yildiz schreef:Ik rij sinds 1,5 jaar western met mijn AV. Dit lukt best aardig en de tijd is rijp om komend jaar te starten bij de DAWRA en de WRAN (in eerste instantie Pleasure en Horsemanship, later proberen we reining).
Ik ben heel benieuwd wie er hier op Bokt allemaal besmet zijn met het westernvirus en de AV, welk niveau je rijdt en welke onderdelen? Of rij je heerlijk recreatief western? Waar loop je (misschien) tegenaan? Zo bemerk ik dat er bijvoorbeeld maar weinig arabs zijn die in de reining lopen. Mijn paardje kan wel leuke stopjes maken maar de pivots/ spins gaan moeizaam vanwege stijfheid in dr ribben.
Ben benieuwd naar jullie reacties en misschien tot ziens volgend jaar bij de DAWRA!![]()
Hier wat pics van ons:
Tijdens oefenwedstrijd
[ Afbeelding ]
Tijdens de training
[ Afbeelding ]
Ik rijd ook Western (&NH)
) en duw z'n hoofd en borst zo snel mogelijk terug. Dat lukt maar zijn achterbenen blijven in het hek hangen en hij paniekeert! Dus 5 slagen en een half hek later is ie los! De adrenaline giert ondertussen door m'n lichaam en ik besef dat ik m zo niet kan meenemen. Dus ff goed geademd en hem gecheckt op kreupelheden etc. Maar buiten wat schaafwondjes niks aan de hand.
Nour is nog gecheckt en mankeert natuurlijk en gelukkig niks...
goed dat jullie beiden er met de schrik vanaf zijn gekomen...! 

Mijn beesten moeten harig zijn, hoewel Daan het een beetje heeft overdreven deze winter