Hier zit het trouwens al vol met hele grote muggen, echt stom!
Woeh, morgen m'n wekkertje om 5:30, lekker dagje Equintana
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tammy_ @ [RIJ-ITP] Balkentraining met AV Noah

lekkere sjouwtraining in het zand!
een kuchje is nooit prettig, ik weet dat o.a. spoelwormen door de longen gaan, dus wormen kunnen in verbinding staan met hoesten, maar het kan natuurlijk net zo goed van een stofje of en virusje zijn.
En wat leuk dat Reempje het zo goed doet met de bijrijdster! toppaardjes die arabieren 
ik ben benieuwd wat zijn uiteindelijke kleur gaat worden, kleine toverbal!
ik hoop zo dat het meevalt met de vliegen dit jaar...
En wat leuk dat je je ritjes zo fijn kan tracken
lijkt mij erg leuk om eens met een hartslagmeter te trainen. Ben heel benieuwd tijdens de cross, of de verschillende soorten hindernissen nog een effect hebben op zijn hartslag
FIjn dat het vandaag goed ging met Sjakie Gelske
houden zo!

Wat voor kleur is dat eigenlijk precies?
En ja, met de eerste zonnestralen komen ook de hormonen terug boven 

Ben toch zo benieuwd!
Ook wordt het een steeds grotere boef, meneer steigert tegen zijn moeder op, bijt haar bovenin haar hals, in haar benen, enz. Gelukkig begint Aziza hem wel steeds meer terecht te wijzen. Ook bijt hij mensen (of iig dat probeert hij), en gisteren wilde hij voor het eerst tegen me op steigeren, dus we hebben onze handen vol aan deze kleine aap 
Daarna bleef hij showen over het land, en was het nog een heel gedoe om hem terug te krijgen. Helaas natuurlijk niet vastgelegd, maar hij kan lopen! 
Wel heb ik een korte video van hem van vanochtend, niks bijzonders, maar dan kunnen jullie zien hoe hij er nu uitziet.
Hij groeit goed! 
toch wel naar je lichaam luisteren wijze woorden van een oude vrouw (die helaas ook niet geluisterd heeft
). Dat word al een aardig uiertje leuk hoor. En hoe was het gegaan vandaag????
.
Hij heeft idd al mooie volle quarterbilletjes vd slagroom!
Die hooivork is altijd wel gevuld
, maar ook met dingen waarvan ik veel energie krijg. En zolang daar balans is....

Maar wat een doerak is het zeg als ik dat zo lees!

sorry sorry sorry

om half 10 moet mijn eerste ruiter, om half 1 moet ik de manegepony's in de gaten houden tijdens het inrijden omdat ze morgen erg veel lopen, en de stoute pony's een beetje in het gareel te krijgen
En daarna alle proeven voor het overkampen (ponyruil voor de 2 beste ruiters per rubriek) voorlezen... en daarna nog even de parade kijken en de prijsuitreiking bijwonen........ lange dag