[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:32

set_elkol schreef:
is ook echt een mooie kleur achtergrond :j

Heb er ook een spandoek van besteld in die stijl :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:49

Vind je donkere mannetje echt heul gaaf en aansprekend Tieneke! <3

Katja, nog nooit zoiets meegemaakt! Heb je al antwoord? Of DA gebeld?

Jessica, vind dat royal? blauw ook echt mooi en goed kleuren bij Mo.
Ben beetje zeikerd (met een hubbie met een designbureau) maar vind het mooier als de pics ongelijk qua grootte zijn, maakt het grafisch wat spannender. Maar nogmaals, ziet er verder netjes uit en zeikerds hou je, lol! ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:51

Nee heb nog niks ondernomen, ga morgenochtend bellen. Ylona denkt aan placentitis en dat is echt niet leuk :(
Formaat van de uier maakte ik me eerder geen zorgen om en het bloed ook niet meteen omdat ik al vaker las dat dat zo raar niet is. Maar blijkbaar wel met 8,5 maand dracht en deze uiervorming.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:52

YildizArabs schreef:

Katja, nog nooit zoiets meegemaakt! Heb je al antwoord? Of DA gebeld?

Jessica, vind dat royal? blauw ook echt mooi en goed kleuren bij Mo.
Ben beetje zeikerd (met een hubbie met een designbureau) maar vind het mooier als de pics ongelijk qua grootte zijn, maakt het grafisch wat spannender. Maar nogmaals, ziet er verder netjes uit en zeikerds hou je, lol! ;)

Die tip hou ik er ook in...
Net al een gekregen om er een rij foto er op te zetten...
Maar dan moet ik wel een mooie laten maken en even wachtten tot het zadel passend is..

Het is inderdaad aftasten dit was me vorige flyer:
Maar te veel info vond ik ;)
Is toch aftasten als leek zijnde _O-

Afbeelding

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:55

enige puntje dat ik nu net zie ik zou misschien het woordje 'high' hebben weggelaten bij zijn stokmaat :j of is dat gebruikelijk bij ads

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:56

Mooie flyer :j

kat kan me goed voorstellen dat je daar erg zenuwachtig van wordt ja -O- hoop dat alles meevalt!

Mwoh. Weet ik niet. Juist dat drukke gedoe was niks voor hem. Wel is hij altijd al een vechter geweest dus knokken tegen pijn verbaast mij helemaal niks. Bovendien is t nog steeds geen dooie maar is hij juist heel erg zoals ik hem ken: relaxed. Hij is verder hartstikke helder en alert, maar het lijkt nu wel alsof het andere gedrag heel gefrustreerd was vergeleken met Hoe hij nu is.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:56

set_elkol schreef:
enige puntje dat ik nu net zie ik zou misschien het woordje 'high' hebben weggelaten bij zijn stokmaat :j of is dat gebruikelijk bij ads

Haha weet niet had het voor de engelse maar gedaan :+
Dan snappen ze het _O-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:00

F*ck Placentitis?! :oo Zou morgenochtend echt ff bellen hoor Katja! Better safe then sorry!

Vind de tekst niet te veel hoor Jes! Alleen t staat all over the page, net als de pics. Wat je wilt is rust in t totaalplaatje zodat het fijn is om ernaar te kijken. Die rust is er al wel meer in je nieuwe ad, maar kan beter grafisch.
Heb je Arabian Horse Times oid? Daar staan gave voorbeelden in.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:03

Ik ga om 8u first thing in de morning bellen. Heb geld apart staan voor DA gevallen dus altijd better safe then sorry.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:09

YildizArabs schreef:
F*ck Placentitis?! :oo Zou morgenochtend echt ff bellen hoor Katja! Better safe then sorry!

Vind de tekst niet te veel hoor Jes! Alleen t staat all over the page, net als de pics. Wat je wilt is rust in t totaalplaatje zodat het fijn is om ernaar te kijken. Die rust is er al wel meer in je nieuwe ad, maar kan beter grafisch.
Heb je Arabian Horse Times oid? Daar staan gave voorbeelden in.

Nee die heb ik niet...ag zo verbeter je bij het jaar :o :D

Maar zulke tips zijn altijd +:)+
Mss tzt gewoon iemand echt inhuren...
Ben ook orienteren voor website etc

Pff Kat inderdaad beter voor niks bellen...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:11

YildizArabs schreef:

Ja hij is prachtig qua bouw en hij heeft een heel mooi hoofd. Hij heeft een bijzonder karakter, knuffelachtig maar toch op zijn hoede. Beetje vertrouwen kweken.

Ik wil ze beide zeker voorlopig hengst houden en wie weet ook definitief. Dat weet ik nog niet. Ik heb 0.0 ervaring met keuringen bv maar als de kans zich voordoet, wil ik eerst weten of ze CA-drager zijn zoals hun vader. Het zal nooit uitbreken bij hen, maar of ik zou fokken met een drager weet ik toch zo niet...

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:19

Voor alles moet een 1e keer zijn toch :+
Ik was toen ik Barc had ook onbekend in het wereldje.
Maar zodoende leert men..

Ik zelf fok liever vrij....ik wil toch verbeteren en daar behoren bepaalde genen en erfelijke ziektes etc ook bij...hoe mooi ze ook fokken...

En als je toevallig een merrie dekt die niet getetst is en die is ook drager...heb je een lijder...

Pff zit ik heerlijk aan me smoothie zelf gemaakt :j :):)
Komt me katerje aangerend....dat betekend eerlijk zullen we alles samen delen >;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:21

Idd, ik wil geen lijders fokken. Als ze nu CA-vrij blijken, wil ik me er misschien wel in verdiepen :-)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:23

Staan ze baps of avs ingeschreven...

