Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MirandaFuego schreef:Hahaha, Katja, nog even en je plaatst blootfoto's van hem..

Ik vind het wel lekker hier in het Zeeuwse 
joh hierheen verhuizen is tof hoor! veel land, ruimte en leuke mannen
Sieltjuh schreef:MirandaFuego schreef:Hahaha, Katja, nog even en je plaatst blootfoto's van hem..
Welnee joh, die houdt ze lekker voor dr zelf
Enne, ik heb niet zo'n behoefte om naar Groningen te verhuizenIk vind het wel lekker hier in het Zeeuwse
Annika, ik krijg ook veulenkriebels als ik jouw verhalen hoor. Misschien toch maar over een paar jaar Djuun laten dekken?
heb je ook zelf ervaringen met Groningen?
De situatie laat het voorlopig nog ff niet toe 
) is best wel leuk 

set_elkol schreef:ach lekker dan Annikaheb je ook zelf ervaringen met Groningen?
qua paardrijden veel heerlijker! Maar vriendje heeft al bedrijf in provincie Groningen.
maar ik bof al enorm met al dat land en een stal! Maar daar wonen we voorlopig nog niet hoor
Zo vond ik Rotterdam totaal niet fijn om te wonen, vond het veel te stads
(joh), maar wel weer voordeel dat je overal naartoe kan met OV en er altijd wel iets open is. 
Ik baal al soms dat ik 2 vriendinnen uit Brabant en vriendin die in Zuid-Limburg woont zo weinig kan zien (en het zo rottig afspraak maken is). En maar over familie niet gesproken. Toen ik op kamers zat heeft mn moeder leren smsen, want dat moest ze minstens één keer per dag doen immers
Letiets was iets makkelijker, die deed dat gewoon online