[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:43

Leuke babyfoto's Joyce!
Ik baal altijd dat ik die niet heb van Fu.. >;)

Kat, wel 'effe' anders allemaal, je nieuwe toekomst, komt wel goed hoor! :j
Blue houdt denk ik niet zo van regen.. :')
Ilya is knap!
Hij lijkt nog steeds op mamma maar hij wordt wel ronder/gespierder, vind ik. :j

Leuk Tam, de ouwetjes vinden het altijd gezellig met de kids, lekker onbevangen kwebbelen.
En doe maar roze, die lijken me het lekkerst!

Aleeneh, das altijd vreselijk vermoeiend, ik droomde dan ook altijd nog dat ik met m'n werk bezig was.. :=

Gelske, brave schat is het ook!

Mooie foto's van jou en Sem, hij lijkt een beetje op Set..
Fijn dat het allemaal zo goed ging!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:02

MirandaFuego schreef:
Mooie foto's van jou en Sem, hij lijkt een beetje op Set..
Fijn dat het allemaal zo goed ging!

Dat zeg ik al jaren, ze lijken op elkaar qua bouw en kleur en ze hebben dezelfde leuke sproetenkop :) Alleen de aftekening op het hoofd is anders, Set heeft een klein snebje en Sem heeft eigenlijk een bles.

Elke keer als ik een topic van Set bekijk denkt m'n ma dat ik nieuw foto's van Sem heb := Moet ik telkens uitleggen dat ze geen zusje van hem is, mijn ma gelooft dat nog steeds niet :')

Ik besef ook net dat ze nog eens bijna dezelfde naam hebben _O- )

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:17

set heeft een bles hoor! En een sneb en witte onderlip. Ze lijken erg op elkaar. Daarom vind ik sem ook heel leuk haha

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:30

Ik vind het ook jammer dat ik geen foto's van Noah heb in de periode 1 maand oud - 5 jaar oud... Maar ik ben wel heel blij met de 2 foto's die ik heb van hem als pasgeboren hummeltje <3

Hihi, Set had flinke flappers als baby :)) en krullies! :+:

Gisteren kon ik pas laat gaan rijden omdat ik pas laat thuis ben door stage... Maar woensdagavond is training voor de jonge tuigpaarden := En dan was er gisteren ook nog een vergadering van de tuigpaardmensen. Maar ik laat me niet van mijn stuk brengen, Noah gezadeld, en gaan rijden. Eerste 20 minuten heerlijk de hele 100x20 bak voor mij alleen :Y) Maar daarna kwamen de tuigpaarden de bak in. Met de mensen. En die mensen trommelen op de bakrand, schreeuwen en prrrrrrr-en, en die tuigpaarden stampen, steigeren en springen in het rond met rammelende wagens er achter _O-
En Noah... Noah brieste af en toe, keek soms even om, maar bleef verder super kalm, en reed heerlijk geconcentreerd door ons afgezette stukje bak van 20x40 :+: Wat ben ik toch trots op dat beest, vroeger konden we niet zonder gestoorde galoppades in de bak rijden als er ook maar één wagen in de bak reed :+

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:23

Goeiemorgen

Kat kan me voorstellen dat je af en toe even in zak en as zit zeker doordat wat je dacht je toekomst te worden totaal omgegooid word maar je dromen kun je ook nu nog steeds navolgen ;)

Joyce huh ben jij ook uit je relatie? dit heb ik denk ik dan gemist.
en wat leuk babyfoto's van je meisje

Esmee beterschap al las ik op fb dat het toch weer wat positiever was en dat je nu wel wat mag ipv 6 weken rust maar doe wel rustig aan :)

Sem en Set lijken idd op elkaar grappig maar totaal niet aan elkaar verwant of toch wel ergens? wel fijn dat je steeds meer je draai vind en het hierdoor ook steeds meer voorruit gaat (ze zijn gewoon goede leermeesters)

Jessica erg leuk verslag op naar de volgende wedstrijd maar oef wat een uitloop hier zou ik ook niet gecharmeerd van zijn en dit ook dat je gezondheid niet je van het is wat ik begrijp( voor mij kan zoiets ook de doodsteek zijn om nog iets te kunnen presteren)
Yil jou lichaam wil jou op de rem trekken maar eigenwijze jij luisterd er niet naar foei doe nu maar wel nu kan je van veel dingen genieten zorg ervoor dat dat zo blijft.

