de witte sprookjesbabymeneer ziet er ook erg mooi uit! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de witte sprookjesbabymeneer ziet er ook erg mooi uit!
mooi hoor!
AnneOmie schreef:Zit er steeds meer aan te denken dat mijn volgende arab misschien toch wel een schimmel gaat worden

was wel grappig, ik wist meteen dat jij het was!
woensdagmiddag ben ik aangereden op de A10 in de file. Die vent zat op zijn telefoon te kijken en zag niet dat ik stilstond
Trekhaak zit helemaal in mijn bumper gebogen en bumper schade... maar erger is dat ik nu dus een lichte whiplash heb! Vanochtend bij de huisarts geweest en heb pijnstiller/spierverslapper meegekregen die erg goed schijnt te helpen. ArabianRanch schreef:AnneOmie schreef:Zit er steeds meer aan te denken dat mijn volgende arab misschien toch wel een schimmel gaat worden
hahah Ja wordt wel eens tijd![]()
corine1981 schreef:Ohw, had ik nog niet gelezen Isabel, maar vond het wel leuk voor missfcdb, daar ze zich altijd nogal verdedigend opstelt betreffende nakomelingen van Vosje.
Dus wist niet of ze deze al gezien had
AnneOmie schreef:Wie weet over een paar jaar
gevaarlijke lui ook overal
Moet sowieso nog steeds eens komen kijken bij jouw mooie arabs, maar ben bang dat ik dan meteen verkocht ben 
Allebei dus maar even rustig aan!
nogmaals veel beterschap.
en anders duurt het nog wat jaren voor een arabisch vriendje voor raheem.
missfcdb schreef:Sannev bij ons moet die staatsloterij als eerste vallen haha.
Ik heb een straat gekocht van de week van 1/5 dus als je het zelfde nummertje hebt en die valt zijn we met zijn alle blij.
Ik weet wel wat ik met het geld doe haha
Ik wil die 5 miljoen haha![]()