[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 15:09

Leuk Iloon!
Super dat het zo goed gegaan is!
En Jassie heeft een nieuwe vriendin gemaakt. :D

Nou, ik heb een topic van de shoot gemaakt, wat een takkewerk, al die fotografen met andere namen enzo... :')
[ITP] Fuego's fotoshoot Zuidlaarderstrand.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:13

Laat ik jullie 5 dagen versloffen en heb ik meteen weer 5 pagina's om bij te lezen haha.

Hihi ja Yildiz, ik moet zelf nog wel wennen aan m'n dikke buik hoor, maar vind het ook wel heel gezellig, zo'n meelifter daarbinnen! Ik kijk niet echt uit naar de bevalling. Hopen dat ik net zo'n makkelijke bevalling als Ely heb _O- Ben nog steeds veel moe, heb ook een lage bloeddruk, dus zal nog wel aanhouden tot de bevalling waarschijnlijk. Het is niet anders...
Nour ziet er goed uit onder het dressuurzadel! Lijkt het nou maar zo of heeft hij best lengte?
Fijn dat de trailerlaadles zo goed heeft geholpen!

Ik kom in ieder geval de zaterdag naar de Tulip Cup. Amateurkeuring in Houten vond ik vorig jaar ook erg leuk dus ga ik ook proberen. Oedenrode wordt wel heel spannend, maar als de baby of te vroeg komt of nog lekker warm binnen zit, wil ik ook wel proberen te komen :j

Vrij springen is zo leuk he Miranda, ik denk dat ik vanavond ook weer even een sprongetje opbouw voor Ely.
Heeft Fu alweer jeuk, Miranda? We houden Dos goed in de gaten, maar hopen dat ze misschien dit jaar jeukvrij zal blijven (duim duim)
Gaaf, die sprookjesjurk!

Goed dat je je gevoel gevolgd hebt, Ilona, hopelijk komt hij nu weer wat bij na de lichte wormbesmetting!
Klinkt als een leuk leerzaam dagje voor de jonge boys!

Leuk, babyfoto's van Yusraa!

Knappe kinders heb je toch, Katja <3 Leuk dat Ilya waarschijnlijk naar de Eifel gaat!

Fijn dat het rijden met Sem nu zo goed gaat, Eline, top dat je zo geholpen bent!

Wat een topper, die Noah, zo stoer met al die wagens!! Ik denk dat Ely van stress spontaan zou doodvallen :D

Wat een heerlijke pup, Brenda <3 dan zou ik er ook zo weer één willen! Geniet ervan!

Ik ben niet zo thuis in de fotocamera's, heb ergens nog wel een aardige spiegelreflex liggen, maar heb er al tijden niks mee gedaan. Neem af en toe een iPhone-foto en daar blijft het bij. Op de vorige stal had ik genoeg stalgenoten die er heeel goed in waren.

Wat fijn dat het rijden op Olina goed ging, Aleeneh!

Gaaf filmpje met die balken, Tam!

Goed bezig met het netwerken, Nicky, kan nooit kwaad!

Wat heb je toch mooie veulens, Roma!

Welkom terug, Tieneke! Fijn dat je de jeuk hebt kunnen oplossen met het bestrijden van luis!

Leuk babycavia's! Ik had vroeger ook een cavia, vond ik toch wel erg leuk!

Zo, ik ben weer bij :)
Vrijdag veel te veel geld uitgegeven bij Prenatal, maar wel weer wat spulletjes voor de baby rijker. Ik dacht dat paarden veel geld kosten, maar baby's...
Morgen wordt Euforio alweer een jaar oud! Ik hoop komend weekend weer even bij hem te kunnen gaan buurten, ben benieuwd of hij ook al flink aan het verharen is.
Voor de rest een aanbod gekregen waar ik goed over na moet denken...

