Hamilton halsters Amy kan je probleem ook oplossen. Heb voor Mo Scapa halster en BR vanaf zijn 2e jaar. Zijn mooi verstelbaar.
School....pff ben blij dat ik daar van af ben...vond het vreselijk De docenten mij waarschijnlijk ook
YMJArabians
Geplaatst: 07-02-13 18:29
Ik heb voor Elema ook een Equithéme halster, die is qua pasvorm ook heel fijn! (Oh, voor de mensen die het niet weten, Elema is niet van mij, maar in eigendom van CSA-Arabians )
MirandaMalik
Geplaatst: 07-02-13 18:38
Nou ja, school was voor mij niet zo zwaar, ik was er niet zo vaak..daarom ben ik altijd dom gebleven. Met zwangerschapsgym moet je je bekkenbodemspieren trainen. Fuego heeft echt 185 dekenmaat haha, terwijl hij heel klein en kort is.
IlonavL
Geplaatst: 07-02-13 18:48
Oh asi heeft ook 185 dus fuego is niet de enige, haha. En dan moet het ook nog een goede pasvorm zijn want ze is best breed van voren en anders zit ie te strak
Asal heeft ook cob en deken 185 ze heeft klein koppie maar best veel kaak. Heb ook veel halster en voor de minis ook hameltons echt super fijn
Annikab
Geplaatst: 07-02-13 20:11
Bonjoy schreef:
Ik heb voor Elema ook een Equithéme halster, die is qua pasvorm ook heel fijn! (Oh, voor de mensen die het niet weten, Elema is niet van mij, maar in eigendom van CSA-Arabians )
Haha leuk he school! Nee ik vind het lang niet zo erg eigenlijk.. Is mijn 2e studie en heb de vorige gewoon netjes afgerond.. Vind het wel lekker hoor, lang niet zo zwaar als een fulltime job
Annikab
Geplaatst: 08-02-13 16:54
Mijn merrie verzuipt in m'n laatst gekochte 175 regendeken, ook een 175 zweetdeken is te groot. Mijn merrie heeft nogal een kort modelletje hihi Wel een cob-maatje van halsters, maar m'n allerfijnste halster is toch wel een Hamilton.
Zo blij dat ik geen studie meer doe, 3 pogingen gedaan, maar er toch 3 keer achtergekomen dat studeren niks voor mij is. Laat mij maar lekker werken (wil na de zomer wel weer een nieuwe poging doen met een deeltijdstudie).
Vandaag de zadelpasser op bezoek gehad. Naar mijn verbazing lag mijn zadel na alle training toch nog goed (alle vetjes blijkbaar omgezet in spieren ) Nu schuift het zadel nog wel wat (omdat mijn merrie en overbouwd is en de singelplek ver naar voren heeft liggen), maar ook hier lijkt een oplossing voor te zijn. Blij!
Letizia/Ersilia: Ben zo benieuwd hoe het bij jullie is verlopen!