hoe bedoel je? hij is bijna 14 cm lang zonder de ringen erbij gerekend.. dus nu vraag ik me af of dat voor een paard te klein gaat zijn of niet. hier is de schets(kleuren zijn er niet bijhier, dat doe ik als ik de delen in detail zal tekenen, want hier zou het toch niet erg duidelijk zijn.) het is rood en blauw, en rood overheerst dat kan ik wel zeggen. http://img182.imageshack.us/my.php?imag ... 001aw7.jpg
jip inderdaad weet je doe me een plezier en zeg gewoon no. luister ik sneller naar dan mijn naam. toon es dat borststuk van jou joyce, ik ben nieuwsgierig.wat is er zo ingewikkeld aan eigenlijk? die golfjes ofzo?
jah en de mijne niet ofzo? de reden dat ik niet naar manege mocht en dus bijgevolg geen foto's heb van kopstuk+ paard is omdat mijn kamer te slordig ligt. nou ja moet je weten, heel kleine kamer en héél grote knutselaar : gaat niet samen!!
bij mij af en toe, maar ik krijg woensdag een nieuwe kamer en dan moet alles verhuisd worden. mijn ouders gaan gek worden van al het gerief dat ik in mijn kleine kastjes prop