Tammy_

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:29

Annika, stom is dat he, babyzooi is duuuuuuuuuur! Een aanbod gekregen? over Euffiepeuf? Tell me more :):)

Yildiz, ik ga naar Houten :') en wil eigenlijk ook langskomen met de Tulip :j zonder peerd dan he :+

Joyce, jeetje wat een haar!! Ik heb dat ook met 'mijn' manege lespony... afgelopen zaterdag maar weer even geplukt en gerost. Daar geniet ze zo van, het tutje :))

Miran, dat is een leuk idee! Een foto als veulie in het paspoort :+:

Nicky, fijn dat je zo lekker genetwerkt hebt! Altijd leuk om even te kletsen en ideeën uit te wisselen :j Ik vind het trouwens echt leuk om te zien, die ritjes op de kaart met hartslagmeter! Mijn instructrice zit er aan te denken een hartslagmeter en een teugeldrukmeter aan te schaffen om clinics en lessen mee te geven, lijkt me erg leuk om eens mee te rijden. Kan ik ook eens zien of wanneer ik dènk dat Noah op 2 teugels loopt, dat ook wel zo is :Y)

Yildiz, zo zie je maar dat grondwerk veel kan doen voor dingen zoals trailerladen :j Ik moet zeggen dat ik bijna geen grondwerk oid meer doe met Noah... Maar ik geloof dat onze verstandshouding ook redelijk goed is en niet echt veel verandert. Eigenlijk heb ik geen kind aan hem met trailer/wagenladen... Noah heeft geleerd dat een trailer inlopen een snoepje of wortel oplevert, dus dat doet hij maar al te graag :')

Gelske ook aan het balken :Y) ik merk het voorjaar ook aan de paarden, alles is wiebelig, vrolijk, en de hengsten en merries op stal zijn zo hitsig als maar zijn kan -O-

Tieneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Scheelt heel veel voor je, stuk dichterbij :j Balen van de luis zeg, maar hopelijk dus geen ZE.

Hihi, Nikita moet nog wel een beetje in haar sprookjesjurk groeien :Y) Hij is wel heel mooi :j

Kat, wat kan Set boos kijken zeg :)) Dat halster van Blue is gaaf! Staat haar mooi. Fijn dat je gevoel bij de opfok goed was, is zo belangrijk!

Yildiz, even door de regen getourd. Hoe doe je dat vrijwillig _O- Ben benieuwd naar je bevindingen na afgelopen weekend. Ik ben een nieuwsgierig aagje :j

Joyce, wat een lieverds!! Ik wil zo graag een koppeltje caafjes, konijnen of twee poezen! Maar daar heb ik nu geen tijd en geld voor helaas :j een vriendin heeft guppies die misschien eieren hadden gelegd, een guppen aquarium vind ik ook wel leuk om naar te kijken! Dus maar eens op zoek naar een aquariumbak :))

Ilona, het klaarleggen van de balken geeft mij ook wel flinke spierpijn als ik er zo veel moet versjouwen hoor _O- Maar ach, met het oog op ruiterfitheid zeggen we dan maar he _O- Fijn dat je showweekend goed ging, altijd leuk zulke ervaringen. Ook voor de paardjes, na het trailerrijden iets leuks gaan doen! Wel balen van het slechte weer, hadden wij ook erg veel last van hier.

Hier hadden we gisteren een onderlinge carrouselwedstrijd... uiteindelijk 22 ( !! ) groepen. En onze paardengroep moest als eerste... om 9 uur :x Een vriendin van me (eigenaar van GVR ) rijdt daarin mee, dus ik vond het wel leuk om te kijken. Super gereden, en toen ze klaar waren was het nog niet zo heeeeel druk (de buitenbak nog niet helemaal vol met auto's) en het was een momentje droog, dus gauw mijn kans gegrepen en Noah gereden. Daarna heeft het de heeeeeeeele middag geregend...