Ik heb als volgende stap destijds premie keuring gedaan.
Aan de hand daarvan zou ik een beslissing maken....of hengst of ruin...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:23

Ik vind de lichte het leukst Tieneke :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:26

Ze staan beide in het BAPS ingeschreven.

Ik vind ze beide leuk (duh :+ ), maar ze zijn ook totaal niet vergelijkbaar qua type of karakter. Fin, de donkere, was aanvankelijk ook te duur en ik snap ook waarom hij duurder was en hij toont in alle opzichten al een pak volwassener, terwijl ze maar een maand verschillen. Maar voor beide valt wel wat te zeggen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:27

Weekendje weggeweest dus heb bij lange na niet alles gelezen maar wel soooooort van...

Jes: nieuwe flyer is vele malen beter! Overdaad schaad plus eerlijk gezegd vind ik de foto's van zijn hoofd op je vorige flyer niet mooi, hij komt daar echt niet mooi uit. Kijk ook naar arabian horse promotions, weet niet wat de prijzen zijn maar daarmee bereik je de hele wereld.

Amy: Naar :( Heel naar. Pony heeft in haar achterkogeltje een chip zitten aan de onderzijde geloof vlak voor het spoortje. Heb haar in laten spuiten met hylogonzuur(hoe schrijf ik dat) en dat heeft voor haar alle weke delen tot rust gebracht. Zat namelijk heel mooi ingekapseld zonder woekering. Begrijp dat Umo dat wel heeft? Dat schuld gevoel zakt als de juiste beslissing is genomen en alleen de toekomst zal kunnen uitwijzen welke beslissing de juiste is Y;(

Katja: Zorgen maken is tijdens een dracht altijd goed. En gelukkig zijn veeartsen te bellen en kunnen ze vrijwel altijd over de telefoon wel redelijk goed antwoord geven, zeker bij iemand die zo goed kan detailleren als jij :(:)

Arie is gigantisch gegroeid, een mega paard geworden met een mega lief lief lief LIEEEEF! karakter. Heerlijke kerel <3
Pony is vandaag 21 dagen drachtig van een hele mooie complete vrucht, dus zijn daarmee in ons sasje.
Woensdag Zaraar scannen, wil geen risico nemen dat het misschien dun is, ik met hem ga werken en toch stuk blijkt te zijn.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:28

:') Die kat van jou spoort niet Jes :')
Mooie folder heb je gemaakt, beter dan die van vorig jaar idd :j Kleuren zijn typisch jou en herkenbaar :D

Kat, nogmaals :(:) Ik hoor het morgen wel van je hoe of wat!

Amy, :(:) Ik weet niet goed wat ik nog tegen je kan zeggen, behalve sterkte wensen :(:)

Joyce, nephaar geeft bij mij iets meer dikte :7 Ik heb nogal dun haar -O-

Vanavond net droog kunnen rijden, was ook erg benauwd vond ik. Hier niets meegekregen van weeralarm, want behalve wat regen, geen wind ofzo gehad.
Djuun vond zichzelf wel erg zielig in de wei, want die kwam murmelend op me af toen ik dr riep (doet ze anders nooit :') ).

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:38

geen foto's van Arie Lisa?

en nogmaals gefeliciteerd!

Hier begint de regen nu pas Siel

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:39

jawel, echt heeeeeele gave foto's van m'n man gemaakt, maar was om kwart over 1 thuis vannacht, 7 uur op. en net pas thuis van werk. Ben ze nu van de camera aan het halen :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:41

tof :D

leuk dat je zo dicht in de buurt was

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:44

ja volgende keer kom ik langs hoor, hadden het alleen flink druk. Vrijdag waren er pas veel te laat. Was de bedoeling dat we er net na de middag zouden zijn...maar Pris moest weer gedekt, dus even op en neer naar Amsterdam. Dan wil je wegrijden 'We gaan er 1 castreren, weet niet of je dat leuk vind om te zien?'. Dus wij uiteindelijk geholpen, boeiende uitleg over testikels gehad. Gauw naar de wei, gauw naar stal auto en trailer terug zetten. Even de mannen gekroeld en tot na het weekend gezegd. Gauw naar huis omkleden, spullen pakken...10 uur in Groningen -O- Dus de hele zaterdag huisjes bekeken en de hele zondag gewerkt op het Horse Resort.
Ben gebroken :O

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:45

Stonden er een aantal op Lisa :)

Hopelijk binnenkort weer foto s maken :D
Heb natuurlijk dat nieuwe halster...en die staat nog beter.
Dus heb niet super veel flyers besteld :o

Ohh leuk weer bij je man langs geweest Lisa...ben benieuwd naar de foto's :j

Nee Siel die kat is echt koek koek 8)7

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:45

Jes, ik vind je nieuwe flyer een verbetering op de vorige :j staat erg chique met dat blauw en goud!!

Djuun vond zichzelf zielig, tsja wie laat zijn Arabische schoonheid dan ook buiten met dit weer :roll:

:+

Noah had vandaag bezoek... buurmanpaard is over het draad bij Noah in de wei gesprongen, en heeft daarna óf met Noo z'n buurvrouwpaard staan bakkeleien dat zij het draad aan haar kant kapot heeft getrokken, óf is daar de wei in- en uitgesprongen en heeft merrielief meegenomen, want ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat er in Noah zijn wei 3 paarden stonden _O-

Maar goed, nu dus weer een draad kapot. "gelukkig" is het morgen toch niet zulk mooi weer en is de wei nat, dus gaat hij sowieso in de andere wei bij de shetters :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:46

huisjes gekeken? :))