Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik kan heerlijk blijven door trainen, in onze super de luxe, nieuwe binnenbak, met veerkrachtige bodem!
Melina schreef:Ik kan heerlijk blijven door trainen, in onze super de luxe, nieuwe binnenbak, met veerkrachtige bodem!
JeroenS schreef:Bij ons regent het niet eens dus vandaag weer even lekker in het bos gewandeld met Shanon en mijn zusje op Zahlina.
JeroenS schreef:Nee heb de zonnendans gedaan![]()
![]()
Zahlina schreef:Ja hier was het best wel lekker.
Nu wat minder...
Ben met vriend, stiefzoon en honden het bos in geweest, 25 km gelopen gestopt voor een picknickheerlijk maar wel vermoeiend
.....
Ik hoop dat het morgen net zo is, wil een lange rit met Tigger maken...
corine1981 schreef:(Doet zonnedans)
Maar helaas */o\* nog steeds druppels...
Djilan schreef:Ik wilde vanavond gaan rijden
Denk dat er geen beginnen aan is in de (water)bak. Bliksem zal me wel lief vinden dat hij nog een dagje extra de regendeken op mocht houdenHij had wat spierpijn na een flinke trainingsrit zaterdag en dus had ik de regendeken opgelaten om te voorkomen dat de spierpijn erger zou worden door de regen (hij staat normaal bloot in de wei).
Blik vindt dekens ook niet zoveel aan trouwens. Hij probeert ze bij zichzelf en anderen uit te trekken
ArabianRanch schreef:Onze rijbak blijft droog ook al regent het dagen achter mekaar pijpestelen![]()
Daarbij hebben we naast ons huis 4 binnenbakken(manege)
![]()
Ach, de dames zijn niet van suiker