Oh en ik had vanochtend een blond momentje. Ik was in de trein onderweg naar school in mijn marketingboek samenvattingen aan het lezen... Ik kijk op van mijn boek, en zie dat we net wegrijden vanaf het station waar ik er uit moet _O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 19:08

Onze baby was niet duur, bijna alle spullen 2e hands gekregen van vrienden, familie en kennissen, onze kinderwagen was een euro! ;)
En van het ledikantje heb ik daarna het balkon van het geitenhuis gemaakt! :D

Eufje is morgen jarig, gefeliciteerd, wat gaat de tijd snel! :))
Fu heeft geen jeuk, maar ik wacht het ook niet af, gewoon het dekentje alvast op gedaan.

Tam, ik las het op fb, doos, was de marketing zo spannend? :P
Maar wel fijn dat je nog even droog hebt kunnen rijden! :))

Net gefietst, ik twijfelde even vanwege de harde wind, maar morgen wordt het niet beter dus ik heb het er maar op gewaagd..ging lekker, wel wat sneller. :P
En ik heb een snelfie gemaakt! :')
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 20:08

Absoluut Miran, jurk aan en gaaaan! En... dan wel foto's maken he?! O:) :P

Lekker aan t shoppen dus Annika! Ik heb zowiezo een gat in m'n hand dus t geld komt wel op haha! Maar idd, als je veel krijgt, meubeltjes hebben wij bij de kringloop gekocht en opnieuw laten bekleden/gespoten, dan scheelt dat boel. Heb ook zelf kei leuke schilderijtjes gemaakt voor de babykamer zo leuk om te doen!
En lang in wat? Nour heeft een lange hals, lange benen yup. Z'n body is perfect in drieën, had ie als baby al echt in harmonie.
Ik ga denk ik ook naar de hengstenkeuring met m in Houten, hij is super veranderd!
Staat nu echt n hengst en wat voor 1!
Dat was vorig jaar niet t geval. :=

Haha Tam, echte student zo verdiept in t boek hihi! Kon je weer terug... :(:)

Leuk verslag Ilona! Top dat ze t zo goed gedaan hebben. Gaan jullie dit jaar nog starten?

Oh en Tie die op TT lijkt?

Afbeelding

Afbeelding

Nope... Alleen t grote oog. TT is echt n Ali Jamaal kind.
Nour lijkt trouwens ook totaal niet op Tie.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:45

Tiene super van de zomerexceem! :D en de ballen natuurlijk :')

Cool die jurk Miran!

Lekker Dayem zo op stal met zn grote bak hooi :D

Yildiz heftig zo'n rollercoaster weekend, hopelijk brengt het inderdaad wat goeds

Leuk Ilona dat je wat aan de trainingsdag had :j ik zag al wat foto's voorbij komen. Gaziya lijkt erg op Set, alleen veel witter (grappig want als jonge merrie juist veel donkerder) en wat ronder. Haar karakter ken ik verder niet maar ze is vast net zo lief als Set :D

Ja baby's schijnen duur te zijn Annika :P Maar wel leuk dat shoppen! ben benieuwd naar je kleine baby <3

Wat een boel groepen Tam! enneh een halte te ver, het overkomt de besten hoor :P

Leuke selfie Miran, Fu ziet er happy go lucky uit :D

Ik vind TT nóg knapper dan Tie Yildiz! :D

Hier wat Eifel kiekjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en mijn zwaan kleefaan die altijd bijna op schoot zit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:10

Leuk Miran, lekker fietsen! Waai je niet van je fiets af? :))
Hihi, Ilya zwaan-kleef-aan :+: Liefffff!

Tie baby lijkt inderdaad niet echt op TT. Leuk wel zo'n verschil!

