@Yildiz: Spannend zeg, nog maar een maandje voor je weer een beeb krijgt
Ik ben ook benieuwd! 
@Rachel: Marah is echt prachtig 
@Roma: Geeft niks toch, sterkte en hopelijk gaat het gauw weer beter. Wat een gedoe om dat sperma allemaal te regelen enzo.. je maakt flinke autoritten dan. Benjamin woont hier zowat om de hoek, zwaai vanuit de auto maar als je langs komt rijden
Ik ga je filmpje van Amir zo kijken, leuk dat hij het zo goed doet. Hopelijk voedt Aziza hem een beetje op!
@Ilona: Sterkte met school! Ik zal helpen duimen dat alles goed gaat.
@Bimmetje: Succes met de wedstrijd! 
@Gelske: Oef, ben je hard aan het werk gezet?
Het paard moet eigenlijk het werk doen toch? 
@Yildiz: Hahaha oeps, datum voor de les verkeerd doorgegeven, foei
Gelukkig ging het zelf goed met trailerladen en heb je ontdekt waar het probleem zit. Toppie, want dan kun je er ook echt aan gaan werken! Wel stout hoor, die Nour.
Ja, wij krijgen een hele kudde zo
Er staan twee bonte pony's (shet/dartmoor kruisingen), Boreas en Mish dus, en nu Olina. We blijven Boreas rijden, en Olina uiteraard ook. Nu kunnen we wellicht dus lekker samen ook gaan rijden, heb er nu al zin in. Dat zal fijn zijn... Het is de bedoeling dat de dochter van de eigenaresse uiteindelijk op Boreas gaat rijden zodra ze daar groot genoeg voor is (ze stapt hem nu af en toe al uit)...dus tegen de tijd dat we met Mish gaan beginnen zal het rijden met Boreas wel minder gaan worden. Eigenlijk dus een superdeal