Voor m'n rapport krijg ik waarschijnlijk een Ankypad, maar dan moet ik nog even Natuurkunde tot een 4 zien op te halen.
Ik sta nu een 3,3 .. -.-'
Morgen lekker vrij!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zoralena schreef:hoi allemaal! mijn halster is bijna af! nu heb ik enkel een vraagje waar enkel jullie mij misschien in kunnen helpen. er staat hier recht tegenover mij nu zo'n uitgemergeld, ondervoed paard.. weten jullie of ik daar iets kan aan doen? om te beginnen staat hij op een wei met niets dan zand. het spijt me dat ik dit hier zet, maar ik kan er gewoon niet tegen om zo'n dier te zien lijden.
X_orville_X schreef:Bonjoy, Ik zag je post op HT. Ik heet daar ener2. Bedankt trouwens dat je zei dat er hier ook topics waren.
Bonjoy schreef:X_orville_X schreef:Bonjoy, Ik zag je post op HT. Ik heet daar ener2. Bedankt trouwens dat je zei dat er hier ook topics waren.
OkeWelkom! In dit topic kun je wat makkelijker vragen stellen enzo, aangezien ik niet altijd op HT ben, en hier zijn ook een heleboel mensen die je graag helpen!
jokari schreef:ik heb 't probleem dat ik mij dat niet kan voorstellen.Als ik swarovski-ornamentjes zie staan van 33 mm, lijkt mij dat zo immens groot.
![]()
Sè toeka ondertussen heb ik zelf al uitgezocht hoe ik ze moet bevestigen hoor.