Haha, achja... probeer eerst maar eer de kwastjes te maken;p Wilde vandaag halster gaan passen bij mn rijpony, had ze net een koliek aanval gehad:"( Ze kan bijna niet lopen snik
Ow gut Wat zei de DA (neem aan dat die erbij is geweest, als het zo ernstig is)? Heb (ff afkloppen) nog nooit paard gehad met echte koliek, dus heb daar geen ervaring mee.
Ja, hij is erbij geweest. Het is stress koliek ofz. Dat kon ook niet anders want ze heeft ook geen hele boel eten of een vollle wei gehad. Het komt alleemaal door een paard dat een maand weg ging van de stal, en dat was mn pony`s beste maatje. Daar kon ze dusal heel slecht tegen. en toen kwam het paard weer terug n deed ineenkeer heel leljk tegen haar, schoppen bijten enzo.. Dus nou moet ze een kuur, en heel veel lopen:( Arme jack...
Nou, ben geslaagd op de stoffenbeurs! Heb witte verenband en ga iets met wit en paars maken, een set Beetje geïnspireerd wel op die mooie set van idsie, maar wat andere uitvoering (tenminste, wat ik in gedachte heb dan).
Allemaal mensen met ideetjes, leuk! Het topic is weer vrij actief de laatste tijd
Ik ben ook weer van plan een nieuw halstertje te maken. M'n moeder heeft vandaag uitgelegd hoe de naaimachine werkt en dat gaat me toch wel een hele hoop tijd schelen! Dus kan niet wachten tot ie af is
Bedankt! Ja, ik moet er ook nog achter kmen hoe zo`n naaimachine werkt xd. Ik kan alleen niet verder meer tot ik nieuwe materialen heb. Helaas xd. Maarja, het had anders ook niet gelukt, ik word gek van school, en het is nu pas het begin van dit jaar! 3x so op een dag EN een repetitie!
ik begin morgen weer aan een nieuwe. ik mag/kan voorlopig helemaal niets. met me googelende dokter schiet ik ook geen ene reet op. kan geen voedsel binnen houden. maar bloedonderzoek is de deur uit.
in de tussentijd vermaak ik me prima met showtuig maken, tekenen en de hele twilight saga opnieuw lezenxD