Ze heeft inderdaad fijne paarden rondlopen
Wat een avonturen weer, Jessica! Hoe is het met de auto precies afgelopen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Plus vriendin van ons is heel goed in objectief bekijken (ik word te gauw enthousiast en kijk ook net te weinig naar wat zij nodig heeft) en die gaat helpen met zoeken, dus moet lukken! Mel heeft het er wel moeilijk mee... Diep respect voor haar, want ze gaat met evenveel enthousiasme nog met Padri bezig. Ik kon dat niet hoor, toen ik Biscuit had besloten te verkopen. Moest me er echt toe zetten om nog iets te doen..
op z'n best. Jammer wel.
dat heb je toch echt nodig hierbij. Succes met de zoektocht
Klein beetje uit de richting. Heb ik op het moment het geld niet voor. Erg jammer, had me anders erg leuk geleken
Laat het me weten als je eens wat meer hier in de richting komt
En had gelijk
amyz schreef:Tsja... En kom ik aan; de een gekocht op film en de ander ben ik dan wel naartoe gereden, maar wist ik van de foto's al dat het goed zatEn had gelijk
![]()
Ach, komt wel goed.

Wel filmpje gevraagd voor de zekerheid en op basis daarvan aanbetaald, eind van die week pas wezen kijken
Maar hij is en blijft mijn grote vriend 
Wilde hij me kennelijk gewoon laten zien dat hij iets had geleerd...
Echt waar, hij was zó vol van zichzelf de hele tijd. Heeft ie meestal hoor als hij iets ''gepresteerd'' heeft. Was wel heel grappig
Aleeneh schreef:Wat gaaf! Ik zou zelf ook heel graag de westernkant op willen, maar in deze omgeving is dat..... lastigop z'n best. Jammer wel.
Goed dat die vriendin er zo objectief in staatdat heb je toch echt nodig hierbij. Succes met de zoektocht
(Nog een paar kilo te gaan) Heb vorig jaar wel contact gehad met een aantal instructeurs/instructrices, eens kijken of die komende zomer tijd hebben!
(en of ze nog steeds in de buurt lesgeven aan huis) Heb er ontzettend veel zin in. Echt western 'maneges' heb je hier ook niet in de buurt...helaas ... 

Vind hem zó leuk (en Djuun vindt hem ook leuk
).
Andere vriendin en ik denken; dit is karma. Klinkt als een perfect match. Maar t is een schimmel.......
Benadrukt haar Paint-kant
Maar dressuur staat haar ook goed