Annika dekken of niet dekken moeilijk moeilijk ik zou het in jou situatie misschien wel doen en dit omdat tegen de tijd dat het veullie komt jou kleine en jij ook alweer wat verder zijn(en jullie ook al meer in een ritme zitten) maar ook dat jij dan niet perse hoeft te rijden omdat je meisje dan ook weer baby krijgt, leg het misschien beetje krom uit maar je moet doen wat goed voelt dat is het belangrijkste, maarre nog 1 zoals je black beauty(maar dan van andere pappa) leuk leuk

Tamara heel leuk die vooruitgang te zien in de foto's van de balkentraining en top dat je ook verschil merkt met rijden, Gefelicteerd met jou kampioenen super.

dit is hetgeen wat ik heb kunnen onthouden :+ zoveel mensen in het topic dat ik soms spoor bijster ben welk verhaal ook alweer bij wie hoort :P

Sinds zondag hebben wij ook weer een hondenpupsel, duurt nog paar weken dat we hem op mogen halen maar zijn helemaal happy. We hadden al besloten voordat Bow er niet meer was dat er weer een Duitse Dog zou komen en was al bezig her en der wat te orienteren en van deze ouders waren we helemaal weg van, en die puppies ahhhh <3 <3 <3 we gaan binnenkort weer heen lekker puppyknuffelen *\o/*
Meet mr.Monk (en die naam hebben we niet zelf bedacht haha :+ )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:25

Ja Bren, ik zag hem op fb, wat een schatje en ook erg mooi! <3
Die naam past hem wel, vind ik. :j

Wat is Noah braaf, kan hij niet wat tips geven aan Fuego?! :))

Sem en Set zijn gewoon stiekem familie.
Set was Annie als baby he! :))

Vanmorgen is het hier nog goed weer, maar even afwachten hoe het straks is, dan kan ik even gaan fietsen, anders ga ik morgen.
Want de kinders komen zo thuis en doe verwachten een heerlijke lunch..
Dus ik ga maar even een lekker eitje bakken op stokbrood en een sauzijzenbroodje, op donderdag is het altijd speciaal want dan zijn ze er eerder omdat ze (Jesse en Nikita) naar de topklas fietsen op een andere school die wat verder weg is en zijn ze half twaalf al uit. :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:10

Katja wat een leuke kinderfoto van Set :D Toen al zo'n knappe dame :j

Tammy heerlijk dat Noah zo koel bleef! Toch fijn hé als ze nergens naar kijken ;)

Brenda gefeliciteerd! *\o/* Wat een leuke pup!

Miranda klinkt lekker zeg :) Hopelijk blijft het weer goed!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:42

Tam Ik vind het juist jammer dat ik geen pasgeboren foto van set heb. Zo zie je maar, wat je niet hebt. .
stoer van noah man!

Bren ik vind jullie toekomstige pup zo leuk :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:45

Wat is sem zijn afstamming?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:56

Hier een fotootje van eergister, staan te wachten tot ik klaar ben met de stal. :j

Afbeelding

En hij heeft zijn pyama al weer aan.

Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:07

Ik had over dat stukje van Annie gelezen, maar naar ik me heb laten vertellen was hij ook zo oranje _O- Helaas heb ik geen foto's als bewijs.

Ik weet zijn afstamming niet uit het hoofd Katja, vanavond eens kijken ;)

Miranda wat een leuke foto's! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:44

Meiden, net zo heerlijk gefietst met schimpie!
En ik heb een supermooi blauw glimmend ijsvogeltje gezien! *\o/*
Voel me altijd koning te rijk als ik zoiets zie, geniet enorm van het natuurgebied hierachter. :))
Nog een paar fotootjes gemaakt. *D

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:47

Oh Eline, dan hebben ze wel erg veel overeenkomsten, als hij ook op annie leek! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:46

Een eeneiige tweeling?! :o
Ze lijken idd op elkaar. :j

Leuke pics Miran! Ja ijsvogeltjes, vind ze ook zo speciaal. Net alsof ze zo uit een andere magische wereld zijn komen vliegen. Prachtige beestjes! <3

Vervelend dat jullie zoveel moeite hebben een stageplaats te vinden. Is natuurlijk per regio anders? Ik vind t op t moment niet echt heel moeilijk om dit voor mijn cliënten te regelen. Wellicht via docenten Katja? Je hebt toch je VWO achtergrond en baktalent mee zou je denken?

