Super dat het zo goed gegaan is!
En Jassie heeft een nieuwe vriendin gemaakt.
Nou, ik heb een topic van de shoot gemaakt, wat een takkewerk, al die fotografen met andere namen enzo...
[ITP] Fuego's fotoshoot Zuidlaarderstrand.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nog steeds veel moe, heb ook een lage bloeddruk, dus zal nog wel aanhouden tot de bevalling waarschijnlijk. Het is niet anders...
Leuk dat Ilya waarschijnlijk naar de Eifel gaat!
dan zou ik er ook zo weer één willen! Geniet ervan!

en wil eigenlijk ook langskomen met de Tulip
zonder peerd dan he 

Ik vind het trouwens echt leuk om te zien, die ritjes op de kaart met hartslagmeter! Mijn instructrice zit er aan te denken een hartslagmeter en een teugeldrukmeter aan te schaffen om clinics en lessen mee te geven, lijkt me erg leuk om eens mee te rijden. Kan ik ook eens zien of wanneer ik dènk dat Noah op 2 teugels loopt, dat ook wel zo is 
Ik moet zeggen dat ik bijna geen grondwerk oid meer doe met Noah... Maar ik geloof dat onze verstandshouding ook redelijk goed is en niet echt veel verandert. Eigenlijk heb ik geen kind aan hem met trailer/wagenladen... Noah heeft geleerd dat een trailer inlopen een snoepje of wortel oplevert, dus dat doet hij maar al te graag 
ik merk het voorjaar ook aan de paarden, alles is wiebelig, vrolijk, en de hengsten en merries op stal zijn zo hitsig als maar zijn kan 
Balen van de luis zeg, maar hopelijk dus geen ZE.
Hij is wel heel mooi 
Dat halster van Blue is gaaf! Staat haar mooi. Fijn dat je gevoel bij de opfok goed was, is zo belangrijk!
Ben benieuwd naar je bevindingen na afgelopen weekend. Ik ben een nieuwsgierig aagje 
een vriendin heeft guppies die misschien eieren hadden gelegd, een guppen aquarium vind ik ook wel leuk om naar te kijken! Dus maar eens op zoek naar een aquariumbak 
Maar ach, met het oog op ruiterfitheid zeggen we dan maar he
Fijn dat je showweekend goed ging, altijd leuk zulke ervaringen. Ook voor de paardjes, na het trailerrijden iets leuks gaan doen! Wel balen van het slechte weer, hadden wij ook erg veel last van hier.
Een vriendin van me (eigenaar van GVR ) rijdt daarin mee, dus ik vond het wel leuk om te kijken. Super gereden, en toen ze klaar waren was het nog niet zo heeeeel druk (de buitenbak nog niet helemaal vol met auto's) en het was een momentje droog, dus gauw mijn kans gegrepen en Noah gereden. Daarna heeft het de heeeeeeeele middag geregend...

en de ballen natuurlijk 

ik zag al wat foto's voorbij komen. Gaziya lijkt erg op Set, alleen veel witter (grappig want als jonge merrie juist veel donkerder) en wat ronder. Haar karakter ken ik verder niet maar ze is vast net zo lief als Set 
Maar wel leuk dat shoppen! ben benieuwd naar je kleine baby 

Liefffff!
Hoe is het daar in het noorden Kat en Miran? Hoorde dat het daar nog veel erger is
Dayem ziet hert *kijkt*. Dayem windt zich weer een sop *kijkt*
Het leukste vind ik later het grafiekje waar ik precies kan zien hoe snel hij herstelt en wat het plassen met z'n hartslag doet 

Lekker uitgewaaid op de stalen ros 
En gefeliciteerd met Euf, alweer een jaar oud!
Leuk dagje zo te horen 

Volgende week donderdag terug voor de (ga ik tenminste van uit) laatste controle in Utrecht maar ga er vanuit dat ie weer helemaal goed is. Ik denk dat ik er daarna maar een ritje op de Utrechtse Heuvelrug aan vast plak, ben toch in de buurt 

Set_Elkol schreef:Ja ik heb mijn ouders al eerder aangemoedigd de stap te nemen want het is nou gewoon klaar. En nu helemaal, maar het is wel een heel gek idee. Lieve oude hond.

. Maar wel van harte met Euforio een jaar alweer
.
.
Succes met verhuizen en wennen!
maar mijn paardjes zijn gelukkig elk weertype wel gewend. Hier was hij braaf:

Lekker geshopt voor de baby!
Oeps, wel een teken dat je goed bezig was met leren haha!

Snap wel dat je het heel vervelend vind maar het blijkt vast de enige juiste keuze.
Mish is ook wel een paar keer verhuisd maar ik ben wel superkritisch waar ze komt te staan... en deze stal is hopelijk ook echt een blijvertje
Hopelijk voor jou ook.