Wat een verschrikkelijke wind zeg! ik heb het wonderbaarlijk genoeg op tijd gered op school te komen :)) Hoe is het daar in het noorden Kat en Miran? Hoorde dat het daar nog veel erger is :brr:

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:34

Kat wat is het toch mooi in de eifel he wou dat we dit wat dichter in de buurt zouden hebben, al woont fokker van Mas ook prachtig (vlakbij strohen) en nu ga je ook meer naar shows in belgie en duitsland (richting Aken) zodat je het kan koppelen met Ilya bezoeken ( hier hadden wij ook meeste moeite mee dat het net te ver weg was dat je niet zo even langs gaat omdat we thuis ook genoeg te doen hadden, en toch was het ons meer dan waard geweest)

Annika ipv horsiespullen shoppen is het nu meer babyshoppen ook leuk ( en pfff idd de prijskaartjes van tegenwoordig is veel minder leuk)

Miran en eline (van Sem) verdient in uitgelicht
Miran wat weer een leuke jurk (zou er split inmaken hoor want dan wil ik wel wat voor een shoot aan je uitlenen (oosters zadel)
En super al die babypics weer en wat zijn t mooie paarden geworden.
Kat Set heeft ook een mooie zus zeg net zo'n lieve uitstraling.

Hier ook birthday paardjes gehad Reem de 27e alweer 13 en Silver van Baukje de 29e alweer 5 geworden.
Annika gefeliciteerd met euf

Yil hier hadden we geen stroomstoring hoor haha alleen rond die tijd deed bokt t niet dus mijn bijlees had ik voor nop getypt lol

Tam ik vind het tot nu nog redelijk meevallen met de wind ( scheelt ook een hoop dat de 2 hele dikke bomen die voor ons huis staan zijn getopt waardoor we ineens veel minder lawaai hebben en ben blij aangezien 1 boom twijfelachtig is qua omvallen) maar oef word zo sjaggie van dat herfstige weer wil een heeeeele lange lente geen herfst.

Dit weekend misschien weer naar onze duitse dog puppy (weet niet meer wie vroeg welk ras maar bij deze) hij is 15 februari geboren dus moeten nog eventjes wachten dat we hem mee mogen nemen.

Joyce weer gezinsuitbreiding bij de caafjes leuk

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:53

Herkenbaar hoor Yildiz :P Dayem ziet hert *kijkt*. Dayem windt zich weer een sop *kijkt* :P Het leukste vind ik later het grafiekje waar ik precies kan zien hoe snel hij herstelt en wat het plassen met z'n hartslag doet :)

Gaaf Iloon! Ik wist helemaal niet dat jullie dat gingen doen! Mooie ervaring voor de baby's :)

Foto's zijn gaaf geworden Miran. Vooral die waar Zos 'op' op Fu staat :+ Lekker uitgewaaid op de stalen ros :D

Shoppen is altijd leuk Annika :) En gefeliciteerd met Euf, alweer een jaar oud!

Heel herkenbaar je blonde momentje Tam :P Leuk dagje zo te horen :)

Die twee lijken idd veel op elkaar Yildiz :j

Gaaf Kat, prachtige plek zeg!

Rondje duin was gister heerlijk! Wind was best aardig gaan liggen dus heerlijk rondje gestapt :) Volgende week donderdag terug voor de (ga ik tenminste van uit) laatste controle in Utrecht maar ga er vanuit dat ie weer helemaal goed is. Ik denk dat ik er daarna maar een ritje op de Utrechtse Heuvelrug aan vast plak, ben toch in de buurt :)
Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:57

Heerlijke omgeving zeg Nicky! Eifel is inderdaad gaaf, de stal is van een endurance ruiter en er wordt daar dus ook wel getraind (trainingsweekenden)

Leuk Bren hondje kijken! En inderdaad Ilya opzoeken zal een opgave worden maar ik heb het er voor over.

Morgen laten wij onze oude hond inslapen (van mijn ouders)
ik ben er mee opgegroeid, maar nu is ze echt af (mensen die Ilya hebben bezocht snappen wel waarom)

hier met mij als kind

Afbeelding

Afbeelding

en een paar jaar later met haar dochter

Afbeelding

en nu

Afbeelding

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:12

Ahh sterkte Kat maar idd begrijpelijke keuze leuk is het nooit ( vind de stilte nu ook vreselijk 11 jaar lang is mijn oude lobbes niet van mijn zijde geweken en dat is weg bah)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:19

Ja ik heb mijn ouders al eerder aangemoedigd de stap te nemen want het is nou gewoon klaar. En nu helemaal, maar het is wel een heel gek idee. Lieve oude hond.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:35

Set_Elkol schreef:
Ja ik heb mijn ouders al eerder aangemoedigd de stap te nemen want het is nou gewoon klaar. En nu helemaal, maar het is wel een heel gek idee. Lieve oude hond.

