Ik heb vorige week gelukkig alles wat betreft herkansingen en toetsen gehaald, ontzettend blij mee! Moet alleen nog een casustoets, maar dat schijnt een lachtertje te zijn ....
ja ik had iid ook liever een 3 ging nu al denken van had ik die en die vraag ma anders gedaan maar goed. Volgende week een herkansing. @bonjoy heerlijk gevoel dat je het gehaald hebt.
Shanna_
Geplaatst: 07-02-13 11:29
Waaauw wat een gave foto van Shief Amy Haha moet wel lachen, Shief heeft echt coupe-soleil Zelf blijft ze echt pikzwart maar haar manen verkleuren zomers door de zon en worden niet meer donker...
ja ik had iid ook liever een 3 ging nu al denken van had ik die en die vraag ma anders gedaan maar goed. Volgende week een herkansing. @bonjoy heerlijk gevoel dat je het gehaald hebt.
Zeker weten, heb ook behoorlijk in spanning gezeten
peach2001
Geplaatst: 07-02-13 11:48
set_elkol schreef:
hallo, zijn er meer mensen die geen avs contributie rekening hebben gehad? ik krijg m normaal altijd eind januari
per mail wellicht?
ze doen alles digitaal maar als je zelf iets moet opsturen dan moet het per post
Vannacht weer een ritje naar stal gereden. Het beroerde is dat ze wel onrustig is en een zwaardere ademhaling heeft. Ook ontzettend veel druk op dr achterkant.. Nu mag het veulen wel gaan komen
IlonavL
Geplaatst: 07-02-13 15:39
Oh nog steeds geen veulen dus? Heeft ze wel biest of nog niet? Snap dat het best vermoeiend gaat worden zo
Barcelano
Geplaatst: 07-02-13 16:27
Iloontjeehh schreef:
Oh nog steeds geen veulen dus? Heeft ze wel biest of nog niet? Snap dat het best vermoeiend gaat worden zo
Van de week tijdens de onrustigste nacht leek er wel even wat op te zitten. Maar zo kan het ook pas tijdens de geboorte gebeuren. En bij een andere merrie spoot het er een hele week uit..
Prachtige foto's van Shief! Ze is ook gewoon heel erg mooi
Nog steeds geen veulie
Was gisteren effe bij EJ (Umoyax begint een hengstenhoofd te krijgen en raakt halster maatje pony iets ontgroeid ) en Melissa was al roze halstertjes aan het kijken Uiteindelijk concludeerde ze dan tóch dat ze beter eerst zondag kon afwachten voordat ze een halster zou kopen voor dat merrietje Verwachtingen zijn iig hoog Vandaag zei ze weer dat ze haar wel heeeel erg leuk vindt Ben benieuwd, heb er nu al zin in!
Barcelano
Geplaatst: 07-02-13 16:54
Spannend hoor...nog een paar daagjes wachten en dan is het zondag:) Mo heb nu cob halsters volgens mij Bit maat 12,5 en peesbeschermers Full, dekens zijn rond de 190 cm Hoofdstellen zit hij er echt tussen in dus dat is drama
Umoyax moet ook naar cob... Zn kaak past er niet meer in namelijk Maar eerlijk is eerlijk; qua lengte zit ie ook al op het laatste gaatje. Van de zomer paste hij ook al geen showhalsters maat jaarling meer Groot hoofd Hij heeft dan wel weer een héél smal snoetje dus maakt het er niet makkelijker op.
Maar Biscuit was veel moeilijker. Qua lengtemaat had die maar shet, maar die shethalsters hebben een gigántisch neus...uhm....nou weet ik nog niet hoe je dat noemt Anyway, daar was zn neusje veeeeel te smal voor. Dus dat was probleem 1. Toen hij óók nog eens een flinke hengstenkaak ging ontwikkelen was het eind zoek. Vónd ik al een halster dat paste, ging de keelriem niet dicht, kwam niet eens in de buurt
ik ben blij dat Noah gewoon altijd maat Cob heeft, en die ook eigenlijk altijd past Ik heb geen rekening maar ik ben ook nog geen lid van het AVS
Zijne Koninklijke watterigheid heeft een plekje van zijn singel, dus nu kunnen we weer een weekje niet rijden Nou is dat niks in vergelijking met Djunnah en Mirka maar het is wel even balen zo midden in het opbouwen. Vandaag heb ik meneer dus maar even rondgeslingerd (nou ja, voornamelijk rechtuit) aan de longe want vrijheidsdressuur wordt na 3 dagen ook wel erg eentonig
MirandaMalik
Geplaatst: 07-02-13 17:40
Je hebt ook halsters waar je de neus van kunt verstellen, die heb ik ook, das wel handig.
School perikelen, gelukkig heb ik die zelf niet, lekker hoor! Mijn man wel, maar die kan goed leren dus hij haalt alles tot nu toe..'t is een nerd in schaapskleren, whaha! Mijn dochter zit nog op de basisschool (groep 6), ben benieuwd wat daar van terecht komt, die kan ook goed leren maar maakt zich nergens druk om, dat gaat nog wat worden straks...sinds kort moet ze af entoe huiswerk maken, nouwwww daar heeft ze écht geen zin in.
Wel succes meiden met leren, het komt vast wel goed! Lekker dat jij het gehaald heb, Bonjoy!
Shanna, jouw paardje is wel een pareltje hoor! Als je mijne nu ziet staan lijkt het meer een vuilnisbakkenras..
Jes, misschien moet je wat zwangerschapsgymnastiek met 'r doen en oefenen met puffen.
Tam, je kunt ook balkjes lopen en buiten wandelen of zonder zadel..
Heb ik idd altijd Ben wel erg gecharmeerd van de equi-theme, die hebben ook maat ''pur sang'' en die zit altijd wel goed op een Arab Maar bij Biscuit was er gewoon geen redden aan Toen nog naar een speciaalzaak geweest en gevraagd, en die gaven eigenlijk aan dat er vrijwel geen passende halsters voor Welsh A'tjes zijn. Zat toen ook in het fokkers-topic en die verbouwden de halsters ook meestal zelf.
IlonavL
Geplaatst: 07-02-13 17:49
Leuk Amy, doen jullie verslag zondag? Asi heeft ook maat cob, past altijd. Voor de kleintjes had ik pas via marktplaats een hele partij halsters gekocht maatjes shet en pony omdat het nog weleens verschilt qua merk. Halsters waren wel gebruikt, maar nog in nette staat dus super handig voor die twee kleuters die ook nog weleens wat slopen Halsters kijken is altijd leuk, komt het penny-gevoel weer helemaal terug
Laatst bijgewerkt door IlonavL op 07-02-13 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Balkjes lopen hebben we vandaag gedaan, in stap en in draf ook een paar keer. Zonder zadel heb ik maandag gedaan maar wil dat niet te veel doen omdat zijn rugspieren nog niet echt bijgekomen zijn, en dan prikken die zitbeen botjes wel erg in z'n ruggetje
De meeste van mijn halsters zijn ook verstelbaar op de neus, en mijn touwhalster is op maat gemaakt. Sommige merken hebben voor de hoofdstellen een speciale 'arab' maat, die is echt ideaal
hahaha nou weinig penny-gevoel helaas.. Umoyax staat zwart-goud het allermooist, en die zijn natuurlijk weer zowat niet te vinden. Nashwa heeft een roze buitenzet-halster en een rood ''goed'' halster wat ik met hotfix heb opgeleukt, dus die is voorlopig wel voorzien Nu Umoyax nog.. Zn buitenzet-halster redt ie t nog wel effe mee, maar zn goeie halster gaat al niet meer dicht