set_elkol schreef:Op zondag Dhior nr 53.en Karmaya nr 16.
Als iemand foto's heeft van MM Sergio zou ik die wel per pb willen, was onder de indruk van hem.
Dat was ik ook!(pb werkt even niet bij mij? Krijg 'standaard fout')

Wie weet welke paarden er in de Liberty liepen, ik kom er niet helemaal uit, want mijn foto's beginnen (als ik het goed heb) met de nummer 2 uit de catalogus, Odysseus.
Yildiz zal wel weten waar Yanour dan kwam.

Volbloed fokken staat wel op het wensenlijstje. Snap wat je bedoelt hoor. Als je de bos manen wegdenkt vind ik de rug nog prima.
) De muziek gaat op standje Weltrusten en daarbij vaak paarden die niet onder controle zijn. En dan heb ik het niet over een bok of een keer schrikken, maar in de afgelopen jaren heb ik paarden pertinent zien weigeren om te lopen (lees 20 minuten stil staan bij de ingang), de gehele rubriek als een kip zonder kop rondrennen of zelfs achteruit de ring uit zien lopen. Dit is zowel voor de ruiter zelf als voor de overige combi's niet fijn, en deels ook de reden dat het publiek de hele rubriek als lachertje ziet. Ook heb ik zelf als toeschouwer gemerkt dat de plaatsing voor het publiek vaak onduidelijk is, en daarmee soms ook voor de ruiters zelf.