Je ouders zullen ook gehoopt hebben dat de hond zelf de keuze voor hun zou maken, nu moet ik wel zeggen met Double die nog veel te jong was vond ik die keuze echt veel erger als met Bow hij heeft een mooie leeftijd behaald wat wij niet verwacht hadden en altijd gezond geweest en hij was ook op kon bijna niet meer zelf opstaan dat was samen met dat hij sochtends amper reageerde voor mij genoeg dat het klaar was. En jullie schat heeft ook een prachtig leven gehad en die herinneringen zoals op je fotos te zien is worden niet vergeten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 12:51

Yil, ik vind ze toch wel op elkaar lijken hoor! :j
En de hengst in hem is nu echt ontwaakt! :D

Tam, hier heftig windje, gelukkig heb ik gister gefietst met Fu, vandaag wordt hem niet.. :P
En ik waai juist niet weg omdat ik Fu vast heb. :D
Maar er tegen in fietsen is niet te doen, knap dat je het gehaald hebt, heen en terug natuurlijk wind tegen.. (zo gaat het meestal..) :')

Bren, wat lief van je zadel, hihi, ik denk alleen dat Fu dat helemaal niet leuk vind, hij is zo overgevoelig, zelfs een ander soort dekje onder het zadel geeft hem de bibbers. :=
Rems alweer even oud als Fu, nog gefeliciteerd!
En wat gaat dat snel he, Silver alweer 5!
Mister Monk is zo leuk, wel weer foto's maken hoor!!

Nicky, ziet er heerlijk uit!
Hopelijk is alles goed bij de controle, kun je weer veilig je gang gaan. :)

Jammer Kat, maar natuurlijk komt er een keer een eind aan, dan kun je er ook wel vrede mee hebben..
Het was echt een lief beest!
Sterkte ermee, ook voor je ouders.
Ilya is een gezellige knakker!
Mooi daar bij de Eiffel!
Zou ik zelf ook wel heen gebracht willen worden. :P

Ja goed he, we staan weer bij uitgelicht! :D *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:34

Dat ziet er prachtig uit Katja!!! Die heuvels... Kan die mooie bilspiertjes kweken! <3
Sterkte morgen voor jou en je ouders... Afscheid nemen doet pijn... :(:)

Neeeee! Ze lijken echt ECHT totaal niet op elkaar! Echt niet! Alleen de ogen en de blik (karakter) dat wel! :j

Fijne pics Nicky!!!

Hier ook veel woei blegh!

Nou, kan t nu wel zeggen: Yanour gaat verhuizen. Was heftige beslissing. Er zijn de afgelopen maand wat veranderingen doorgevoerd in de klucht die nadelig hebben uitgepakt voor t mannetje.
Dominante paarden/hengsten erbij gezet, etc... Hierdoor is uiteindelijk besloten dat Nour alleen moest komen te staan. 1 uur per dag buiten... -O-
Gelukkig heb ik een zeer extravert paard en zag m'n mannetje veranderen...
Heel verhaal dus (vandaar de extra zorgen en vermoeidheid), heb ook van alles geprobeerd maar niets lukte.
Uiteindelijk knoop doorgehakt: mijn hengst moet een paardwaardig bestaan leiden. Dat wil voor mij zeggen, buiten zijn en sociaal contact. Ik heb t nu kunnen regelen. Zo ontzettend blij mee.
Natuurlijk ga ik de stal, de luxe en de mensen onwijs missen, maar ja, het welzijn van mijn dieren gaan voor.
Dat was dus die rollercoaster. Vind verhuizingen echt heel heftig...

