Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een heerlijke poetsbeurt! Knulletje is verwend dus! Hopelijk kan ik zelf dit weekend even langs.

Ja zou Margriet een keer kunnen vragen. Zij kan echt goede dingen verrichten bij zulke vage klachten! Dit is haar site; www.opzoeknaardeoorzaak.nl
Ik durf wel te zeggen dat we door het verwijderen van die ijzers uit de vicueuze cirkel zijn en zijn lijf eindelijk aan het herstellen is, fijn!

Dayem krijgt 17 april schoentjes aangemeten. Als het goed is worden het de Floating Boots!
. Ik heb ze hier ook allemaal op blote voetjes dat gaat prima.
.
.

* 

Bij ons op stal heeft een pony een verschrikkelijk einschuss-been, en de medicatie slaat niet aan. Elke dag de DA langs, jeetje wat een geld!
Wat voor soort aanbod had je gekregen voor haar, of was het verhuizen wat je bedoelde?

Ik merk dat sinds de dressuur steeds beter gaat, ik het springen een beetje in de steek heb gelaten... Met mijn balkjestraining, trainingsfysiologie lessen, en de 30 dagen houding en zit challenge... Al bijna 3 weken zelf niet meer gesprongen met Noah!
Gisteren ook weer heerlijk dressuur gereden, pak nu stukjes contragalop mee in de buitenbak, en in de binnenbak rijden we gebroken lijnen in contra.