Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:40

een relatie met het hek?!! hahaha
Nou gelukkig valt alles toch mee. Hopelijk is nour ook snel weer van zijn dik been af.

Glenn, je moet idd ook maar eens facebook gaan beginnen hoor! Je mist veel te veel zo. ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:41

Ok ja dan zal ik toch eens naar facebook moeten kijken ok! Benieuwd naar de pics alvast van de knappe romals!!

mvg Glenn

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:47

Mooi om te horen dat het met alle kneuzingen en gekke ongevallen weer beter gaat!
Zig heeft lekker in de bak mogen spelen met zijn grote liefde en buurman.. (een schat van een draver ruin van 8 jaar met 1 oog) de twee mannen lopen elkaar heerlijk (uhum) af te likken en te rennen door de bak.. Als dat geen liefde is hahaha

en ik al die hoofstellen thuis maar invetten.. een paard hebben is 1 ding maar dat invetten van dat tuig is toch niet aan mij besteed! Maar ik heb een nieuw hoofdstel dus moest de rest ook maar weer eens

En Nancy wat een pracht van een paard!! Ziggy probeerd die kleur ook vaak te krijgen.. maar het wil hem nog niet helemaal lukken

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:50

Hier alvast een foto van de romal.
Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:51

Gaaf met een bling hoofdstel en mooi bling bitje!! Zal Nada wel gaaf staan!!

mvg Glenn

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:01

haha het gaat alleen om de romals hoor glenn! ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 20:09

Nou uhm... Dat bitje viel mij meer op dan de romal...:o Die is very very nice! Hedde daar geen beter fotoke van? Waar heb je die dan op de kop getikt? Of is die niet van jou?

Ideale romal om mee te reinen denk ik zo?

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:24

wauwieee!!
Ziet er knap uit!!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:31

Fijn dat je arm meevalt Yildiz!

Komt de romal ook in actie op de foto? :D

Vandaag maar een sneeuwwandelingetje gemaakt met Daan, maar ik hoop toch wel dat ik zo langzamerhand eens echt kan gaan trainen. Ben die sneeuw en die vrieskou zooo zat...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:57

En anders ik wel marije!
Ja dat bitje zou ik ook wel heel graag willen ja, die viel me ook direct op. Maar heb nada nog nooit met stang gereden, dus dat weet ik ook niet of dat dan wel iets is.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:58

Nou ja. Nu bennen we helemaal hip! Heb zojuist het mooie bit ook over mogen nemem!
Ben echt helemaal blij!
Hopelijk vind nada zo'n stangetje ook fijn. Zal even wennen zijn.
Kan niet wachten! Ben er zo happy mee! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 22:09

Oh oh... Ik vermoed nog een tackaddict, hihi! :D Gefeliciteerd met je aanwinsten! Tie loopt er anders wel heel goed op hoor, mocht het met Nada niet lukken... :P

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:13

Haha ben er idd ook bang voor yildiz!

Zal aan je denken mocht het niet lukken met het bit. Maar hoop toch zo dat het goed gaat bevallen! Vind m zo mooi!
Zal morgen wat meer foto's plaatsen van het bit. :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:40

TJonge zeg...ik dacht ik zal weer ff intunen op scotsdale de reining.....Daar kunnen toch ook werkelijk kneuzen tussen rijden hoor, neem me ff niet kwalijk.
Enfin in tune in....dame komt binnen rundown, dat ging allemaal nog wel, gaat ze de cirkels rijden, houdt ze heel de tijd der hoed vast??? WTF?? Waarschijnlijk omdat ie anders afvalt....wat een no no zeg...laat toch lekker vallen die hoed en rijden!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:45

nette romal jes!

Reining alweer gezien, vast de verkeerde rubriek .... -O-

Er kwam er ook nog eentje de ring in in een soort fleecevest met capuchon??? ;( |o
Laatst bijgewerkt door CounTree op 24-02-13 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:47

mhahahaha .. grappig ...

en mooie romal inderdaad.

Ik heb vandaag op de wedstrijd in Oosterwolde mijn concurrentie bekeken ... vraag me nu sterk af waarom ik vond dat ik er nog niet klaar voor was weer L2 te starten. :S

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 02:27

Zoo dan, kijk je even een paar dagen niet en moet je 5 pagina's bijlezen! B-)
Maar jeetje Yildiz! Dat is ff schrikken met Nour! Hoe krijgen ze het altijd voor elkaar he.. Nadesh ging gister ook echt angstig dicht langs het hek liggen rollen, maar gelukkig hield deze meneer zijn 4 slungelige beentjes aan 1 kant _/-\o_
Gelukkig gaat je arm wel de goede kant op zeg!

Hoe gaat het bij jou Joyce met je hand? Ik heb het al niet zo met katten, dus zie gelijk zo'n beeld met een opengereten hand voor me }:) hehe. Hopelijk gaat het snel beter!

Bij mij gaat het helaas ook niet al te best. Afgelopen vrijdag met trainen in Snowworld Zoetermeer (ik doe freestyle skien, dus truukjes op ski's met springen en over rails sliden e.d.) me sleutelbeen gebroken.. -O- Echt dikk balen, want had a.s. twee weken ski wedstrijden in Oostenrijk en Zwitserland staan. En 24 maart Kootwijkerbroek met de pony's... Maar helaas alles nu dus aan het cancelen wat betreft het skien en naar Kootwijk mag Nadeshje zijn eerste wedstrijdje nog even thuis uitzitten en gaat alleen de oude tante mee :) En ik als toeschouwer *\o/*

Over 6 weken zou het bot weer geheeld moeten zijn, dus ik ben wel van plan 7 april gewoon te starten met de AVS. Desnoods met een lading pijnstillers erin! :D Alleen wordt het oefenen van te voren wat lastiger.. misschien maar eens gaan beginnen met het oefenen op 1 hand :? Hihi wordt nog wat, Shamit heeft het makkelijk gekund vroeger, nu ik nog :=

Oja en dat filmpje met Zig, op dat level zitten wij ook aardig met Shamit. Vrij onstabiel in tempo en houding, dus wel super handige tips!! +:)+ Nu nog even me tijd uitzitten met die *** schouder... _-:(

En jou kant op komen Yildiz gaat hem helaas ook niet meer worden |(

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:57

dat is balen canisia!
Beterschap!

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:09

@canisia; oeh au .. sterkte

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:09

en hier nog een foto van mijn nieuwe bit.

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 09:11

Misschien dat we dit topic kunnen omdopen in "De Ziekenboeg"?

Jeetje Canisia, wat onwijs balen, door al je plannen nu een dikke streep of kun je nog wat skiwedstrijden meepakken? zo frustrerend! Zit je nu in het gips of kan dat op die plek niet?
Beterschap en hopelijk een vlot herstel.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:49

Hè bah Canisia wat rot zeg! Beterschap, ik hoop dat je je een paar weken kunt vermaken als je niks kan :(:)

Chanel_Spies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:58

Hoi,
sorry dat ik zo kom binnen vallen:)
Hebben jullie ook een arabier te koop.
Niet hoger dan 1.54 en niet kleiner dan 1.48. Dat zowel dressuur als springen kan en buitenrijden.Niet jonger dan 6 jaar en niet ouder dan 15 jaar

Groetjes chanel

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:10

Hoi Chanel! Je kan op de Bokt Markt een advertentie plaatsen waarin je aangeeft wat voor Arabier je zoekt. De Markt vind je op de homepagina bovenaan. :)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:17

Los van dat die vraag op de markt hoort is het ook de sterk de vraag of je een dressuur/springpaard in een westerntopic gaat vinden ;)