Wat n uberschattig hondje!!!! <3 Fijn dat je weer een nieuw maatje krijgt!
En ja je hebt gelijk, moet goed naar m'n lichaam luisteren. Heb al twee middagen achter elkaar ff uurtje m'n ogen dicht gedaan, das wel heul fijn! :o

Ik ben echt zwaaaaaar verliefd.... Zie m elk dag maar goh, zag vanochtend een echte complete hengst! En nog een die werkelijk alles heeft waar ik op val!
Heb Maris al gecontacteerd want ik wil echt weer nieuwe pics van m. Wat is ie gaaaaaaaf!
Sorry voor de ophemeling hoor, iedereen vindt z'n eigen paarden natuurlijk mooi en fantastisch en alles, maar dit is echt a dream come true voor mij! ❤️
For the time being maar weer n lellukkuh Phonepic

Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:15

Miranda en Tamara; Hebben de fokkers van Fu en Noah ook geen veulenfoto's meer? :) Zo ben ik ook aan foto's van Yusraa gekomen. Die van Munir maak ik zelf, hahaha.
En wat dapper van Noah met al die opgefokte Tuigers in de bak!
Enneh, die lunch klinkt goed! Leuke foto van Fu zijn pyjama...zag laatst op FB ook een foto van een paarse paarden-onesie, enig _O- Dat Discofever touwhalster vind ik ook erg leuk! Heb nu zelf weer een paarse in bestelling staan, lekker basic in onze 'teamkleur'.

Brenda:
Yep! Sinds vorig jaar... rond november geloof ik. Dus weer vrijgezellig :D
Zag de puppy al langs komen op FB, wat een leukerd!

Yildiz, leuke foto van je mannetje! Hij heeft een druk 'werk' schema dit jaar of niet? :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:34

Lekker Miran zo even naar buiten :D vanmorgen was het weer wel lekker he :j

Oeeh en die Yanour, ik vind het een hele gave hengst, leuke foto zo!

Jemig er komt zoveel haar van Set, niet te zuinig :') En Ilya lijkt ineens weer heel erg op mams! Ze trekken steeds dezelfde gezichten, zo grappig. hier een ontevreden hoofd :') Alleen heeft Ilya bizar lange neusgaten.

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:28

Haha Set en Ilya zijn de regen net zo zat als ik volgens mij :D .

Is toch leuk als je verliefd bent op je eigen paard Yildiz zo hoort het ook inderdaad foto,s kunnen echt niet hoor :P . Gewoon eens een goede camara aanschaffen echt het is het waard is zo jammer als je zoon mooi moment hebt en de foto is zo wazig.

Dat is gaaf he miranda ik heb ze ook wel eens gezien zo prachtig. Wel lekker hoor zoon natuurgebiedje op loop afstand. Leuk als ze zo staan te wachten het is echt een pracht stel.

Ohh Bren wat is ie leuk ze zijn echt lief die doggen en wat prachtige pups <3 heel veel plezier met dit kanjertje

Brave Noah echt super ja wat kan het verschillen op een gegeven moment hoe ze zijn dat is zo leuk.

Leuke foto,s Eline echt tof springen ik ben dus te lui om de hindernissen neer te zetten en weer terug maar het lijkt mij ook weer eens leuk om te doen.Hij spingt echt hoog dat hindernisje is niks voor hem.