Vandaag met de storm heeft alles binnen gestaan. Dus Yanour kon mooi de hele dag buiten. Jee, had m'n ventje weer terug... <3

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:41

Pffttt iedereen een beetje goed de storm goed door gekomen echt niet leuk meer ik wil zo graag lente (en dan ook het weer wat je er bij voorstelt ).

Ik zag een prachtige jurk van Miranda voorbij komen zou hem ook niet splitten veel te mooi.

Kat wat leuk dat je naar de eiffel bent geweest het ziet er prachtig uit maar ik zou ze echt niet zo ver weg willen hebben je mist dan zoon leuke tijd.
Echt sneu van je hondje het zijn echt vriendjes die je kwijtraakt.

Wat ziet het er prachtig uit Nicky je bent echt weer lekker op weg met Dayem.

Leuk weer naar je puppy duurt dan lang he als je op wachten moet lieftst neem je ze meteen mee.

Dapper hoor tam op de fiets naar school zag ze regelmatig lopen met fietsen het was ook echt niet te doen.

Ik vind nour ook op tie lijken ben altijd blij dat je bij je foto,s zet wie wie is ik zie toch ook wel wat van TT in haar maar ja het zijn foto,s in het echt kan het anders zijn.

Ze veranderen ook zo veel vandaag stond Qaseem naast zijn mama en toen dacht hij is wel veel forser en minder typisch dan zijn moeder maar toch lijkt hij best veel op haar nu.

Ik heb geen idee wat baby,s kosten :D . Maar wel van harte met Euforio een jaar alweer *\o/* .

Ik zag een foto langskomen Iloon van Moyo wat een heerlijk stevig ventje word dat en Jassie ook super braaf blijft leuk he met dat jonge grut op pad.

Joyce je cavia,s zijn echt super leuk het zijn net puppy,s ;) .

Ik had vorige week donderdag een afspraak gemaakt om vandaag Qaseem te laten ruinen. Maar helaas is Shah Quille weer ziek geworden van het weekend dus hadden we voor vandaag weer een afspraak gemaakt voor vandaag met utrecht. Door het slechte weer konden we vandaag niet gaan dus dat ook weer afgezegd en een afspraak gemaakt voor volgende week. Het gaat nu wel weer goed met hem maar ja .....................Ik hoop maar dat ze volgende week wat kunnen vinden wat ik word er nu echt moedeloos van ;(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:48

Wat spannend Yildiz maar je maakt denk ik de juiste keuze :j Succes met verhuizen en wennen!

He bah wat balen dat Sjaak nou alweer ziek is.. Wat naar dat er dus geen duidelijke oorzaak is nog. Ook succes met de castratie van Qaseem wanneer dat gebeurt.

Annika gefeliciteerd met je Eufje! <3

Wat een storm he, Ilya was dol aan het doen :') maar mijn paardjes zijn gelukkig elk weertype wel gewend. Hier was hij braaf:

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:57

Yil, verhuizen is natuurlijk een heisa maar als je paard straks lekker staat veel beter voor je gemoedsrust. :j

Gelske, wat vervelend nou toch met Sjaak. :(:)
Ik hoop voor je dat ze dan eindelijk iets vinden..

Fu vond de wind toch wel lastig, omdat het ook vanuit de paddock waait is het best hard, dus hij gaat af en toe wel in de stal staan!
Maar ze hebben het wel druk met alle takken uit te proberen die zijn gevallen. :D
Het is wel echt jongemannenweer voor Ilya! :):)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:57

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:09

Gefeliciteerd met Euf! *\o/* Lekker geshopt voor de baby!

Haha, ja kan me voorstellen Tam, Noah spiertjes, jij ook spiertjes _O- Oeps, wel een teken dat je goed bezig was met leren haha!

Ik vind je halster zo leuk Miran!

