ArabianRanch schreef:liesB schreef:nou Isabel hopelijk bij jou ook dit weekend een veulie, ik hoort het wel
Ik vraag het me af, maar je bent de eerste die het hoort
Gefeliciteerd Isabel,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ArabianRanch schreef:liesB schreef:nou Isabel hopelijk bij jou ook dit weekend een veulie, ik hoort het wel
Ik vraag het me af, maar je bent de eerste die het hoort
Gelukkig over de juiste, anders stond hij in het midden van de straat.
En dan zeggen ze dat Arabieren niet kunnen springen
Wel, ik wou dat hij het niet kon. 
ArabianRanch schreef:Vannacht geboren AR Nile Fayyed, een heel klein fijn hengstje uit Amara Nile Lass en pappie El Ninjo (Laman HVP)....
Het hele verhaal volgt nog, maar met beiden gaat het uitstekend
geniet er maar lekker van, voor je het weet zijn ze al groot!

dat ik ben, ik heb er helemaal overheen gelezen... Maar goed, GEFELICITEERD!!!!!!!
en van de eigenaren had ik begrepen (wij leasen Amara) dat ze toch écht melk moet hebben, eer er iets gaande is. Nou, dit jaar heeft ze besloten het helemaal anders te doen. Ik kwam vanochtend op stal om te voeren en wat keek mij daar aan, juist, een veulie
en hij hinnikte ook al. De nageboorte was er goed afgekomen, het is een hele schone bevalling geweest, weinig bloedverlies, ik sta er nog van te kijken. Hij liep al tierig rond, dus hij had zijn buikje al rond gedronken. Navelstrengetje zag er goed uit. Vee-arts is net geweest voor zijn prikje en heeft hem helemaal nagekeken, maar net als wij ziet zij ook geen gekke dingen.
) Ik vind hem precies een mini El Ninjo op dit moment
)

Ben erg benieuwd naar de pics van Nanda!

hij lijkt echt ontzettend veel op mams, zo leuk om te zien

Fayyim, lekkerding!!