is echt zo veel keren beter dan het was, echt super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is echt zo veel keren beter dan het was, echt super
Zag er waarschijnlijk erg charmant uit...
Tja... daar zat ik dan met mn kortingscode
Maarr... nu een veel mooiere besteld, met hals dus das ideaal
Ik lees nogal veel op mobiel bij en op het moment nogal in veel topics

Heb destijds Emiel Voest gemaild, die gaf aan dat het waarschijnlijk communicatieprobleem was en toen ik héél zorgvuldig ging timen (druk en loslaten) was het ook gelijk over.
Maar; hij wilde stilstaan, prima, maar dan bleef de aandacht dus bij mij. Geen grasjes eten etc, dan moet je maar netjes doorlopen
T is uiteindelijk ook weer over gegaan.
Was denk ik wel even goed voor haar.. Even ''aan de slag'', no-nonsense. Ze is zooo gevoelig en soms denk ik wel eens dat het goed is voor haar om even te werken zodat ik gewoon door kan pakken met haar. T is namelijk ook niet echt dat ze ooit een stap verkeerd zet dus correcties snapt ze nog helemaal niet, de arme schat
Maar dit ging prima, ze was daarna ook erg relaxed
Melissa heb ik effe met Umoyax laten rommelen, even een boost voor haar zelfvertrouwen. Umoyax is ook zo'n lieverd dan he... Doet heel braaf wat ze vraagt én wat hij dénkt dat ze vraagt als ze het niet goed doet. Was wel even prettig, Padri schiet altijd in de stress als hij iets niet snapt terwijl Umoyax gewoon doodleuk iets probeert
Daarna weer dekentje om, stond een merrie intussen op de poetsplaats. Dus Mel touwtje in handen gedouwd met de mededeling ''hou zn hoofd bij je'' en deken erop. Toen ik de eigenaar van die merrie vertelde dat Umoyax écht waar nog hengst was stond ze effe heel stom te kijken
Wat zijn ze toch ook heerlijk, die Arabieren

ik had m'n herkansing verknald... 5,1
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0393_n.png
Ik mn bed uit gesprongen maar kon moeilijk de stofzuiger al pakken, ouders sliepen nog. En intussen is de spin kwijt en ben ik moe