Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_Sea schreef:helaas hoor ik ook bij de 99% van paardenmensen die nog nooit een arabier in het echt hebben gezien, maar vooroordelen laat ik nu wel uit mijn hoofd
Anne_Sea schreef:ArabianRanch, Ik zou het heel leuk vinden om een keer naar je arabiertjes te komen kijken, maar het is een beetje verweg. Ik woon in zuid-holland.
Als ik een keer in de buurt kom, laat ik het je wel horen
ArabianRanch schreef:Anne_Sea schreef:ArabianRanch, Ik zou het heel leuk vinden om een keer naar je arabiertjes te komen kijken, maar het is een beetje verweg. Ik woon in zuid-holland.
In Zuid Holland zijn ook wel mensen met biertjes ....
ArabianRanch schreef:Anne_Sea schreef:ArabianRanch, Ik zou het heel leuk vinden om een keer naar je arabiertjes te komen kijken, maar het is een beetje verweg. Ik woon in zuid-holland.
In Zuid Holland zijn ook wel mensen met biertjes ....
Precious20 schreef:Het werkt de vooroordelen mss wel in de hand maar ik vind het toch maar geweeeeeeeeeeeldig als je al die 'supergoede' ruiters verschrikt achteruit ziet deinzen als je Arabiertje eens moet proestenAlsof dat het sein tot aanvallen is!
Tieneke schreef:Zo'n moment is echt een tranen-in-de-ogen-momentIk mag er niet aan denken dat hij er toen aan bezweken was, aan die rotziekte...