Fijn dat je weer wat met Ely kunt werken! Jij schiet ook al mooi op zeg! (onderschrift)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M'n PB staat open he?

) maar van drie reetjes die vanuit de greppel het veld op huppelden!
Nou ja ook prima dan een rondje in de losrijbak gedaan. kwartiertje denk ik en toen weer klaar en afgezadeld. 2 uur later mocht ik dan eindelijk. Lekker losgereden en het ging goed. Mijn trainer Anne was er ook, dus kreeg ter plekke coaching! Heerlijk!

Super gaaf. Komen heel wat interessante mensen en een aantal presentaties mbt endurance. Heel veel zin in

praaaachtige foto!
) gehad, maar met resultaat: mijn pupil is allround kampioen van de indoor competitie geworden!! Met sjerp, volkslied en allemaal prachtige plakkaten en rozetten
Ik moest er bijna van huilen, zo trots was ik!!
Uiteindelijk wel het parcours uitgereden
Beterschap voor je mannetje
.
ja ik kan niet anders zeggen
.

Mooi man!
geniet volop van jullie verhalen. 

van de mama van het meisje had ik een bos bloemen en een aardigheidje gekregen, maar de pony vond de bloemen ook wel erg leuk! 
zijn linkergalop begint echt duidelijk sterker te worden, en rechtsom galoppeert hij wel met weinig sprong, maar wel helemaal nageeflijk en met een ontspannen rug. Alsof ik zweefde gisteren!
Echt genieten!
Alleen weet ik nog niet zo goed hoe alles te interpreteren? Heeft iemand tips? Of een link?
waardoor t op onze polderroute kei druk was:
Dan is de hartslag van Set toen in rust gemeten. Dayem zit in rust rond de 50, stap 60-75, draf tot 120. Check de grafiekjes op m'n endomondo maar eens. Ik ben een paar weken terug naar een lezing van Tonkie geweest over trainen met hartslagmeter. Was erg interessant en geeft een aantal handvatten, moet je maar ff in de gaten houden of ze die nog een keer geeft!