Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

virgin_lady schreef:hoeveel mensen verkopen wel niet een paard ?
als een manege en fokkerij stopt dan gaan ze neem ik aan niet alle paarden houden omdat het zielig is om te verkopen !
dure hobby 50 paarden verhuizen naar t buitenland en ze daar weer moeten stallen dan

detour schreef:Waren die foto's op het topic recent? Hij ziet er ineens wel een heel stuk beter uit daar.. Lijkt me vrij bizar dat hij ineens zo is opgeknapt.

staat zelfs een heel lang topic over een paardje wat daarvan daan is gekomen
sigrid1182 schreef:hij woont nog maar heel kort op de locatie waar de fotos zijn genomen...
de fotos in de bak dan....
daar woont hij pas sinds een paar maand dacht ik....
ik ben paar weken geleden nog bij hem geweest en ik heb die hengst toen niet gezien, dus ik ga ervan uit dat hij stallone nog niet langer dan maand op box heeft.
dus foto 2 tm 4 zijn recente fotos van stallone...
en daar ziet de hengst er goed uit!
aangezien de advertentie ook pas van 22 mei is.....
als hij em langer had, dan had ie em ook wel eerder op mp ter dekking aan geboden....
*knip*
moet zeggen dat als ik bij stefan kom er altijd stro in boxen ligt, altijd goed hooi/kuil/water beschikbaar is voor de paarden en ik kom vaak onaangekondigd....
dus mensen die zeggen dat hij niet goed voor paarden is, ben ik het niet mee eens...

minkie schreef:@sigrid1182, wat was de bedoeling van dat linkje? dat paard staat toch helemaal niet bij van haaster en het gaat hier om stallone niet om dat paard.
@ amanda, wij praten hier over hoe het met stallone gaat. nu is hij dus verkocht en op mp aangeboden. is dat verboden om daar over te praten? dan kan het topic in mijn ogen net zo goed op slot.

minkie schreef:@sigrid1182, wat was de bedoeling van dat linkje? dat paard staat toch helemaal niet bij van haaster en het gaat hier om stallone niet om dat paard.
@ amanda, wij praten hier over hoe het met stallone gaat. nu is hij dus verkocht en op mp aangeboden. is dat verboden om daar over te praten? dan kan het topic in mijn ogen net zo goed op slot.