dakhilah schreef:En jij wel?neem ik aan?
Dacht ook dat men ontopic bleef?
gr,sas.
Ik wel ja. Maar goed, laten we maar ontopic gaan

Dit is het niet waard.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dakhilah schreef:En jij wel?neem ik aan?
Dacht ook dat men ontopic bleef?
gr,sas.
CtjeLief schreef:[***], ik denk een heel leuk en mooi paardje om verder mee de sport in te kunnen, mooie maat, mooie bloedlijn (al doet dat er niet echt meer toe omdat ie ruin is, als ik het goed heb begrepen??) ik taxeer hem tegen de 3000 euro ongeveer.. kan wellicht oplopen als hij op niveau gaat presteren...
Redrumfox schreef:Ik ga ook maar eens taxeren, Pardusz zet ik er ooit nog wel een keer tussen.
Ibn Orashaan x Orashaan x Wahani El Gezirah, van [***]
Flink aan de maat, nog lekker jong en beheerst nu al L oefeningen > als je dit voortzet kan je waarschijnlijk ver komen als hij het nu al door heeft, niet bijzonder veel type: normaal. sprekend hoofdje.
Taxatie: €3250,- minstens
Redrumfox schreef:missfcdb schreef:dakhilah Ik ga helemaal met je eens.
Ze is niet jong meer.
Maar als je bij ons langs komt en ik zet der in de bak dan is het net een veulen.
Maar inderdaad met jou ben ik het wel mee eens.
En ik laat der nog een keer dekken wil niet dat het tenkosten van mijn schat gaat![]()
ik bp je zo even over iets best wel eng hoor.
Nee goh.. mensen die zeggen wat jij wil horen hebben natuurlijk ááááltijd gelijk. Lekker kinderachtig.
In mijn ogen hoor jij niet op bokt thuis aangezien je niet fatsoenlijk een discussie aan kan gaan en overal waar je de kans ziet offtopic gaat, erg onvolwassen.
Precious20 schreef:missfcdb schreef:Had ik het over jou nee
Over jou wis ik allang dat jij arabjes traint.
Dus jou had ik eigelijk al op lijst met respect gezet![]()
Ik heb toch niet bij neer gezet wie
Dan neem ik aan dat je mij bedoelt... Laat het dan een troost zijn, maar ook ik heb op verschillende fokkerijen met showpaarden gewerkt. Indien je de hele waslijst van stoeterijen en showpaarden wil hebben, mag je me altijd pb'en. Eens zien of je dan nog lacht...