heb mijn pakkie voor vrijdag zo goed als klaar. Ik heb ook zo'n pofbroek gemaakt, maar het is zo verschrikklijk lachwekkend als ik hem aan doe, dat ik nog twijfel of ik hem aan doe, hihi 
Gister met de springles ben ik er bijna af gevlogen omdat ik nogal twijfelde
Toen vorig jaar met ponykamp ben ik met precies zo'n oxer op dezelfde plek er afgevallen, en die 'angst' is er dan toch wel een beetje, maar ik had me toen geen pijn gedaan ofzo.. Naja, Maria zei dat het lager als deze oxer zou wezen, of net zo hoog, dus het moet overleefbaar zijn

. Gisteren was de bak gesproeid, en we moesten zo'n lijntje springen zeg maar. Bij A afwenden, over een steiltje, en dan richting M, en voor de hoek van M stond een vrij hoge oxer. En dat stukje in het midden van de bak waar je overheen moest, was nat. Yellowah had toen dus even geen grip, en toen we weer op het 'droge' kwamen moest ze springen. En met het feit dat ik twijfelde, en dat ze even geen grip had, werd het een nogal aparte sprong

het was een mooi klein meisje alleen bijna drie maanden te vroeg. Dit verpest weer mijn hele humeur vandaag dus dat knutselen aan het halster gaat vandaag niks meer worden denk ik, of misschien dat ik me er op ga uitkuren
hoe is het met je aranka?