sè dames, even ter herrinering, wij zijn geen HK-topic en ik vind het al lang knap dat we nog niet verplaatst zijn, dus we kunnen wel beter on-topic blijven hé. Anders worden we alsnog verhuisd naar de HK vrees ik.
Mijn Sayila bestelling is vandaag binnengekomen 10 goudkleurige flosjes voor het verkleed springen, en verder nog een lading kraaltjes, en 40 schelpjes, ghehehe
Ik zie mijn ontwerp helemaal zitten, is een suede showhalster met strass en muntjes van een buikdanssjaaltje. Ben aan het denken om met dezelfde materialen een borttuig te maken dat erbij past, maar ben er nog niet uit, omdat ik dat waarschijnlijk nooit zal gebruiken (misschien één keer voor foto's ofzo)...
Ik heb vandaag een Puff Pad gekocht, limegreen! En paarse elastiekjes! Dus ik zal alvast even wat verklappen; ik ga in het paars en groen. Morgen ga ik de rest van de spulletjes even ophalen .. Én ik ga dus op Rinske, dus dat steekt wel mooi af.
Inderdaad!! Vakantiéééé . Op het werk is het absoluut niet druk, dus ik hoef alleen donderdag ochtend te werken! Kan ik lekker verder met m'n verkleedspringen pakkie! Maandag neem ik het borsttuig even mee om te passen. Hij lijkt aardig groot, maar Yellowah moet ook de ruimte hebben om te galoperen/springen etc.
@Jennifer: Ik ben echt vet benieuwd!! Heb je een ontwerpje?
Joke, ik heb een hele avond gewerkt... Spijtig genoeg ging de combinatie strass en strasslijm echt niet en zijn al mijn strasssteentjes precies gekristalliseerd... Maar eigenlijk vind ik het zo ook wel sjiek, nu steken die strassjes nog wat meer af...
Allereerst zou ik even je paard opmeten Ik heb laatst ook Yellowah even opgemeten voor het borsttuig Ik meet dan van de schoft, naar ongeveer het midden van de borst, en dat ook aan de andere kant. Dan maak je zeg maar 2 stukken
Het nadeel is dat mijn toekomstige paard nu nog op ongeveer anderhalf uur van mijn deur staat... Dus meten zal niet echt lukken... Maarja, dan maak ik het wel als hij komt...
Ik had dus al een ontwerpje, maar ik heb bedacht het helemaal anders te gaan doen. Moeders heeft vandaag geen zin om met mij naar Emmen/Coevorden te gaan.. En m'n vader is met de keuken bezig...
En m'n busabbo is verlopen, dus kan niet alleen op stap.
Het waait ook vrij hard, dus fiets is denk ik ook geen optie?
Ik ben nu bezig met m'n kostuum. Het borsttuig is zo goed als af. Ik neem hem maandag even mee om te passen, en dan maak ik de haakjes er goed aan Ik ben nu bezig de goudband langs het dekje te naaien