Haha, nee starten is iets voor de toekomst, ga eerst lekker wat vaker op pad met hem. Suus gaat natuurlijk wel starten met de dame en wellicht nog een keertje met Moyo, we zien wel. Echt een vaderskindje is TT dus! Klinkt als een goed besluit voor Nour!

Leuk hoor Brenda zo'n nieuwe pup. Kat sterkte met het inslapen van jullie trouwe hondje, is niet leuk!

Heerlijk Nicky!

Ach wat sneu dat Sjaak zich weer niet goed voelt. Heel verstandig om vandaag niet met trailer de weg op te gaan. Ik hoop dat er echt snel duidelijkheid komt!

Ilya <3

Dankjewel Gelske, Suus en ik vinden hem ook goed gelukt :D

Pfff... ja, wat een wind! Niks gedaan met de paarden vandaag, vond het echt te hard waaien.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:12

Verdorie! Weer mis met Sjaak.. ;(
Ik hoop echt dat ze iets vinden... Zou t iets met z'n castratie te maken kunnen hebben?

Gefeliciteerd met Euf! 1 jaar alweer! *\o/*

Ilya in actie hihi! Lekker ventje ook! Vind die Eifelomgeving ook echt iets voor hem, lekker robuust en super omgeving om groot te groeien.
Houden van is loslaten en ik denk echt dat je er goed aan doet. Een fijne opfok is echt belangrijk!

Loslaten, pfff... Ben ik dus heel slecht in. Moet nu met Nour weer zo veel leuke mensen achterlaten, baal er echt van... (Nja, gewoon dus heel hard brullen als je de staleigenaar aan de Phone hebt die zulke aardige dingen zegt ❤️)
Maar idd doe er goed aan. Paarden gaan voor eigen emotie en welbevinden.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:16

Thanks, en voor jou ook moeilijk zeg :(:) Snap wel dat je het heel vervelend vind maar het blijkt vast de enige juiste keuze.

Ik vind het ook supermoeilijk hoor maar ik denk dat hij het daar zo geweldig naar zijn zin gaat hebben.. Dus dan moet ik hem maar wat meer missen, gelukkig komt hij wel weer thuis :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:22

Verhuizen vind ik ook niks hoor..helemaal als je het verder wel naar je zin hebt is het toch lastig..ik heb ook altijd voor mijn paard gekozen, op de nieuwe stal is het vast ook gezellig. :j

Iloon, ja dit halster vond ik echt wat voor Fu, ik hou van kleurtjes maar zo is het niet te.
Vandaag was echt een dag om niks te doen.
Alhoewel, Fu was een beetje teleurgesteld, die had wel zin om weg te gaan. :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:38

Oef.... Yil ik schrok me rot, dacht eerst dat je bedoelde dat je Nour weg ging doen. Ik stond even helemaal verstijfd maar toen zag ik dat ie alleen naar een andere stal ging. Gelukkig maar.
Verhuizen is wel een hele happening, maar zolang je het in het belang van het paard doet... toch? :) Mish is ook wel een paar keer verhuisd maar ik ben wel superkritisch waar ze komt te staan... en deze stal is hopelijk ook echt een blijvertje :) Hopelijk voor jou ook.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:42

We hebben tegelijk gepost denk ik Yildiz dus had het gemist van Nour echt balen waar gaat hij nu heen zelfde stal als je dames. Wel jammer als je er zelf zo gezellig stond maar een ongelukkig paard heeft niemand iets aan. Het heeft niks met zijn castratie (is ook al besproken onderzocht) te maken dat is al weer een jaar geleden en daar is hij niet ziek van geweest die zomer ging het prima met hem.

Kleine Ilya lekker aan het eten waait je hooi niet helemaal weg mijn grote baal was gelukkig net op vanmorgen ze krijgen voor morgen ook baaltjes hooi (zijn voor de pony,s en Sjaak) want ik ga voor nu geen grote open maken wacht wel FF dat de wind weg is.

Qaseem heeft nog even uitstel van castratie eerst volgende week met Sjaak en dan moet hij als het lukt de week daarop.