Vandaag dacht ik FF snel boodschappen en het huis te doen stallen was ook mooi op tijd klaar. Dus ik dacht lekker ff broodje eten en dan met de paarden aan de gang. Maar het werd zo slecht weer dat ik ze maar heb laten staan zaterdag gaan we wel voor voor de herkansing.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:17

Ja tis rotweer... -O-
Haha, dacht dat ik erg was te lui te zijn om balken neer te leggen hihi! Maar er zijn er gelukkig meer. :P Ja, eens om de week voor vrij springen vind ik zat! :o
Die babyfotos zijn geweldig! Bij Tie kreeg ik ze er ook meteen bij, plus vsn d'r vader. Later heb ik ook nog de making of (ruim drie kwartier :oo ) Tie gezien op film. Maar die heb ik niet zelf.
Mochten jullie dat leuk vinden kan ik ze wel plaatsen, die foto's dan.
Leuk te zien dat mini Tie al zo Tie was!

Ilya lijkt idd op Set, en toch vind ik m nu niet typisch Arabisch. Hij wordt denk ik echt een knapperd, een lekker gespierd Binky! I like! <3

Bedankt voor de mooie complimentjes over Nour, leuk! :D
"Werkschema" valt mee hihi, paar riddens, lekker trainen, verder wat spelen en ja nog wat babies maken. Komende week start voor ons t seizoen. Met Pasen moet ie aan de bak, hoe toepasselijk! :P

Ja ik weet t, een goede camera...
Heb wel n ouwe digitale met een kras op de lens... :\
Dus... Wat is een goede?
Ben ook wel verwend met Maris dus zie de noodzaak ook niet echt.
Nja, als ik die van Miran zie....

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:19

hij is nu inderdaad niet heel typisch maar dat is Set ook niet haha. Ik bedoel meer dat hij vergeleken met 2 maanden geleden weer in de ontwikkeling is weer beter op te drogen en weer minder grof te worden, 2 maanden geleden kneep ik m een beetje terwijl het nu wel oke is _O-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:00

Nou je hoeft echt niet te knijpen hoor! Zit echt goed in elkaar en dan nog dat mega kleurtje! <3
Ballen nie af nie hoor! :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:01

thanks :o hij had echt zo'n groffe kop even maar nu lijken zijn ogen in verhouding al weer wat groter enzo, en ben verder heel tevreden hoor :D en dan ook nog een geweldig karakter hihi.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:02

Het is het echt waard een goed fototoestel Ik had dinsdag mijn huis tuin en keuken ding mee maar achteraf vind ik dat dan toch weer jammer. Want het zijn dan toch leuke momentjes die dan niet zo mooi op de foto staan. Maar ja ik hou van fotograferen dus ja makkelijk gezegd want goedkoop is een goede gewoon niet.

Je moet Ilya denk ik ook niet kwa type vergelijken met een arabier. Wij hebben dat zelfs met Qaseem die wel nog een volle ook is dat is ook gewoon een mooi paard maar ja echt arabisch op zijn naam na is ie niet ;) .

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:27

Miranda wat heerlijk zo naar buiten met Fuego :D

Yildiz, je mag gerust trots zijn op hem hoor ;) Heerlijk toch als je droompaard gewoon van jou is? :D

Katja wat kijken Set en Ilya zuur zeg, was dat door de regen? _O- Je hoeft trouwens niet bang te zijn voor Ilya, volgens mij wordt hij prachtig ;)

Gelske, jammer hé van het weer! Ik had er ook op gerekend dat ik nog iets zou kunnen doen :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:29

regen en ruzie om eten :P

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:36

Ach ja arabieren zijn niet de enige mooie paarden, als ze er maar wel een beetje op lijken! :P

Joyce, ik heb nog contact met de fokker, maar ze weet niet meer welke babyfoto's bij welk paard horen.. :')

Yil, hij is ook echt prachtig! <3

Gelske ja ik had al op buienradar gekeken dus mijn planning afgestemd, das natuurlijk handig als je dat kan doen, die luxe heeft nietbiedereen.
En jij maakt ook altijd mooie foto's! :j
Onderweg of gewoon zo maak ik meestal met mijn mobiel, maar deze maakt niet zulke mooie als mijn vorige..das wel jammer.
Mijn mooie camera gebruik ik niet elke dag, maar goed ook want ik maak al eeeeerrug veel foto's.. :=