Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet alleen nog een casustoets, maar dat schijnt een lachtertje te zijn ....
Haha moet wel lachen, Shief heeft echt coupe-soleil 

Iloontjeehh schreef:Oh nog steeds geen veulen dus? Heeft ze wel biest of nog niet? Snap dat het best vermoeiend gaat worden zo
Ze is ook gewoon heel erg mooi 
) en Melissa was al roze halstertjes aan het kijken
Uiteindelijk concludeerde ze dan tóch dat ze beter eerst zondag kon afwachten voordat ze een halster zou kopen voor dat merrietje
Verwachtingen zijn iig hoog
Vandaag zei ze weer dat ze haar wel heeeel erg leuk vindt
Ben benieuwd, heb er nu al zin in!
Maar eerlijk is eerlijk; qua lengte zit ie ook al op het laatste gaatje. Van de zomer paste hij ook al geen showhalsters maat jaarling meer
Groot hoofd 
Anyway, daar was zn neusje veeeeel te smal voor. Dus dat was probleem 1. Toen hij óók nog eens een flinke hengstenkaak ging ontwikkelen was het eind zoek. Vónd ik al een halster dat paste, ging de keelriem niet dicht, kwam niet eens in de buurt

Nou is dat niks in vergelijking met Djunnah en Mirka maar het is wel even balen zo midden in het opbouwen. Vandaag heb ik meneer dus maar even rondgeslingerd (nou ja, voornamelijk rechtuit) aan de longe want vrijheidsdressuur wordt na 3 dagen ook wel erg eentonig
Ben wel erg gecharmeerd van de equi-theme, die hebben ook maat ''pur sang'' en die zit altijd wel goed op een Arab
Toen nog naar een speciaalzaak geweest en gevraagd, en die gaven eigenlijk aan dat er vrijwel geen passende halsters voor Welsh A'tjes zijn. Zat toen ook in het fokkers-topic en die verbouwden de halsters ook meestal zelf.
Asi heeft ook maat cob, past altijd. Voor de kleintjes had ik pas via marktplaats een hele partij halsters gekocht maatjes shet en pony omdat het nog weleens verschilt qua merk. Halsters waren wel gebruikt, maar nog in nette staat dus super handig voor die twee kleuters die ook nog weleens wat slopen
Halsters kijken is altijd leuk, komt het penny-gevoel weer helemaal terug

Nu Umoyax nog.. Zn buitenzet-halster redt ie t nog wel effe mee, maar zn goeie halster gaat al niet meer dicht
Af en toe heb ik zo'n halster-koop-tic-periode... haha!